![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Atrazine is de boosdoener.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een stappenplan van de duivel die ons naar een einddoel sensibiliseert...
![]()
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zaagt over iemand of iets waar hij/zij/x uiteindelijk geen last van heeft,
is een zagevent.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen, wat als het echt is? Wat als transgenderisme een opstapje naar transhumanisme is waar volslagen idioten in uw biologie en geest komen peuteren...
Daar ga je toch niet mee trollen en zwansen zekers? Dit is serieuze kak.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge doet met uw lijf nog altijd wat ge wilt hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet als het van vele politici zou afhangen.
Het parcours dat ze willen belopen is ons bekend.
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() De mensheid heeft de 18e eeuw wel overleefd, toen droegen mannen hogere hakken dan vrouwen, make up, pruiken, en borduursel op hun kledij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Praat gij hier ook maar over 1 onderwerp? Uit uw reactie kan ik afleiden dat gij die angst deelt. Laatst gewijzigd door Bhairav : 21 juli 2022 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets tegen transgenders, maar het woke gezever om totaal artificiële terminologie zoals 'Cis-mannen' te lanceren en dan nog te doen alsof het ernstig is, is bullshit. Van dezelfde orde als een derde openbaar toilet moeten installeren in de horeca, naast M of V. Eenmaal die mensen zich in hun nieuw verworven gender bevinden, mogen ze vragen dat men hen daar ook sociaal in wil aanvaarden, wat volgens mij IRL echt geen enkel probleem vormt. Maar mag het dan daarna aub terug over iets anders gaan, liefst iets dat wel relevantie heeft ? We hebben echt geen 'reality-TV' voyeurisme nodig die met de camera aanholt achter Jean die nu Jeanne noemt of omgekeerd om hen te vragen : "hoe voel je je nu ?" en "Voel je voldoende warmte en aanvaarding vanuit de Cis-gemeenschap" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooooooh... sorry dat ik me vergist heb, het is Thaiboksen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Maar gij zijt jaloers op mij, zeker weten. Gij weet het waarschijnlijk ook beter dan controle-artsen, met uw gezond boerenverstand. Laatst gewijzigd door Bhairav : 21 juli 2022 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat een volledig vrije keuze is maar transgenderisme is zowat een religie geworden (tot grote frustratie van de echte transgenders).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://en.wikipedia.org/wiki/Transhumanism
Ik ben er toch ook niet gerust op, dat sommigen de mensheid in halve robotten wil veranderen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat waren uitingen van rijkdom, niet van een verstoord zelfbeeld.
![]() |
![]() |