Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juli 2022, 13:08   #61
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
https://en.wikipedia.org/wiki/Transhumanism

Ik ben er toch ook niet gerust op, dat sommigen de mensheid in halve robotten wil veranderen.
Beetje teveel Alex Jones video's bekeken...?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 13:12   #62
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Mensen, wat als het echt is? Wat als transgenderisme een opstapje naar transhumanisme is waar volslagen idioten in uw biologie en geest komen peuteren...
Daar ga je toch niet mee trollen en zwansen zekers? Dit is serieuze kak.
Eerder een opstapje naar deseksualisering van de mensheid en naar kunstmatige voortplanting.

Dit gaat nu wel over technologie voor het redden van prematuren maar hoe gaat zo'n kunstmatige baarmoeder evolueren?
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 13:41   #63
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Beetje teveel Alex Jones video's bekeken...?
Zich vragen stellen bij implanteren van technologie is toch doodnormaal? Beetje voor uzelf denken hé, het doet echt geen pijn.
Oud 21 juli 2022, 13:45   #64
Bhairav

Standaard

Citaat:
Zich vragen stellen bij implanteren van technologie is toch doodnormaal? Beetje voor uzelf denken hé, het doet echt geen pijn.
Gij fantaseert er op los, dat is nog iets helemaal anders.
Oud 21 juli 2022, 15:46   #65
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
We zijn het zelden eens, maar hier wel voor de volle 100%
Niets tegen transgenders, maar het woke gezever om totaal artificiële terminologie zoals 'Cis-mannen' te lanceren en dan nog te doen alsof het ernstig is, is bullshit. Van dezelfde orde als een derde openbaar toilet moeten installeren in de horeca, naast M of V.

Eenmaal die mensen zich in hun nieuw verworven gender bevinden, mogen ze vragen dat men hen daar ook sociaal in wil aanvaarden, wat volgens mij IRL echt geen enkel probleem vormt.

Maar mag het dan daarna aub terug over iets anders gaan, liefst iets dat wel relevantie heeft ?

We hebben echt geen 'reality-TV' voyeurisme nodig die met de camera aanholt achter Jean die nu Jeanne noemt of omgekeerd om hen te vragen : "hoe voel je je nu ?" en "Voel je voldoende warmte en aanvaarding vanuit de Cis-gemeenschap"
We ????
Ik niet, gij misschien ook niet, maar blijkbaar ....
Ge wilt die mensen hun geil plezierke toch niet afpakken zeker?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 17:48   #66
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het concept zelf dat je in 'een verkeerd lichaam zit' is gewoon absurd. Want er is geen onderscheid tussen "je" en "je lichaam". Je BENT je lichaam.

Straks zit mijn kat ook nog in een verkeerd hondenlichaam...

Nee, je kan een geestesstoornis hebben, die maakt dat je DENKT dat je een ander ding bent dan je lichaam, zoals iemand die DENKT een kip of een konijn te zijn.

En dan kan het zijn dat je "liever iets zou veranderen aan uw lichaam", en dat kan gaan van uw haar kleuren of een tatoeage zetten, tot het afkappen van uw piet of het laten groeien van tetten, ma foi, waarom niet. Maar dat VERANDERT niet wat je bent. Dat verandert uiterlijke aspecten, en dat is uw goed recht, maar je bent nog steeds dezelfde persoon.

Het is niet omdat men 3 pluimen in uw gat steekt, dat je een kieken geworden zijt he.
Mja...ik weet niet. Andere zullen argumenteren dat rekening houden met gevoelens van sommigen die hun biologisch geslacht willen ontkennen zelfs belangrijker is dan wetenschap.

Citaat:
LGBT activists and academics argue researchers can’t know how ancient individuals identified themselves

A number of LGBT activists and academics are pushing to bar anthropologists from identifying human remains as ‘male’ or ‘female,’ arguing that it is impossible to know how ancient individuals identified themselves, The College Fix reported on Monday.

Gender activists have long been pushing to inject modern sensitivities into the academic field, the article said, adding that a tweet from Canadian Master’s degree candidate Emma Palladino, posted earlier this month, has seemingly reignited the debate.

Palladino, who is seeking an advanced degree in archaeology, argued that transgender individuals “can’t escape” the sex they were born with because archeologists who find their bone one day will assign them the same gender they had at birth. Palladino called the practice of assigning gender to an ancient human “bull***t.”
https://thepressunited.com/updates/s...human-remains/

Ik dacht dat men niet verder zou kunnen terug gaan dan de objectief vaststelbare zaken op geboorteactes aan te passen omwille van de gevoelens van sommigen. Maar dat was een vergissing blijkbaar.

Laatst gewijzigd door Bach : 21 juli 2022 om 17:49.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 18:35   #67
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
(...)
Citaat:
LGBT activists and academics argue researchers can’t know how ancient individuals identified themselves

A number of LGBT activists and academics are pushing to bar anthropologists from identifying human remains as ‘male’ or ‘female,’ arguing that it is impossible to know how ancient individuals identified themselves, The College Fix reported on Monday.

