![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat er in ons land te veel vreemdelingen zijn ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
174 | 64,21% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
97 | 35,79% |
Aantal stemmers: 271. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Vreemdeling
|
![]() Ik raad uw aan is naar Man bijt hond te kijken, dan kun je wel is zien hoe gevaarijk die nieuwe asielzokers zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
WIJ ZIJN HET BEU OM ALS VUILBAKWIJK MISBRUIKT TE WORDEN!GESNOPEN VENTJE! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk trekken de linkse hypocrieten in hun 'nette' buurtjes er zich niets van aan. Wacht maar, 't kan verkeren! ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Reken het zelf maar uit e, er zijn een miljoen mensen (vlamingen bedoel ik dan) bijgekomen de laatste 10 jaar. Ooit al gedacht wat het gaat zijn in het jaar 2030? Maar u zegt: men is hier geboren, dus we zitten niet vol. Is men op 1000 km van hier geboren, oh neen, dan is er geen plaats meer. Want ja, Fransen, nederlanders,Amerikanen,.... zij mogen hier dan ook niet binnen e.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jij kunt niks anders meer doen dan provoceren. In feite ben jij een onverdraagzame racistische asociale fascist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#194 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allah maakt "korte metten" met de ongelovigen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wereldje dat ons hierin beschreven wordt is eventueel leuk om als toerist te bekijken in Marokko of zo, maar in onze West-Europese landen? Spijtig dat men zoiets niet meteen met een paar bulldozers een paar honderd km verder kan duwen tot alles weer op zijn plaats zit... Diegenen die dat hier allemaal normaal vinden, of zelfs beter (... de verdiensten van de multiculturele gemeenschap) laden een grote verantwoordelijkheid op hun schouders... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk mogen die mensen dat nietwaar! Was de vraag echter geweest: mogen mensen zonder middelen uit alle uithoeken van de wereld zich hier komen vestigen op uw kosten? zou het antwoord wellicht weer anders zijn geweest... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die buitenlandse ambtenaren enz horen daar niet toe, anderen des te meer, tenzij voor wie blind en/of doof is... Dat we het grootste deel van onze multiculturele gemeenschap daar niet bij onder moeten brengen spreekt vanzelf. Maar het "absorbtievermogen" van ons land is niet oneindig, dus moeten er limieten ingebouwd worden. Beter blijven drijven met honderd mensen op het vlot dan zinken met tweehonderd... |
|
![]() |
![]() |