![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() You're damned if you do, you're damned if you dont...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Men verwijt het VB dat vele andere er niet uitgezet worden. Lees ook wat er na de eerste twee zinnen komt. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Een bende idioten...
Weg ermee... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ze hebben er geen probleem om zo'n crapuul IN de partij toe te laten, de partij is nl. vergeven van neonazi's... Consequent? Laat me niet lachen... ![]() Consequent verstoppertje spelen zeker! Lafaards.
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk baseren ze zich op hetzelfde: xenofobie. Die mannen van Blood and Honour slagen er gewoon niet in om hun haat te camoufleren, zelfs niet een klein beetje. Die van het VB zijn daar wat beter in. Ze moeten wel, willen ze sociaal geaccepteerd worden. Maar als je bvb ziet hoe de blokkertjes keer op keer in de bres springen voor die gasten bij iedere neo-nazifuif dan is het toch duidelijk. Er is een verband tussen beiden, ze hebben iets gemeen: hun onverdraagzaam karakter t.o.v. alles wat niet in hun etno-cultureel plaatje past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Slecht karakter en een goed hart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je de teksten gehoord en gelezen in de video van koppen? http://www.deredactie.be/cm/de.redac...theek/1.297803 Hun lied "BLUT" bijvoorbeeld? min 3:30 Het lied "gericht tegen de mensen die we niet mogen" min 7:30 Je mag gerust zijn, het zijn er een hele rij die ze niet mogen. Luister goed, en oordeel objectief of dit racisme is en oproep tot haat en geweld. 2 Wat bezoekers die wat schreeuwen? Ik dacht dit een privé-feest was. Met een select publiek. Maar daar kan de organisatie niets aan doen? Welke groepen er optreden, is ook buiten de wil van de organisatie? De standen met nazi-materiaal; weet de organisatie ook niet hoe die daar gekomen zijn? 3 Wil je een discussie openen over de geldstromen van en naar Kongo, door de eeuwen heen, begin daar een draad over. Ik wil geen maatschappij waar men het nazisme en racisme promoot en oproept tot haat en geweld. Ik vind het zeer nuttig dat men daar belastingsgeld aan besteed. Daar dient het inderdaad voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2)Tuurlijk is het een privé-feest en mag de organisatie uitnodigen wie die wil. Het zou al ver gekomen zijn als de staat op het trouwfeest van je dochter opeens zou gaan bepalen wie wel of niet mag aantreden. Of nog beter, dat de vers gehuwden achter slot en grendel vliegen omdat er een aantal personen zijn die men niet bepaald graag heeft. Dit is nu mss simplistisch uitgelegd maar dat is de essentie van de zaak. Sommige van jullie simpelaars snappen dat blijkbaar nog altijd niet maar dergelijke grapjes zoals men nu wederom opvoert laten ons keer op keer dichterbij kruipen naar een totalitaire maatschappij. En dat is nu precies dacht ik waar figuren zoals jij van walgen, nietwaar? 3)Oproepen tot haat en geweld, HAHA man man... Kom volgend jaar vanop afstand eens gaan zien naar de NSV betoging. Eens zien hoeveel haat en geweld links wel weer niet zal uitstralen. Of kijk eens hoe geweldloos de (linkse!) antiglobaliseringsbeweging is. Als die opduiken worden halve steden afgebroken. Of als er in bepaalde wijken eens een allochtoon wordt gearresteerd (terecht of onterecht doet er zelfs niet toe) en zijn "vrienden"(en ze hebben er altijd veel blijkbaar) gans straten in vuur en vlam zetten. Maar een 400-tal mensen (geloof me, 800 is ZWAAR overdreven) die in een tent samenhokken, wat "foute" muziek (in de ogen van sommigen) luisteren en wat "foute" slogans schreeuwen maar waar er NIETS van rellen, vernielingen, drugsgebruik of overlast is (en men achteraf de boel netjes opdoekt en opruimt) ho ho dat is er voor het politiek correcte plebs zwaar over hoor. Hoe hypocriet kan je zijn... 2 maten en 2 gewichten... totalitaire regimes... onthou dat goed. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Al dat schorremorrie van Antwerpen of 'het binnenland' in het algemeen, heeft niks in dat lieflijke stadje Diksmuide verloren. Zij bezoedelen helemaal de 'goede' naam -in hoeverre de naam nog 'goed' te noemen is- van Diksmuide. Diksmuide, een stadje dat als burggraafschap ooit verscheidene voorvaderen van onze huidige Koning Albert had. Deze grote eer valt Diksmuide te beurt, echter; hoevelen zijn er zich van bewust?? ![]() Diksmuide heeft helemaal niks met dat rechts-separatisme-flamingantisme te maken.
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() teveel
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 22 oktober 2008 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() teveel
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 22 oktober 2008 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() teveel
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() teveel
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() teveel
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 22 oktober 2008 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() teveel
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 22 oktober 2008 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() teveel, tssss!
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 22 oktober 2008 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() teveel, en het steekt me echt hartsgrondig tegen dat dit hier altijd zo lang moet duren!
![]() ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 22 oktober 2008 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar bedenkingen.
Ten eerste, het interesseert mij enorm sinds wanneer de Vlaamse media zijn beginnen focussen op B&H. Voornamelijk omdat in de berichtgeving errond steevast vermeld wordt dat deze organisatie "elders in Europa" geen bijeenkomsten meer kan organiseren en dat België daardoor meer en meer opgezocht wordt voor hun bijeenkomsten. Daaruit volgt een tweede interessepunt: waar in België worden die bijeenkomsten voornamelijk georganiseerd: in Vlaanderen of in Wallonië? Ten tweede, zoals op het filmpje te zien is, hangen daar Vlaamse Leeuwen. Dat intrigeert me. Hangen die er ook op bijeenkomsten elders? Hangen er nog andere vlaggen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |