![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Oh wacht, ik zie nog een mini-eilandje voor de Waalse kust, daar passen wel 16 miljoen nederlanders op! Annexeren dus die boel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral omdat het langs geen kanten klopt : 1. Om de zeespiegel zo hoog te laten stijgen, is al het ijs van op de hele wereld niet genoeg. Dus zullen we er moeten importeren, maar van waar? Op Venus is er geen te vinden, op Mars nauwelijks. 2. Als het water op mirakuleuze wijze toch zo hoog zou komen, dan staat het grootste deel van Noord-Frankrijk en Henegouwen ook onder water, net als de benedenstad van Luik en Namen. ![]() Edit: en nu ik dat kaartje nog eens beter bekijk: in Limburg zijn er ook nog problemen: ofwel staat dat ook bijna helemaal onder water, ofwel stijgt het water toch niet zo hoog als men ons wil doen geloven. Wat zal het zijn?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 mei 2008 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehe, gemakzucht dus, of zit er de schrik in dat je met een échte discutie met mij je wel eens aan het kortste eindje zou dreigen te trekken ,nou ja mij niet gelaten mijn beste,het is namelijk wederzijds....ook niet moeilijk he,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ow, nee, dat proberen ze nu al. Maar het schijnt toch niet zo goed te lukken, heb ik gehoord.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Des te beter, er zijn veel interessantere mensen op de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die compulsieve drang van je om dat hier te komen zeggen betekent vast dat je met die mensen in contact staat en er nu mee aan het spreken bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal dus mijn vraag: Wat doe jij hier tussen al die arme luizen die bovendien vooral Vlamingen zijn, die dus de taal van de pachters spreken voor wiens cultuur je wél interesse beweerde te hebben?
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zit!
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() Ik vind u wel intressant zelfs na onze meningsverschillen,bij mij no hard feelings maar ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is.
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit heb ik gelezen op een forum van le soir Le demandeur est le payeur, maar ik vrees dat ze ietsje meer zullen vragen dan Brussel en de rand, wat dacht U van de totale staatsschuld op U te nemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De staatsschuld komt er inderdaad ook nog eens bij. Wat een ellende!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er alleszins niet gerust in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan mag jij je plannen voor een onafhankelijke Vlaamse republiek ook wel opbergen, want de rechtse flaminganten zijn in het geheel niet in staat die heersende klasse te vervangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen met een beetje hersens weet waar en hoe dit zal eindigen. Je hebt dus alle reden om er niet gerust in te zijn. Niet omdat Belgique zal barsten, want dat z�*l het- hoofdzakelijk dankzij de houding van de Franstaligen- maar hoe dat zal gebeuren. Ook dankzij de Franstaligen....
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() By the way....
Het geld is al op. De Vlaamse bodem is nu aan beurt. Er rest enkel nog het afwentelen van de totale overheidschuld op wat rest van Vlaanderen, en dan maken de Franstaligen er zélf een eind aan....
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard géén reactie van azert.
![]() |