![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De intelligentie druipt van je post af als het ware.
![]() |
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Shoeke als je ergens niet in gelooft kan je niet doen alsof. Zogenaamde heteros die eigenlijk verdoken homo zijn, kunnen dat wel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik lees liever zinnige dingen, geschreven in het slechtste Nederlands. Raf is duidelijk een toonbeeld van verdraagzaamheid. Dat merk je aan alles. Ik heb dus voor de negeerknop gekozen. Jammer. Vrije meningsuiting is voor iedereen. Maar ik zal niet toestaan dat ik ongewild dingen ga schrijven waarmee ik anderen kwets. En dat is blijkbaar zijn bedoeling. Intrigeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier even verder een interessant maar beroemd stukje tekst. ![]() The reports also state that nearly 46% of the male subjects had "reacted" sexually to persons of both sexes in the course of their adult lives, and 37% had at least one homosexual experience.[1] 11.6% of white males (ages 20-35) were given a rating of 3 (about equal heterosexual and homosexual experience/response) throughout their adult lives.[2] The study also reported that 10% of American males surveyed were "more or less exclusively homosexual for at least three years between the ages of 16 and 55" (in the 5 to 6 range).[3] 7% of single females (ages 20-35) and 4% of previously married females (ages 20-35) were given a rating of 3 (about equal heterosexual and homosexual experience/response) on the 8-point Kinsey Heterosexual-Homosexual Rating Scale for this period of their lives.[4] 2 to 6% of females, aged 20-35, were more or less exclusively homosexual in experience/response,[5] and 1 to 3% of unmarried females aged 20-35 were exclusively homosexual in experience/response.[6] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rofl!
![]() |
![]() |
#193 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ge moet uw kinderen verse groenten geven en geen fastfood. Ge kunt ook ergens gaan wonen waar bijna niemand woont en daar het kind verwekken en grootbrengen dan zal het zeker geen homo worden want dan is er nood aan voortplanting. De natuur zal dat wel duidelijk maken aan moeder en kind.
Wanneer mijn kinderen homo worden dan is het maar zo. Ik denk niet dat ge daar iets aan kunt veranderen dus moet ge dat accepteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik geen moeite met homosexualiteit an sich. Alleen het opdringerige stoort me. Stel dat ik een SM liefhebber zou zijn. Ik denk dat ik dat gewoon voor mezelf zou houden. Ik bedoel maar. Daar heeft toch niemand geen boodschap aan ? Dat politiek gerichte avatars gebruikt worden, is de meest normale zaak van de wereld, vermits dit een politiek gericht forum is. Ik kan goed begrijpen dat sommige avatars, die een bepaalde geaardheid laten blijken, als een rode lap op een stier kunnen werken. Dan blijft bij mij de vraag : waarom doe je dat dan ? Het antwoord is simpel. Dat kan alleen betekenen dat je er van houdt om mensen voor het hoofd te stoten. Maar of dit de bedoeling is van een forum ? Ik heb m'n twijfels, samen met een hoop anderen. En dat heeft nu eens NIETS met een politieke strekking te maken. Ook de onderschriften van de berichten vertellen boekdelen over hun schrijvers. Soms zijn dat regelrechte overwinningskreten doordat een tegenstander afhaakt in een dicussie. Wilde stammen tooiden zich met scalpen van verslagen vijanden. Zoveel is er in deze maatschappij dus nog niet veranderd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Meer en meer begin ik te geloven dat een forum een soort van overdrukventiel is, voor velen. Misschien ook voor mezelf. Maar ik leer hier nog veel bij. En dat is tenslotte waar het internet voor dienen moet. Morgen vroeg op, dus ik ga slapen. Bedankt voor de fijne babbel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#199 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 10 januari 2008 om 06:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik denk dat jij specifiek voldoet aan de doelgroep waar Kim haar vraag aan wilde stellen ![]() |
|
![]() |
![]() |