![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Mestkevers, woestijnluizen, alles moet mogen gezegd worden = vrije meningsuiting, vrijheid van spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ben jij trouwens de 3de musketier, na Shaddy en Leddy? De gelijkenissen zijn alleszins treffend. Alleen het veelvuldig gebruik van het woordje poco mis ik nog... . ![]() Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 17 december 2008 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Racistisch weet ik niet . Brel was iemand die enorm gekwetst scheen, en zeker een rekening te vereffenen had, vooral met het sociale milieu waar hij uit voortkwam. Wat niet wil zeggen dat ik al zijn liedjes appreciër, zeker niet. Maar ik wil die ook niet verbieden, voor mij mag het best geweten zijn, wat die vent op zijn lever had. Het enige dat ik hem kwalijk neem, is dat hij al de tegen de Vlamingen gerichte liedjes niet in Vlaanderen komen zingen is . Van in Paris gal spuwen is me wat te makkelijk, met een op voorhand hem gunstig gezind zijnd publiek...Maar die overpijnzingen zijn mischien al een tikkeltje te subtiel voor jou , pure en fanatieke Eigen Volk-hater ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Het toppunt van absurditeit : een "Weisse Rose"-fan die de islam verdedigd. Die mannen waren graag gezien bij de nazis hoor ! Wist je dan niet dat de grootmufti van Jeruzalem een bureau in Berlijn had tijdens de oorlog ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door gomer : 17 december 2008 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Staatssecretaris
|
![]() Satire maakt ons bewust van tekortkomingen fouten of dwaasheden. Dit liedje wordt echter misbruikt om het volk op te jutten met leugens van het blok. Dat is hoegenaamd niet hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Hey piraat heb je misschien het emailadres van shaddy? Ken je iemand die dit heeft. Mail me ff.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Een echte heksenjacht voert het links zootje uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik verdedig trouwens niet de islam, wel bepaalde moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Het gaat er niet om of jij, of ik of gelijk wie die groep goed vind, of slecht , of flauw. Het gaat er om dat onnozelaars moeilijk gaan doen over een liedje dat geschreven is toen de meesten van hen nog in hun doeken kakten, of nog verborgen zaten diep in de kloten van hun vader, en gaan smijten met woorden als " racisme " en andere praat voor de vaak . Dat is al even idioot als die kritiek op boekskes van Kuifje, die stilletjesaan museumstukken aan het worden zijn. Hoeveel gaan jullie nog terugkeren in de tijd, om alles uit te pluizen en te verbieden wat jullie niet bevalt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() En zeggen dat Brel zelf Vlaming was. Gentenaar dacht ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De door de Strangers gehanteerde criteria zijn bovendien puur racitisch, niet medisch. |
|
![]() |
![]() |