![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand dring zijn geloof op, maar de politiek dringt wel beleid op waarvoor ze nooit verkozen is. Dat is het probleem hier he, gij draait alles om als iemand die geconditioneerd is door het gedrocht dat we de democratie noemen.
![]() |
![]() |
#1382 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1383 |
|
![]() Tot voor enkele jaren geleden grapten chauvinistische types wel eens dat er sommigen to een derde geslacht gecategoriseerd moesten worden, omdat ze niet mannelijk of vrouwelijk genoeg waren. Nu slaagt dat ineens om en is dat ineens een bedreiging...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens, als ultra-libertair vind ik dat mensen zich zo maf mogen gedragen als ze willen, hun piet eraf kappen, beweren dat ze een kieken zijn, en zo voort, zolang dat zij daar geen problemen mee veroorzaken voor anderen. Maar daar waar ze WEL problemen veroorzaken voor anderen, is als ze "respect" gaan eisen, zodat men de gangbare normen niet meer mag aanwenden in taalgebruik en zo om ONDERWERPING te tonen aan hun GRILLETJES. Als iemand echt overtuigd is een kieken te zijn, en pluimen in zijn achterste wil laten plaatsen op chirurgische wijze, dan ben ik 100% voorstander dat die persoon die vrijheid heeft. Als die echter nadien gaat eisen dat we die met "kieken" aanspreken, en daar niet mee mogen lachen, DAN gaat het te ver. Als we geen berichten meer mogen schrijven over "menselijke wezens" omdat daar ook "ingebeelde kiekens" zouden moeten bijvoelen, DAN gaat het te ver. Men heeft het volle recht om bizar te doen. Men moet daar niet voor "gestraft" worden (dat is wat het wil zeggen om een "recht" te hebben). Maar anderen zijn niet gedwongen om daar "respect" voor te hebben, daar niet mee te spotten, en zeker niet om hun traditioneel normatief gedrag "aan te moeten passen" aan die rare uitzonderingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1385 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1386 | |
|
![]() Citaat:
Of denkt ge dat iedereen uw fascistisch gedachtengoed naar diplomatisch taalgebruik kan vertalen zoals gij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1387 | |
|
![]() Citaat:
Echt ouweventenpraat. "In mijnen tijd...", maar dan voor diegenen die gestudeerd hebben ofzo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1388 | |
|
![]() Citaat:
Daar is idd het verschil tussen beleid en toogpraat, bij het tappen van een Brugse zot, niet zo duidelijk..
![]() |
![]() |
#1389 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tja, over je mening dat politiek beleid en toogpraat hetzelfde zijn, is anders wel wat voor te zeggen...dat moeten we grif toegeven. ![]() Zeker niet, daar zijn jouw "beleefde en uiterst respectvolle oneliners over forumleden persoonlijk voor onderlinge meningsverschillen" een sprekend voorbeeld van ondanks dat sommigen dat stuitend, onbeschoft, beledigend taalgebruik en persoonlijke aanvallen zouden noemen.
![]() |
![]() |
#1390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaliter moet ge er achter zoeken, nu brainwashen ze onze volgende generatie met sociaal darwinisme in de nieuwe normaal.
![]() |
#1391 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Niks van. Gij overdrijft gewoon, typisch azijnpissers. Niemand heeft daar last van. Hou op met enkele onnozele voorbeelden te geven en te doen alsof gans de samenleving daardoor zot draait. Ik denk dat gij gewoon complexen hebt, net als alle andere typische Jurgen Conings aanbiddende marginale populisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1392 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij heb ik redelijk wat gelezen en naar de mindgames van deze lobbyhoeren aka politici gekeken om nog meer tussen de lijnen te rijmen. Met al mijn verstand en alles wat ik afgewogen heb; het is sociaal darwinisme.
![]() |
![]() |
#1394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de Zweedse marxist Malcom Kyeyune is wokeness gewoon een manier om geprivilegieerde universitairen goed betaalde bullshitjobs te bezorgen in multinationals en globalistische instellingen, als consultants, diversiteitsmanagers, onderzoekers, activistische aandeelhouders, ... .
Volgens Sid Lukkassen in Wees afgrondelijk heeft het ook te maken met het feit dat statussymbolen voor teveel mensen bereikbaar werden en men een woke mening als statussymbool is gaan gebruiken. Men hoort woke te zijn als men erbij wil horen, boven de massa wil staan. Als ik zelf naar de wokes kijk die ik irl ken en spreek dan zie ik vooral een serieuze discrepantie tussen wat ze vertellen en hoe ze leven. Welcome refugees roepen en helemaal alleen in een rijhuis of een appartement met een of meerdere lege kamers in de stad wonen bvb.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. Laatst gewijzigd door Vlad : 21 juli 2022 om 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1395 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mensen die de lange termijn effecten waarnemen en in aantal zien toenemen, mogen zich terecht zorgen maken. We hebben geen bemoeienissen nodig van woke lbht mensen die hunzelf als norm willen presenteren. Ge hebt geen beschaving meer en morgen geen samenleving als ge dit beest laat doen.
![]() |
![]() |
#1397 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Der zijn der genoeg die zich voor het karretje laten spannen van die rattenvangers. Moet ik u ze u eens presenteren via youtube zodat ge met eigen ogen kunt aanschouwen?
Ze hebben zoveel jonge geesten geconditioneerd in een norm dat we nu volwassenen in detransitie hebben omdat ze tot besef van hun error kwamen.
![]() |
#1399 | |
|
![]() Citaat:
Wat is uw oplossing? Jongens en meisjes gescheiden naar school in schooluniform? Legerdienst? Een beleid dat machogedrag aanmoedigt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1400 | |
|
![]() Citaat:
Leef en laat leven. |
|
![]() |
![]() |