![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Grapjas. :') Wat een claims. :') (1) Het 1 en ondeelbare Joodse volk (2) wilt meer dan elk ander volk ter wereld (3) in vrede leven. :')
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Komaan Joodje van m'n voeten, herlees uw thorah nog eens goed. Ge hebt hem duidelijk niet begrepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zalig dat Israëliaanse Zionisten zich altijd moeten bezig houden met 'Hey, wij doen niets verkeerd' houding. Hoe moeilijk het precies is om te erkennen dat én de Israëliaanse overheid én een deel van de Palestijnse elite compleet fout zitten - I'll never known. :')
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Minister
|
![]() Veel erger vond ik die kolonisten in dat huis in Hebron, bij hun ontruiming de gele ster misbruikten en de joodse politie voor naqzis uitmaakten. Die kolonisten verdienen een verplicht bezoek aan een concentratiekamp. Dan kennen ze misschien de echte betekenis van de Gele Ster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De kolonisten weten waaraan ze beginnen. Ze nemen in ieder geval terrein in beslag waar ze in feite geen recht op hebben. Maar daar gaat deze draad niet over.
@ Healey: Kom eens met een verhaal ipv die voortdurende one-liners.
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef mij maar de Joden die Israël afkeuren. Aangenamer volk.
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet wat Anja Meulenbelt erover heeft gezegd, en die is toch echt lid van dezelfde club. Ik weet ook wat Paul Witteman heeft gezegd na afloop van het tv-interview. Verder staat Nieuwe Revu eerder kritisch ten opzichte van Israel dan positief en hebben ze er geen enkel belang bij haar te beschadigen. Maar het maakt me niets uit hoor. Ik heb haar nu een aantal malen in een lang interview gehoord en haar ''redenaties'' en toon opgepikt. Het is een domme, antisemitische vrouw en de Palestijnse zaak is meer gediend met andere woordvoerders dan zij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergelijk het met Pelgrim die over het kapitalisme zou praten. Dan snap je wel wat ik bedoel.
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Joden, die naam waardig, verwerpen (het beleid van) Israël."
Ik parafraseer, maar dat is wel het punt.
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() Grappig, ik ken ze niet. Ik ken er wel die uiterst kritisch staan t.o.v. het beleid van de staat Israel maar die keuren de staat zelf niet af. Ze leven wel mee met wat er zoal gebeurt. Degenen die de staat wél afkeuren doen dat juist vaak op religieuze gronden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
De situatie in België laat duidelijk zien dat het niet kan. Zelden heb ik zo'n politieke poppenkasterij gezien. Gelukkig kan men er om lachen, er staan geen Palestijnen aan de poort. De situatie in Israël is nog maar net beheersbaar. Maar ook daar stapelen ze blunder op blunder. Het jaar 2009 zal heel wat inspanningen moeten laten zien. Maar Gretta Duisenberg speelt in dit verhaal geen rol van ook maar enige betekenis. dat hele verhaal van Nieuwe Revue en de trammelant daarom heen is een muggezucht in het heelal. Geen hond die zich daarvoor interesseert, zeker niet op internationaal niveau. Wat de dame ook is, ze is in ieder geval lachwekkend.
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door tomm : 25 december 2008 om 07:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geloof ik niet. Eenmaal ze iets te verliezen hebben, namelijk een volwaardige staat, en Palestina een volwaardige regering heeft zullen ze daar geen belang meer bij hebben. Jerusalem wordt trouwens ook de palestijnse hoofdstad. Een internationale troepenmacht kan aan de grens gestationeerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen centrale regering in Palestina omdat er geen Palestijnse staat is en omdat Israel z'n best heeft gedaan Fatah kapot te maken. Als Palestina effectief een land wordt, met een regering die de capaciteiten heeft om over dat land te regeren (leger, politie, aaneensluitend territorium, etc.) zal er vlug genoeg komaf worden gemaakt met die milities die de macht van de regering ondermijnen, zoals in andere Arabische landen ook gebeurde. Palestina evolueert dan meer dan waarschijnlijk naar een Fatah-één-partijstaat zoals in de buurlanden. Overigens Ramallah heeft daar al veel van weg. Er heerst vrede, Fatah is heer en meester, en ze hebben zelfs een heus mausoleum voor Arafat gebouwd. Het probleem is dat Israel dat niet WIL, of althans bepaalde delen van de Israelische politieke klasse wil dat niet. Ze willen de Westbank niet opgeven omdat ze een Groot-Israel willen. Daarom vinden ze het uitstekend dat de Palestijnen verdeeld zijn, verdeel en heers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() @Tomm:
Ik vermoed dat dat wel een gedachte is die in zekere Israëlische kringen heerst. Ik zie ze ook niet zo snel de Westbank opgeven. Ook de verbinding met de Gaza blijft dan toch een probleem vormen, tenzij er een heel duidelijk akkoord komt met Israël. Maar dat laatste zie ik niet zo snel komen, integendeel binnenkort wordt er weer een tik uit gedeeld in de richting van Hamas. Dit door de aanhoudende rakettenregen uit Gaza richting Israël.
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die stoute Joden toch!
Citaat:
______________________________ We mogen toch aannemen dt de grenzen met hun Egyptische broeders toch al lang open zijn? of zouden die tunneltjes als supermarkttoevoer blijven bestaan? Och ja, even een video-impressie over de trieste hongersnood in Gaza, uitgemergelde lijken en zo. Niet voor gevoelige kijkertjes: http://www.road90.com/watch.php?id=dx7iNRR9Dw tja... als je zo moet leven, wat zou je nu willen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar enfin!die stoute Joden toch! Nu schieten ze zelfs TERUG!!!!! hoe durven ze!!!!!!
Citaat:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...ie_Gaza__.html _________________
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
"De militaire tak van het radicaal-islamitische Hamas verklaarde dat de raketaanval een antwoord was op de dood van drie activisten, dinsdagavond. Die werden neergeschoten toen ze explosieven aanbrachten nabij de Israëlische grens." ![]()
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hebben inderdaad niet terug te schieten, maar de grenzen open te zetten.
![]() |
![]() |