![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister
|
![]() Freudiaanse opmerking? Iemand?
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen maagdenvlies. Ik kan er dus niet van meespreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat kan jij zeggen ja!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ongeveer hetzelfde als moest iedereen denken dat Sinterklaas niet bestaat zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is dat na ettelijke decennia heel die maagdenmythes eindelijk naar de eeuwige jachtvelden werden verwezen, ze nu dankzij een 1400 jaar oude woestijnreligie weer binnensijpelen.
Ik krijg gewoon een allergische reactie als ik de woorden "maagdenvlies" en "zelfrespect" in één zin samen hoor gebruiken! Geen enkele mensensoort die zo voor de zot wordt gehouden als de mannetjes! In al hun ijver om er toch maar zeker van te zijn dat het geproduceerde nageslacht van HENZELF is en niet van de buurman uit de volgende tent, moesten en zouden ze "bewijs" moeten hebben van onontgonnen gebied. (net alsof een gepenetreerde maagd nadien geen sex met de buurman uit de andere tent kan hebben). Maar nee: ze dachten bovendien dat degene die eerst met haar sex had, gewoon voor �*l de kinderen zorgde! iets van een superkwakje dat ergens gestockeerd werd en waaruit �* volonté geput werd om dan kinderkes te maken. Mij goed dat ze dat die mannen vroeger allemaal wijsmaakten, of dat die mannen dat allemaal zelf wilden geloven, maar mag ik even uit mijn kram schieten als anno 2008 jonge meisjes gatverdomme met dezelfde zever beginnen af te komen? "mijn zelfrespect" zorgt ervoor dat mijn maagdenvlies nog intact is! bweurk! Wat heeft sex met "zelfrespect" te maken? Nog naar de pastoor liggen luisteren of zo? Let op: volgens die gasten is een zelfrespecterende vrouw niet in staat om klaar te komen hoor! Aan zo'n dingen doet ze niet mee. Ze "ondergaat" het enkel omdat het zo hoort in het huwelijk. Lay back and think of England. Zelfrespect noemen ze dat dan! Voor mijn part houdt Groentje uit zelfrespect haar beentjes nog netjes bij elkaar tot ze vijftig is. Me dunkt mag iedereen zèlf beslissen of en wanneer men sex heeft. maar haal er dan gatverdamme geen maagdenvliezen en zelfrespect toestanden bij! Iemands zelfrespect ligt nu eenmaal niet tussen haar benen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zielige vlaggenfetisjisme van de nationalistjes scheert weer hoge toppen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb al meegemaakt dat een man zich aanbood en met dat excuus probeerde weg te komen omdat hij dacht dat het mij om de intacthouding van een bepaald lichaamsdeel te doen was. Een ander heeft mij zelfs al eens een hersteloperatie aangeboden (hij dacht ook dat het daarom te doen was). ![]() Verder wordt hier door sommige mensen onnodig dramatisch gedaan. Alles staat al zeer genuanceerd in het desbetreffende topic. Niet in het minst door mezelf en door Shaddy. En we leven hier niet in één of ander Afrikaans land. De mensen die echt moeten gecontacteerd worden hierover om problemen te voorkomen, vooral degenen voor wie het van levensbelang is, zullen grosso modo je niet bereiken door op een forumpje in het Nederlands wat te gaan tokkelen, zeker niet op een politiek forum over België. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 september 2008 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 17 september 2008 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het idee dat maagden een intact maagdenvlies hebben, lijkt me eerder aan de basis te liggen van zulke uitspraken. En het is net d�*t idee dat je mee voeding geeft door je uitspraken hier. Citaat:
Citaat:
Er zijn wel wat moslima's in Vlaanderen en Nederlands die Nederlands spreken en die internet gebruiken om juiste informatie te krijgen over deze kwestie, die voor hen nogal serieus belangrijk kan zijn. Vaak wordt hen trouwens die informatie onthouden. Tel de afwezigheden eens als er op school lessen seksuele voorlichting gegeven worden. "Iedereen weet dat" gaat helemaal niet op. We gaan niet in één keer heel Afrika en Azië kunnen overtuigen van de 'waarheid' rond het maagdenvlies, maar we kunnen alvast beginnen met zélf juiste informatie te verspreiden, en grote misvattingen niet te voeden. Maar goed, je uitspraak staat er nu, en ik vind het erg jammer dat je zo je best doet om toch maar gelijk te krijgen in deze discussie, o.a. door het belang van je uitspraak te minimaliseren. Natuurlijk ga je geen duizenden moslima's op het verkeerde been zetten door iets als "ik heb mijn maagdenvlies nog" te schrijven op een politiek forum, maar je gaat ook geen genocide ontketenen door te schrijven "de moslims moeten dood" op dit forum. Ik denk dat je zou vinden dat het tweede niet mag, dat zoiets schadelijk kan zijn. Waarom zou het eerste dan niet schadelijk kunnen zijn? En als dit toch maar "een forumpje" is, zonder enige impact, waarom hecht je dan zoveel belang aan hoe men hier reageert op je en betrek je er zelfs "financiële gevolgen" enzo bij? Ik begrijp die dubbele houding niet.
![]() |
![]() |
#193 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dope : 17 september 2008 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en als dat zo zou zijn, zeg het dan gewoon...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, nee, er is hier niets aan u gericht
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik indertijd met mijn ondertussen bijna dertigjarige dochters over zoiets als "maagdenvlies" gesproken had toen ze 18 waren, hadden ze me eens héél bezorgd bekeken en gevraagd of alles met mij nog in orde was denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat het nu echt ???
Of wil de NWO dat we denken dat het bestaat ??? ![]() Wat is echt ... Wat is realiteit ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je speelt met vuur ...
Dit maakt dan weer veel goed!