![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral niet als 't dochters zijn van dié partijleider ! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf vind de jongedame wat mager en te jong. Maar "toen ik jong was" lang geleden, had ik er geen seconde over getwijfeld.
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 9 januari 2008 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
Mensen uitmaken omwille van hun uiterlijk....foei! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is zeker geen lelijk meisje, maar die overduidelijke photoshop is er wat teveel aan. Ik vind ze veel mooier op die foto in de krant.
![]() ![]() Overduidelijke photoshop, wat haar m.i. niet mooier maakt.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 10 januari 2008 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
|
![]() Citaat:
Nu moet ik zeggen dat ik ook niet zo voor het opgetutte type ben maar zo eens mag wel... Daarmee een relatie beginnen zou natuurlijk enkel zijn om de schoonvader es goe bij z'n pietje te pakken want zooo mooi is ze nu ook weer niet (zie foto kim) en die ideologische en estethische gelijkenis...BRRR.
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze woonde in een villawijk
Haar ouders waren stinkend rijk Toch was er niets meer dat haar bond Ze gaf zich aan een vagebond Die sprak van liefde 't oud verhaal En zij geloofde 't allemaal Zo ging ze weg ze nam niets mee Alleen haar jeugd en het idee Dat hij haar man was zij zijn vrouw En het altijd zo blijven zou refr.: Arm kind Zestien lentes zo pril Ach wat lig je hier stil Langs de kant van de weg Ze trokken voort van stad tot stad Omdat hij ruimte nodig had Het zwerversleven was te zwaar Niets voor een kind van zestien jaar Haar liefde was haar levenslot Ze ging er langzaam aan kapot Ze kon de hartstocht niet weerstaan Niet tot het einde verder gaan Ze was geen kind maar ook geen vrouw En wist niet wat er komen zou refr. Ze werd vermoeid zag bleek en vaal Verloor haar jeugd haar ideaal Alleen haar liefde bleef bestaan Toen ging hij weg bij haar vandaan Toch had ze weten kunnen dat Hij niet genoeg aan liefde had Dat op een dag hij weg zou zijn En zij alleen met spijt en pijn Dat hij zolang een meisje had Als de stormwind speelt met een enkel blad refr.
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wel.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén van zijn beste nummers ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwatch! Ik ken dat kind helemaal niet en kwam haar nog nooit tegen. Hoe kan ik haar dan uitmaken?
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Welkom trouwens! en niet zo rap grote woorden gebruiken hier is maar een tip ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie bedoel je precies met "wij", sn00py?
![]() |
![]() |