![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs voor zelfstandigen ben ik mij niet bewust dat ze een diploma psychologie nodig hebben. Ik geloof wel dat psychologie in de studie voorkomt. Nu het zijn en blijven nog altijd 2 dezelfde CV's met als verschil enkel de naam. Dus kan selectie op basis van psychologie ook al uitgesloten worden.
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed stap een in de redenering is gezet, twee dezelfde c.v's maar Jan mag wel komen en Mo niet.
Dan lijkt het me logisch te onderzoeken waarom dit gebeurt, maar daarom roepen' dus dit is racisme' is volksverlakkerij, een hypothese is pas waar na onderzoek, mogelijk komen er volslagen andere beweegredenen uit, zoals niet voldoen aan minimale arbeidsverwachtingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zeer veel Marokkaanse jongens verlaten school zonder diploma en geraken dus moeilijk aan werk, zijn daardoor mistevreden met alle gevolgen van dien. Daardoor krijgt de Marokkaanse gemeenschap een slechte naam, en jammer genoeg ook de Marokkanen die zich behoorlijk gedragen. Wat ik, zeker ook persoonlijk, ten zeerste betreur. Als men dit ernstig probleem wil bestrijden dan moet men naar de oorzaak van het probleem gaan en daar iets aan doen: goede opleiding van allochtonen. Dit probleem heeft doorgaans niets met racisme te doen, en wordt ook niet opgelost met anti-racismewetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat ik mijn eigen vraag nog eens herhalen: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |