![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs als het mijn mening zou zijn dat het inderdaad zo was dat de wetenschap totaal gecorrumpeerd is, zou ik dat niet kunnen bewijzen - dat is een discussie die natuurwetenschappelijke kennis vereist, die ik niet bezit.
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ben je dan akkoord om 't principe van een NV maar af te schaffen zodat er tenminste 'concreet' kan 'vervolgt' worden ?
![]() |
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |||
Minister
|
![]() Ik ben dus fout. Je bent 'tegen' het principe van NV's. Geen idee waarom ik mij deze discussie anders herinner.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila.
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister
|
![]() Ik heb 't er geen probleem mee om een 'fout' toe te geven.
Maar terug naar de vraag. En die heeft er geen nood aan om meer concreet en dus suggestief te zijn. Is er 'iets' dat bedrijven vandaag dwingt tot vervuiling ?
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet van geen voorbeeld waarbij bedrijven gedwongen - in de politieke betekenis van dat woord - om te vervuilen.
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister
|
![]() Wat staat er hun dan in de weg om te werken aan 'niet gedirigeerde' eigen 'kyoto kind of' akkoorden?
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij niets juridisch. Qua marketincentives is er echter weinig druk, denk ik. Enfin; je kan wel een beetje scoren met 'groene' producten, maar dat blijft toch maar een kleine niche.
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Schepen
|
![]() Heeft die Pielke geen peer-reviewed artikelen die sceptisch zijn?
![]() |
#191 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hij heeft zelfs een eigen website
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Schepen
|
![]() Kijk eens aan, dan zijn daar wellicht die sceptische artikelen te vinden waar Jedd om vroeg.
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent je bewust dat op mijn blog Pielke's site tussen de interesaante links staat ? Ik lees op die site veel opinies, veel wetenschap, doch weinig 'ontkrachtends' Laatst gewijzigd door Jedd : 21 december 2008 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Schepen
|
![]() Pardon, ik probeer je maar te helpen met die sceptische peer-reviewed artikelen. Als ik het goed begrijp heb je er dus wel een aantal gevonden, maar zijn die niet ontkrachtend genoeg. Wat voor iets zoek je dat wel ontkrachtend zou zijn?
![]() |
#195 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met 'wetenschap' doelde ik eigenlijk op het verfijnen van de bestaande wetenchappelijke kennis, zonder dat de teneur skeptisch is. Eerder het 'normale' wetenschappelijke debat. Kritisch soms misschien wel (maar is wetenschap dat niet altijd ?). Ontkrachtend ? allesbehalve. Wat ik zoek ? iets wat de fundamenten onderuit slaat. Er is werkelijk niets dat zelfs maar in de buurt komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lees het nog eens goed, jongen. Dan snap je misschien wel dat er niets te rijmen valt. Citaat:
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 28 december 2008 om 03:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
het is me niet helemaal duidelijk wie hier de slechte interpretator is Citaat:
benadering 2 : theoretisch kan dat misschien allemaal maar die theorie is niet bewezen en dus moet er niet opgetreden worden en de overheid is foei foei foei benadering 3 : 't kan misschien wel een béétje effect hebben, maar te weinig om ertoe te doen en dus moet er niet opgetreden worden en de overheid is foei foei foei kom ik in de buurt ? Laatst gewijzigd door Jedd : 28 december 2008 om 19:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oh, en bedankt beste Adrian om me nog maar eens duidelijk te maken waarom ik me voorgenomen had om niet meer te reageren op je posts, arrogante, bedweterige kwast.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De vraag is dan wat de fundamenten zijn. Ik neem aan dat een eventuele andere oorzaak van opwarming de theorie onderuit zou halen of op zijn minst verzwakken (mee eens?) maar wat is er nog meer? De reden dat ik dat zo vraag is dat er soms argumenten worden aangevoerd die wel ondersteunend zijn, maar niet fundamenteel. Bv een eventuele versnelde opwarming eind 20e eeuw. Sommigen zien dit als extra bewijs, anderen wijzen erop dat als er eerder zulke periodes geweest zouden zijn dat nog niets zou ontkrachten. Als je me een aantal fundamentele punten kan noemen, dan ga ik specifiek naar die punten op zoek om te zien of er wellicht peer-reviewed artikelen (of data) zijn die daar tegenin gaan.
![]() |