![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En nu we daar toch over bezig zijn, wat denkt u van de beschuldigingen als dat de PKK zich zou financieren door onderandere grootscheepse drughandel, en mensen-handel ? Zo u toegeeft u met zulke ondernemingen bezig te houden, kunt u zeker wel begrijpen dat ik uw aanwezigheid in Europa niet op prijs stel ? Zekere Koerden, die geracketeerd worden door de PKK, in Europese landen, dragen die organisatie evenmin in het hart naar het schijnt...Uw gedacht daarover, beste verrijkende allochtoonse medemens ? Laatst gewijzigd door forumspook : 21 maart 2008 om 14:13. |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Banneling
|
[quote=Laya;3314041]Er zijn er veel, wees gerust. Hoe zou je zelf zijn, hier betaal je 25 jaar lang €800/maand om een klein huis af te betalen, ginder bouw je er een voor €150 in de maand. Het duurt enkele jaren eer het er staat maar het zal er staan, zonder architecten en allerhande vergunningen.
Je hebt blijkbaar geen ervaring, ik ben al sinds mijn 19de zelfstandig in verschillende sectoren. Elke zelfstandige dient in het bezit te zijn van een diploma bedrijfsbeheer. Voor de geregistreerde beroepen (bouw, garagehouder, bakker, kok,...) moet je ook nog een specifiek diploma hebben om in orde te zijn voor de 'vestigingswet'. [B]Hoe allochtonen die geen woord Nederlands of Frans spreken aan dat bedrijfbeheer raken is voor mij een raadsel.[/[/b]QUOTE] Voor mij is dat géén raadsel: "positieve" discriminatie... |
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Burger
|
Citaat:
En over dat laatste, je zegt het zelf, het zijn beschuldigingen... Trouwens, denk je dat het mij maar danook iets kan schelen of jij mij hier al dan niet graag hebt. Blijven zal ik toch, je kan het maar beter aanvaarden niet zo verrijkende autochtoon. Nog iets, het is niet allochtoonse maar allochtone. Ik begin me ook af te vragen hoe oud je bent, want met elke post die ik van je lees
|
|
|
|
#184 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hier last verkopen: ![]() |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Burger
|
Als je zou nadenken zei ik, zou je weten wat de pkk hier doet. En daar blijf ik bij. Als je het niet weet, dan ga ik verder ook niet met jou praten over de Pkk hier in Europa of Turkije. Ik wil een bepaalde niveau in een discussie, daarmee.
|
|
|
#186 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij meent dat de "echte" cijfers niet bekend gemaakt worden (alhoewel niemand twijfelt aan de cijfers van NIS en RVA) waarop baseer jij dan je stelling? |
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die kapitalisten toch. |
|
|
|
|
|
|
#188 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom zouden ze hier geen huis kopen? Doorgaans betaal je minder af dan je voor eenzelfde huis huur betaalt. 800€ voor een klein huis afbetalen is toch een beetje overdreven. Ik denk dat 150€ dat dan ook wel zal zijn. Citaat:
En waarom zouden zij niet aan hun bewijs voor bedrijfsbeheer geraken? |
||
|
|
|
|
|
#189 |
|
Banneling
|
Een paar NUTTIGE vreemdelingen mogen er gerust zijn. Ik zeg toch niet om er geen één te aanvaarden. Maar enkel degenen die we zelf doen komen, en als hun job afgelopen is mogen die terug vertrekken. Geen gezinshereniging, of jaren dop enz enz. Na het aflopen van hun arbeidscontract een deftige "afscheidspremie" voor bewezen diensten, en Bye Bye...
|
|
|
|
|
|
#190 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Weet je nog wat je wil? |
||
|
|
|
|
|
#191 |
|
Banneling
|
Vrijheidsstrijders die met wapens in de hand tegen een leger vechten voor hun land, en terroristen die hun strijd financieren met racket, drug- en mensenhandel zijn twee verschillende dingen...
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Partijlid
|
en hoe zie je dan de hamas? als terroristen of vrijheidstrijders?
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
de Hamas zijn terroristen. m'n pa verteld me juist dat Fortis is nl. hun spaarvarkens (varken waar dat de kinderen geld sparen) niet meer uitdelen omwille van de Islam (varken is beledigend), en zo wordt Europa meer en meer een land met Islam wetten/regels. Schandalig !! |
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Lokaal Raadslid
|
En Israëli's die burgers doden? Collateral dammage?
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Partijlid
|
dat is zelfverdediging..hoe zou jij reageren moesten er in jouw land elke dag raketaanvalllen plaatsvinden?
moest de Hamas stoppen met die raketaanvallen, dan zou Israël wellicht dan ook stoppen met die tegenaanvallen. Israël denkt dat het met die tegenaanvallen, dat de Hamas zou stoppen met die raketaanvallen..maar dan doet de Hames een tegenaanval (als vergelding voor de doden) en Israël doet hetzelfde...zo is het een begin zonder einde. Laatst gewijzigd door Fabke : 24 maart 2008 om 20:48. |
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Weer ééntje ontmaskerd. |
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wat burgers betreft, die zich met een bommengordel komen opblazen in tram's, bussen en restaurants, in het midden van de stad, die keur ik natuurlijk ook niet goed. Die moeten volgens mij ook niet meer als "burgers" beschouwd worden... |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het is inderdaad zo dat de Israelische strijdkrachten doorgaans enkel onrechtstreeks burgers doden, omdat Palestijnse terroristen zich achter die burgers verschuilen. Palestijnse terroristen daarentegen proberen doelbewust opzettelijk zoveel mogelijk burgers te vermoorden. Dat is wel degelijk een verschil. Alleen zijn sommige mensen te racistisch om dit te willen inzien.
|
|
|
|