![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar scherp gesteld: indien hij enkel via deze SMS tot dergelijke conclusie komt dan ik hij inderdaad op zijn minst kort door de bocht gegaan. En heeft hij alleszins weinig om zich op te baseren.
Laatst gewijzigd door Maes_P : 1 oktober 2008 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ben jij wel bereid om ideologie voorrang te geven op handelsbetrekkingen ? want dat is toch maar een marginaal standpunt in het Westen, niet ? (cfr olympische spelen in China) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk als de Verstrepen aantoont dat ze én boeken kopen ivm de SS én ook nog eens liederen van de SS zingen....bent u dan niet een beetje kort door de bocht aan het gaan? En trouwens: bestaan er blijkbaar ook geen 'love-mails' tussen Morel en Vanhecke? Wat zegt hij daar precies over in zijn boek
Laatst gewijzigd door Maes_P : 1 oktober 2008 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is gewoon jouw subjectieve mening
![]() |
#188 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat uw partner blijkbaar niet dezelfde eisen stelt als jij is duidelijk.
Maar toch ben ik gebiologeerd door het volgende: Hoe rijmt U haar politieke voorkeur met uw sine qua non? Neen P, ik hoef geen antwoord...het was een retorische vraag...als ironische loopgraafkarikatuur... ![]()
![]() |
#189 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als er personen een boek in een officieel musuem in een land waar het verboden is ook maar iets positief over de SS te schrijven, aankoopt, neen dan heb ik daar geen probleem mee. Dat boek zal in die omstandigheden zeker niet positief zijn over de SS. In mijn lessen geschiedenis werd er ook gesproken over de SS ... wil dat zeggen - omdat ik het moest lezen - dat ik enige verbondenheid met de SS zou hebben? Geloof me tijdens die lessen geschiedenis werd er ook niet positief over de SS gesproken. Over die mails staat er in dat die er zouden zijn. Maar een afdruk of kopie ofzo heeft hij niet in dat boek gezet. Nogmaals dus 'van horen zeggen van een ander'. En zelfs zouden er zo'n mails zijn ... mag dat niet tussen 2 personen? En wat is de politieke waarde van het feit dat een man en vrouw mailverkeer zouden hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat is waar! Koop het boek en lees het. Denk dan eens even na en bekijk dan eens wat je mening over de opgenoemde zaken zou zijn. - Een SMS die helemaal niets duidelijk maakt buiten het feit dat men denkt dat Morel de nieuwe Dewinter is en dat men er veel plezier zal aan beleven. - Dat men een boek heeft gekocht in een officieel musuem in Duitsland over de SS in Keulen. Een boek dat dus nooit positief kan zijn over de SS (wetgeving Duitsland). - Dat men liederen zou gezongen hebben waarvan Verstrepen het zeer erg zou vinden dat men deze liederen kent. Verstrepen moet de liederen dus zelf gekend hebben want bij het aanheffen van deze liederen zou hij direct zijn ongenoegen aan Dewinter hebben kenbaar gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nog een voorbeeld waardoor ik Verstrepen zijn boek niet echt geloof:
Meermaals is de conclusie in zijn boek dat Dewinter en Annemans hem gelijk zouden hebben gegeven, maar dat de hardliners er anders hebben over geoordeeld. Dewinter en Annemans zijn dus blijkbaar volgens Verstrepen niet de hardliners binnen het Vlaams Belang en beide hebben volgens Verstrepen dus ook niet veel te zeggen binnen het Vlaams Belang. Ik dacht dat veel tegenstanders van het Vlaams Belang juist het omgekeerde zeggen! Was Dewinter niet de hardliner van het Vlaams Belang? Waren Annemans en Dewinter niet de personen die alles te zeggen hebben in het Vlaams Belang? Of wil Verstrepen hiermee een wig drijven tussen Dewinter/Annemans en andere personen die iets te zeggen hebben binnen het Vlaams Belang? Graag uw mening! |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Ik ben het boek aan het lezen. Valt best mee. Is eens wat anders. Zoals het boek van JMDD (een heel ander genre). Viel ook mee. Hoogstaande literatuur is weliswaar wat anders. Bovendien hoeft men het natuurlijk niet altijd eens te zijn met deze 'schrijvers'. Raar, tegenwoordig schrijft bijna iedereen een boek. Hoe weiniger men leest, hoe meer boeken dat er worden geschreven.
Laatst gewijzigd door system : 1 oktober 2008 om 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() Algoed voor u dat de degens hier figuurlijk gekruisd worden Maes, je zou nogal liggen bloeden als Anna met je klaar was anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Het is verre van een schande uw intellectuele meerdere te moeten herkennen in Anna...
![]() |
#196 |
|
![]() Voor Maes wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, zoveel topics en reacties over dat boek. Is dat zó belangrijk dan? Alé mensen, er zijn belangrijkere problemen dan die nazi-liederen: de federale poppenkast blijft vierkant draaien, binnenkort stakingen door (gebrek aan) sociaal overleg), banken die (bijna) ontploffen...
En dan komen ze daarmee af... effe om de aandacht van het plebs weg te houden van de "crisis"?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of er love-mails tussen die twee tortelduifjes bestaan weet ik niet.
Ik kan ze eigenlijk maar heel moeilijk voorstellen dat Vanhecke is staat is tot tederheid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mja, ik heb het ook soms moeilijk mij in te beelden dat iemand als Freddy Willockx sex heeft. Maar dat zal wellicht ook wel zo zijn, zeker?
|
![]() |
![]() |