![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar moet ik u dan in bij treden, ik weet het ook niet.
Ziet u, dat blijft een open schuldvraag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
|
![]() Citaat:
Er is geen plaats in de gevangenissen, er zijn zelfs geen enkelbanden.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen de paar weken heb je net het tegenovergestelde alweer. Zeer lage straffen. Je kan dan de twee uitersten constant tegen elkander afwegen. Zo is het hier al eeuwig en zo zal het hier eeuwig blijven.
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() De reisbijstandverleners in ons land zijn niet te spreken over de werkwijze van Turkse privéziekenhuizen die azen op het geld van de goedverzekerde toerist en dikken facturen vaak aan met overbodige tests, ambulanceritten en overnachtingen.
Voor de toerist met een goede reisbijstandsverzekering is er geen enkel probleemwant zijn verzekering betaalt de ziekenhuisfactuur. Het zijn de verzekeringsmaatschappijen zelf die moeten uitkijken voor misbruik. Het gebeurt vaak dat artsen overdreven zware diagnoses stellen, alleen om de factuur op te drijven.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Aanslagen hebben een motief van politieke of religieuze aard. Dit was puur gewelddadig vandalisme, zoals de drie crapuleuze rijkeluiszoontjes (Nicolas Melin, Jeremy Simon en Nicolas Paron) die in metro Delta een MIVB-bestuurder lam sloegen. http://youtube.com/watch?v=K1xQFVo0Uh0 8, 7 en 6 jaar kregen die, maar ze waren dan ook "van goede familie", "Allochtonen" krijgen 15 jaar. Laatst gewijzigd door filosoof : 12 juni 2008 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Waarom niet vragen aan werklozen, of iemand die taak wil uitvoeren ? Als het maar goed betaald word, zal daar zeker volk op afkomen. Met natuurlijk de garantie dat u anoniem blijft. Op uw identiteitspapieren word dan bvb "sociaal assistent" gezet, of zoiets in de aard. U hebt dan vast werk, functionaris, goed betaald, niet vermoeiend, en niet moeilijk. Leuk toch ? Op de koop toe maakt u zich hardstikke nuttig voor de gemeenschap, want die ter dood veroordeelden, die komen daar niet terecht wegens het stelen van snoepgoed of knikkers, dit beseft u wel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 12 juni 2008 om 17:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mambo sorry maar je commentaar is walgelijk; wie iemand aan een oog blind slaat geeft geen verkeerde mep maar krijgt terecht een zware straf!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles is relatief meiske.