![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch eenvoudig : Kaproen haat de Walen en de Franstaligen in het algemeen. Alles is dus goed voor hem om op hen te spuwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke Vlaming die zich niet met de glimlach laat verfransen en die durft te protesteren tegen de jaarlijkse miljardentransfers van de Vlamingen naar de Walen ,haat volgens hen alle Franstaligen . ![]() Bij mij pakt dit geen verf meer ,Every. Je zal met andere argumenten moeten afkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw belgicistisch negationisme doet het probleem niet verdwijnen hoor. Het wordt elke dag meer acuut. Die pensioenkwestie is slechts één van de problemen uit de sociale zekerheid. Dit land zal op de duur uiteen spatten door de dramatische toestand van de openbare financiën. Er zal daarin drastisch moeten gesnoeid worden. Deze staat, en meer bepaald het WalloBrux-gedeelte, leeft ver boven de stand die economisch verantwoord is. Inzake budgettaire toestand zowel als op het vlak van openbare schuld zijn we, samen met Italië, de zieke mannen van Europa. De werkzaamheidsgraad in Vlaanderen is 75,3%, In Wallonië 65,2% en in "Bruxelles" 62.2%. Resultaat: België/Belgique 70,6%. In Nederland 81,7%.
Met andere woorden: er wordt in het Franstalig gedeelte van dit konijnenland veel te weinig gewerkt. En toch willen ze dezelfde sociale voordelen als in Vlaanderen. Het komt er op neer dat wij Vlamingen ervoor moeten zorgen dat zij boven hun stand kunnen leven. Ja... Hallo!!!
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij haten de Franstaligen volstrekt niet. Maar we zouden het erg appreciëren als ze eens zouden willen aanvaarden dat wie minder werkt er dan ook maar een lagere levensstandaard moet op nahouden en niet het "normaal" vinden dat de Vlamingen ervoor moeten opdraaien.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Veel te goed is half zot " zegt het spreekwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat weet jij, daar ben ik voor 100 procent van overtuigd. Het is al zo vaak gezegd en geschreven: splits de sociale zekerheid deze namiddag, en la belziek zal deze voormiddag al gesplitst zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik haat de Walen niet, ik heb er goede vrienden (ex-collega's). Maar ik haat wel dieven, oplichters en fraudeurs. De belgicistische partijen organiseren dieverij, oplichting en fraude. Vooral met de sociale zekerheid. Maar ook in vele andere beleidsdomeinen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U denkt dat ontkennen iets zal uithalen, ik vind dat redelijk naïef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn dit land aan het kapot regeren , maar dat zal U waarschijnlijk nog niet gezien hebben. Dus doe zo maar verder . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het probleem eigenlijk met de pensioenen, geld?
Las ik hier niet meer dan regelmatig dat al die nieuwkomers onze pensioenen gingen betalen? Yeah right!! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |