Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 maart 2004, 21:09   #181
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier
Einstein was een jood. En ik ben er redelijk zeker van dat Guderian die niet onder het Dietse ras brengt.

Het "Dietse ras"???

Kan u mij eens uitleggen wat dat moge zijn?

Enige lectuur voor u!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2004, 22:40   #182
herr fritz
Provinciaal Statenlid

herr fritz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier
Einstein was een jood. En ik ben er redelijk zeker van dat Guderian die niet onder het Dietse ras brengt.

Het "Dietse ras"???

Kan u mij eens uitleggen wat dat moge zijn?

Enige lectuur voor u!
Purpere ogen en groen haar, weet je wel.
Oud 28 maart 2004, 12:58   #183
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Dat zou dus opgaan voor verkrachtingen door bekenden, idd...

PS Hou er ook rekening mee dat de wettellijke definitie van verkrachting ruim werd uitgebreid
Pardon????

Het begint hier zwaar glibberig te worden!
Laat uw licht eens schijnen, Oh, Moeder des vaderlands!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2004, 13:15   #184
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

o, begreep U me niet?

- waaruit trekt U uw conclusie dat het per definitie om "bekenden" moet gaan indien een verkachting niet wordt aangegeven?
Nooit gehoord van represailles die genomen worden door (het groepje) verkrachters indien het slachtoffer aangifte doet? Nooit gehoord dat verkrachters slechts een paar maanden of geen straf krijgen en nadien het slachtoffer terug kunnen opzoeken?

- Wat is uw probleem ermee dat "de wettelijke bepaling van verkrachting werd uitgebreid"
Bent U soms voorstander van: "ze droeg een minirok, dus ze vroeg erom!" (in tegenwoordige tijd: "ze droeg geen hoofddoek, dus ze vroeg erom")

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2004, 13:32   #185
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
o, begreep U me niet?

waaruit trekt U uw conclusie dat het per definitie om "bekenden" moet gaan indien een verkachting niet wordt aangegeven?
Nooit gehoord van represailles die genomen worden door (het groepje) verkrachters indien het slachtoffer aangifte doet? Nooit gehoord dat verkrachters slechts een paar maanden of geen straf krijgen en nadien het slachtoffer terug kunnen opzoeken
- Wat is uw probleem ermee dat "de wettelijke bepaling van verkrachting werd uitgebreid"
Bent U soms voorstander van: "ze droeg een minirok, dus ze vroeg erom!" (in tegenwoordige tijd: "ze droeg geen hoofddoek, dus ze vroeg erom")
Citaat:
o, begreep U me niet?
Je deed nogal orakelend, idd...
Citaat:
waaruit trekt U uw conclusie dat het per definitie om "bekenden" moet gaan indien een verkachting niet wordt aangegeven?
Nooit gehoord van represailles die genomen worden door (het groepje) verkrachters indien het slachtoffer aangifte doet? Nooit gehoord dat verkrachters slechts een paar maanden of geen straf krijgen en nadien het slachtoffer terug kunnen opzoeken
Inderdaad, dat lijkt zelden voor te komen, zo het onbekenden betreft, maar met daders die bekenden zijn uit werk-, school- of familiekring vh slachtoffer zal die angst er duidelijk meer bij spelen.
Citaat:
IK he daar geen probleem mee, ik verkracht niet, maar voor vergelijking van statistieken is dat wél belangrijk!

Citaat:
Uiteraard NIET, maar het is wel een goedkope, ongerechtvaardigde en groffe insinuatie aan mijn adres die je daar post!
Oud 28 maart 2004, 14:38   #186
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard NIET, maar het is wel een goedkope, ongerechtvaardigde en groffe insinuatie aan mijn adres die je daar post!

Als Circe nog eens orakelt, dan kan je haar best gewoon laten doen hoor! Dan krijg je deze situatie niet

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2004, 15:03   #187
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Als Circe nog eens orakelt, dan kan je haar best gewoon laten doen hoor! Dan krijg je deze situatie niet
Je eist dus "recht op orakelen zonder kritische vragen" op?: :o
gelukkig dat er nog een bijstaat....
Oud 28 maart 2004, 17:01   #188
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Waarom hebben sommige personen het zo moeilijk om gewoon toe te geven dat er mensenrassen bestaan, zonder dat daar waardeoordelen aan gekoppeld worden? Het is toch niet omdat men beweert dat er verschillende rassen bestaan, dat men automatisch ook beweert dat het ene ras superieur aan het andere is?
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2004, 23:04   #189
De_ Republikein
Vreemdeling

De_ Republikein's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Is daar al wetenschappelijk onderzoek naar gedaan of bent u gewoon uw vinger aan het nat aan het maken? Zoals ik al vermeldde zijn er volgens mij meer mogelijke oorzaken dan alleen de verleiding op het werk.
Kan ik helemaal mee eens zijn.
De_ Republikein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2004, 23:28   #190
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
liever een vlaamsblokker, dan een horendrager
En geloof je nu écht dat het één het ander uitsluit op basis waarvan?
Oud 29 maart 2004, 09:23   #191
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
liever een vlaamsblokker, dan een horendrager
Zijn vrouw ligt aan de ketting in de keuken...

