![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah ok, dus als we iedereen 6 maand effectief geven is alles opgelost?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
40 jaar geleden is er iemand braaf uit de gevangenis gekomen en dat is uw bewijsmateriaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Daarmee weten we nog niet of dit te danken is aan de gevangenisstraf of een andere factor, bv. vast werk gevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Of die handelswijze nu in vergelijking staat met wat gedetineerden op hun kerfstof hebben laat ik in het midden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Komaan zeg, doe toch eens serieus. Ik vind het al erg dat die vrouwen het via indymedia bekend moeten maken dat hun rechten worden geschonden. Want tot nader order, ongeacht je misdaad, ben je nog steeds een MENS, en gelukkig heeft men dan ook zoiets als een Universele Verklaring van de Rechten van de MENS, waarop je je kunt beroepen. http://www.unhchr.ch/udhr/lang/dut.htm Trouwens: Guantanamo Bay <> Artikel 5 Niemand zal onderworpen worden aan folteringen, noch aan een wrede, onmenselijke of onterende behandeling of bestraffing.
"Free your mind and the rest will follow, Be color blind, don't be so shallow" - En Vogue, Free Your Mind " The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear! Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!" - Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar gaat de opvoeding veel voeger fout, anders waren de gevangenissen niet overbevolkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Absoluut en het meest belangrijke is dat door diverse nationale (Grondwettelijk Hof) en internationale rechtscolleges (EHRM, Hof van Justitie van de EG) wordt gewaarborgd, al maak ik me zorgen bij het laatste sluitstuk van het verdrag, nl. het EHRM, dat dreigt te verdrinken in de eigen werklast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Dat maakt het niet in orde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() hoe er hier ene van het brugs gevang naar guantanamo kan flippen is weer fantastisch
Laat me raden; 't is de schuld van Bush die niet wou luisteren naar de PS Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 maart 2008 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoor je mij nergens zeggen, maar het kan dus nog veel erger. Zo hard moeten ze niet klagen, raak maar eens vast in een Afrikaanse cel ofdergelijke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Waarom hebben we dan die rechten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik zeg, al keur ik het hier ook niet goed, dat het elders nog verdomd erger is, dus wat dat betreft, hebben ze hier idd nog geen klagen. Daarbij klagen, laat ze maar doen, het haalt toch geen fluit uit. As usual. Laatst gewijzigd door Duupje : 5 maart 2008 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=svenforum;3288024]Dus scheer je ze maar allemaal over dezelfde kam?
Komaan zeg, doe toch eens serieus. Ik vind het al erg dat die vrouwen het via indymedia bekend moeten maken dat hun rechten worden geschonden. Want tot nader order, ongeacht je misdaad, ben je nog steeds een MENS, en gelukkig heeft men dan ook zoiets als een Universele Verklaring van de Rechten van de MENS, waarop je je kunt beroepen. http://www.unhchr.ch/udhr/lang/dut.htm Die rechten worden hier niet verbroken he, die gedetineerden claimen enkel dat dat zo is. In vergelijking met heel wat andere Europese landen zijn de cellen best in orde. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |