![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Gouverneur
|
![]() Slimme mensen bij vlaams belang.In het Duits zingen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is er eigenlijk een top tien van die verboden liederen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Maes_P : 2 oktober 2008 om 14:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als de drang toch zo groot is om zo'n soort mensen te helpen, dan raad ik u aan om in het gesticht van Geel of Mortsel te gaan werken. Daar zit het ook vol zotten. Geef ze een pilleke en ze houden zich kalm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Blood & Honour-penningmeester Marcel Dootjes (de bovenste wel te verstaan) Aanschouwelijk genoeg? Is dat carnaval of Monty P.? Citaat:
En trouwens: u verdedigt ze al de ganse tijd; ik vraag me af waarom? Citaat:
Citaat:
Ik probeer mensen duidelijk te maken dat we ons moeten beschermen tegen die zotten. En niet enkel die zotten... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang als ze maar niet vals zingen mogen ze van mij zoveel zingen als ze maar willen. Ge moet kunne zingen natuurlijk he. Dat is niet aan iedereen gegeven. Ik vind vb. dat het VB toch veel beter hun teksten kennen dan die van het CD&V vb. Om nog maar te zwijgen over de zangprestatie's.
![]() Ze zijn waarschijnlijk jaloers, misschien daarom dat er hier zo'n hetze rond ontstaat. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 2 oktober 2008 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik verdedig ze toch niet? Waar doe ik dat? Ik maak ze belachelijk ja, om u te doen inzien dat het geen zin heeft u druk te maken in enkele zotten. Want met hoeveel denkt ge dat die zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() waarom in godsnaam zou je iemand moeten vervolgen om zijn mening ? op zulk een wetgeving zaten we toch echt niet te wachten ?! zulk een wetgeving is een aantasting van onze felbevochten westerse vrijheden. Laatst gewijzigd door Anna List : 2 oktober 2008 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Niet zatte dommerikken die staan te brallen en te zingen, maar mensen zoals u. Met uw: dit mag niet gezegd worden dat mag niet gezongen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vrijwel alle westerse waarden zijn gebaseerd rond respect. Een mening die afbreuk doet aan dat respect is dus een bedreiging van die waarden. Een bedreiging van die waarden moeten we bestrijden (bv. moslimextremisme, neonazi, racisten, etc etc) Jullie zitten gewoon met de frustratie dat jullie zijn veroordeeld wegens een mening (racisme). Maar als de maatschappij oordeelt dat een mening echt niet kan (omdat ze gevaarlijk is (oproepen tot geweld, mensen discrimineren, mensen kleineren))moet ze verboden worden. Dat is gewoon hoe de westerse maatschappij zich beschermt tegen gevaarlijke meningen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat moet een maatschappij gewoon doen, wil ze de waarden waar ze voor staat wil behouden. Jullie willen gewoon misbruik maken van particuliere vrijheden om maatschappelijk vrijheden te beperken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Dat dit dan wordt afgeschaft zogenaamd om de westerse vrijheden te beschermen is zo onnozel dat het groot is, en waarschijnlijk èèn van de grootste leugens ooit. En heel treurig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar wat ik daarvan al ben tegengekomen, hadden de heren van het Congress en de Founding Fathers het veeleer anders in gedachten ! zij hadden het effectief over respect voor afwijkende en marginale meningen ! een maatschappij waarin de meerderheid zich denkt te moeten beschermen tegen 'gevaarlijke' meningen is een totalitair systeem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() Precies!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vind dus dat die Vlaamse Parlementsleden die Nazi-strijdliederen zongen, waar Verstrepen het over had, leeghoofden zijn. Bedankt om dat even te bevestigen.
![]() |
![]() |
#200 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maes heeft zich vastgereden. De discussie is m.i. stilaan afgelopen. Wanneer je een totalitair regime afbreekt door zelf totalitaire standpunten in te nemen dan is het over en uit.
![]() |
![]() |
![]() |