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2004, 12:57   #192
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Zijn vrouw ligt aan de ketting in de keuken...
Ja bij he VB hebben ze daar zo een beetje, eeuh, speciale ideëen over
De Standaard moest vandaag (23 juni 2003) een "recht van antwoord" van de hand van Francis Van den Eynde publiceren. Die deelt mee dat hij nooit geschreven heeft dat de emancipatie van de vrouw tussen die van de negers en de apen komt. Dat werd eerder beweerd in De Standaard.

Van den Eynde zegt echter niet alles. In het blad 'Revolte' van Voorpost schreef in 1982 ene Sieghild Rossaert: "20 jaar geleden emancipeerde men de neger, 10 jaar geleden kwamen de jongeren aan de beurt. Te oordelen naar bepaalde voortekens (zie sommige artikels in tijdschriften en filmen in de aard van de "apenplaneet") zal men over 10 jaar de chimpasees emanciperen. Intussen, na de negers en nog juist voor de apen, emancipeert men de vrouw." (Revolte nr. 7, januari 1982, pag. 3-4)

Het is dus inderdaad niet Van den Eynde die deze woorden schreef, maar hij was wel voorzitter van Voorpost in 1982... Bovendien stond het tijdschrift onder eindredactie van een Gentse partijgenoot van Van den Eynde, Roeland Raes. Blijkbaar neemt Van den Eynde als voorzitter geen verantwoordelijkheid op voor hetgeen zijn organisatie publiceerde? Niet dat dit een hinderpaal lijkt te vormen voor het behoud van zijn Voorpost lidmaatschap. Voor zover wij weten liet hij bovendien nooit in de kolommen van 'Revolte' zijn afkeuren blijken met het bewuste artikel. Het 'recht van antwoord' van Van den Eynde in 'De Standaard' kan dan ook als bijzonder hypocriet omschreven worden.

Oud 29 maart 2004, 18:45   #193
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"20 jaar geleden emancipeerde men de neger, 10 jaar geleden kwamen de jongeren aan de beurt. Te oordelen naar bepaalde voortekens (zie sommige artikels in tijdschriften en filmen in de aard van de "apenplaneet") zal men over 10 jaar de chimpasees emanciperen. Intussen, na de negers en nog juist voor de apen, emancipeert men de vrouw."
Een inhoudelijk juiste uitspraak die aan de verkeerde personen wordt toegedicht door de linkse meute.

En u noemt zich "filosoof"???? Hahahahaha...
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2004, 23:32   #194
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
"20 jaar geleden emancipeerde men de neger, 10 jaar geleden kwamen de jongeren aan de beurt. Te oordelen naar bepaalde voortekens (zie sommige artikels in tijdschriften en filmen in de aard van de "apenplaneet") zal men over 10 jaar de chimpasees emanciperen. Intussen, na de negers en nog juist voor de apen, emancipeert men de vrouw."
Een inhoudelijk juiste uitspraak die aan de verkeerde personen wordt toegedicht door de linkse meute.

En u noemt zich "filosoof"???? Hahahahaha...
Zo je had leren lezen, zou je gelezen hebben dat ik de juiste toedracht van de publicatie van die idiote stelling erbij citeerde...
Citaat:
In het blad 'Revolte' van Voorpost schreef in 1982 ene Sieghild Rossaert:
Maar lezen kan je schijnbaar ook al niet...
Oud 17 november 2004, 22:19   #195
christine
Vreemdeling

Standaard

Laatst gewijzigd door christine : 17 november 2004 om 22:46.
christine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 21:44   #196
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op het proces tegen leden van de Black Demolition, een negerbende die de straten van Brussel onveilig maakt, is het in het Hof van Beroep tot een vechtpartij gekomen tussen enerzijds de politie en anderzijds bendeleden die ook hulp kregen van hun familieleden. Weer een geval van multiculturele verrijking... Wij moeten de geest en de cultuur van de Rwanda-, Burundi- en Congo-slachtingen ook hier leren kennen en appreciëren...
Het gevaar van de negrisering van onze maatschappij is inderdaad een sterk onderschat probleem.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2004, 02:43   #197
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
Bwaaa, belachelijk.

Dit is echt laag, elke keer als iemand iets zegt over de vreemdelingen komen ze met hitler of een hakenkruis aandraven.

Stigmatisme.
We brengen gewoon even jullie "geestelijke verwanten" in herinnering
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be