Gender activists have long been pushing to inject modern sensitivities into the academic field, the article said, adding that a tweet from Canadian Master’s degree candidate Emma Palladino, posted earlier this month, has seemingly reignited the debate.

Palladino, who is seeking an advanced degree in archaeology, argued that transgender individuals “can’t escape” the sex they were born with because archeologists who find their bone one day will assign them the same gender they had at birth. Palladino called the practice of assigning gender to an ancient human “bull***t.”
https://thepressunited.com/updates/s...human-remains/

Ik dacht dat men niet verder zou kunnen terug gaan dan de objectief vaststelbare zaken op geboorteactes aan te passen omwille van de gevoelens van sommigen. Maar dat was een vergissing blijkbaar.
Hahaha.. verwachten dat mensen in de toekomst rekening zullen houden met de gevoelens die gij hier nu beleeft..

Het wordt echt té debiel..
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 18:48   #68
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij fantaseert er op los, dat is nog iets helemaal anders.
Waar fantaseer ik dan?
Oud 21 juli 2022, 18:57   #69
Bhairav

Standaard

Citaat:
Waar fantaseer ik dan?
Gij denkt meteen aan science fiction.
Oud 21 juli 2022, 19:07   #70
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij denkt meteen aan science fiction.
Welke science fiction?
Oud 21 juli 2022, 21:31   #71
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Hahaha.. verwachten dat mensen in de toekomst rekening zullen houden met de gevoelens die gij hier nu beleeft..

Het wordt echt té debiel..
Neen, voelen is te menselijk en wordt daarom afgeleerd om psychopatische narcisten te kweken die geen vragen stellen.
Oud 21 juli 2022, 21:34   #72
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eerder een opstapje naar deseksualisering van de mensheid en naar kunstmatige voortplanting.

Dit gaat nu wel over technologie voor het redden van prematuren maar hoe gaat zo'n kunstmatige baarmoeder evolueren?
Ze staan al verder dan ze aan onze neus hangen en wat ze wél aan onze neus hangen, is zorgwekkend genoeg in handen van deze meelopers van het kwaad.
Oud 22 juli 2022, 02:54   #73
Bhairav

Standaard

Citaat:
Neen, voelen is te menselijk en wordt daarom afgeleerd om psychopatische narcisten te kweken die geen vragen stellen.
Oud 22 juli 2022, 09:11   #74
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In een notendop: https://m.youtube.com/watch?v=WBZJJnTbUIQ
En dat was pre-corona waar hij al waarschuwde dat ze onze vrijheid gingen afpakken voor een nieuw systeem waarin we reeds geconditioneerd worden.
Oud 22 juli 2022, 10:38   #75
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het leven wordt een doop van Reuzegom.
Oud 22 juli 2022, 11:19   #76
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Klagen? In wezen wel, maar dan positief. Toen ik voor mijn transgender operatie ging werd het uiteindelijk afgeblazen omdat ze geen model hadden dat ik goed vond.
Toen ik het ziekenhuis verliet riepen ze me na dat ik nooit meer mocht terugkomen.
Alsof het mijn fout was dat hun aanbod zo beperkt was.
Oud 22 juli 2022, 11:26   #77
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Klagen? In wezen wel, maar dan positief. Toen ik voor mijn transgender operatie ging werd het uiteindelijk afgeblazen omdat ze geen model hadden dat ik goed vond.
Toen ik het ziekenhuis verliet riepen ze me na dat ik nooit meer mocht terugkomen.
Alsof het mijn fout was dat hun aanbod zo beperkt was.
Ik ben administratief ook een vrouw geworden.
Als ik dan tijd moet doen zit ik ergens goed lol
Oud 22 juli 2022, 21:16   #78
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Met lachen daar heb ik geen problemen mee, zolang het niet kwaadaardig is.
Lachen is bijna altijd kwaadaardig.

Citaat:
Heb vroeger homo's gekend en zelfs een transsexueel (een man die zijn fluit had laten afsnijden) een elegante vrouw trouwens. Die konden zelf lachen met hun geaardheid, ze hanteerden zelfs een gepeperde zelfspot. Voor mij waren zij trouwens normaal
Nog eens, ik heb niet speciaal iets tegen die mensen. Meer nog, als die daarmee content zijn, is dat een goeie zaak. Daar gaat het niet om. Het gaat om het idee dat "normale" mensen plots moeten doen alsof de "normale" dingen die zij gewoon zijn, NIET MEER MOGEN OP DIE MANIER BESCHOUWD WORDEN, omdat die speciale mensen zich anders misschien niet in dat normatieve kader zouden kunnen terugvinden.

Citaat:
Men mag met alles lachen en spotten maar elk subject persoon is verschillend. Als het de kwetsende toer opgaat is het een brug te ver.
Het is juist als het kwetsend wordt dat het leuk is.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2022, 21:16   #79
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Kent ge die mop van die neger, dien dwerg en dien transexuele turk ?

ik ook niet,

maar ik vond het wel een goed begin .
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be