![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
Bekijk resultaten enquête: Ik steun... | |||
Israël |
![]() ![]() ![]() |
34 | 39,53% |
Palestina |
![]() ![]() ![]() |
39 | 45,35% |
niemand. Dat ze elkaar maar de kop inslaan. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 15,12% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() De enigste oplossing voor dit probleem is praten en toegevingen doen.....
Over een jaartje gaan er weer bussen ontploffen in Tel Aviv, en zo gaat het geweld maar verder ![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() En dit was in oktober:
http://www.youtube.com/watch?v=zmXXU...eature=related |
![]() |
![]() |
#185 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet wel genoeg mijn lessen, mijn beste lieve pollieke, maar het blijft/ven de israeli's die de bommen/fosfor/granaten op het arme palestijnse volk gooien,. Wat ik wel wil zeggen (zie mijn vorige citaten) dat israel best andere middelen had moeten gebruiken indien zij effectief de extremisten willen ontruimen, en dat weet je ook goed, maar dat doen ze niet, ze gebruiken hier een onhumaan methode waarbij "heel" het volk de tol moet betalen,. En dat is wat mij dwars ligt, indien zij (israeli) problemen hebben met hamas, dan maar hamas viseren en niet het palsetijnse volk ! Ik hoop dat u niet in de plaats moet zijn van een moeder die plots haar vijf kinderen verloor en haar man en broers, niet dat ik dat voor u wens maar gewoon om in te zien hoe het daar onmenselijk aan toe gaat !
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Starfire : 11 januari 2009 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fout. De piraten krijgen losgeld, laten de cargo's vrij, en worden daarna beschoten tot ze in hun kano's zinken en verdrinken. Met het losgeld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
![]() 70 maagden in het hiernamaals en hier op aarde een bonus van een paar miljoenen dollars... ![]()
![]() |
#191 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
In feite gaat het in de eerste plaats om wettige zelfverdediging vanwege de Israelieten. De islamterroristen vuurden bommen af op (het Joodse deel van) Israel, dus de Israelieten hebben naar mijn mening nu het recht terug te vuren, zo simpel is dat.. Elk land dat aangevallen wordt heeft trouwens dat recht. Elke islamterrorist is er één teveel!
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
![]() Jullie hebben voor een politieke crissis gezorgd in belgie enkel omwille van BHV, laat staan als de walen morgen de stad mechelen zouden anexeren...man man man...de wereld zit nog vol rare wonderen. ![]()
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me nog steeds af hoeveel landen dat ZO LANG straffeloos hadden geduld als Israel gedaan heeft; en Israel bleef maar proberen te praten, en met Fatah ging dat wel, maar Hamas wil alleen destructie en macht (en alla natuurlijk maar dat is een ander verhaal waar ik me helemaal niet mee bemoei, gadverdamme). |
|
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() Die 15 seconden die de Israeli's hebben om hun leven te redden, dat maakt dat kinderen niet meer regelmatig naar school kunnen, dat er niet meer rustig geslapen wordt, maar ook dat er de afgelopen 9 jaar wel 1.000 Israelische burgers omgekomen zijn door terroristische acties.
Geen land dat ik d�*�*r over heb horen brullen. Geen import van deze zaken. Geen boeze demonstraties overal ter wereld. Zelfs geen berichtje op het nieuws. |
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel bommen en raketten zijn er op Gaza gevallen? Hoeveel mensen leven met stress in Gaza? Hoeveel tijd geeft het IDF hen om naar een VN-school aka schuilplaats te vluchten bij een nieuwe raid? Wat ik me afvraag is waarom zoveel landen dat straffeloos toelaten. Israël bleef maar onderhandelen en oorlog voeren tegelijk (die twee gaan hand in hand in Israël). Jammer dat Israël zelfs niet overweegt om (Heilige) grond voor vrede in te ruilen. Maar dat is een ander verhaal waar ik me helemaal niet mee bemoei. [/eenzijdige modus]
![]() |
#196 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Op slechts 2 weken heeft het IDF al meer dan 800 slachtschoffers gemaakt, grotendeels burgers. Hier hebt u blijkbaar geen problemen mee? |
|
![]() |
![]() |
#197 |
Schepen
|
![]() U hoeft geen appels met peren te vergelijken.
#198 | |
|
![]() Citaat:
Dus wat was er eerst? Negen jaar raketten ja. En nu twee weken al dat ze het beu zijn. Na 9 jaar. Reken maar uit. |
|
![]() |
![]() |
#199 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#200 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze vuren die raketten niet af op Israël maar op Najd en Al-Majdal. Dat zijn de vroegere namen van door Israëli vernietigde dorpjes die nu Sderot en Ashkelon heten. Zo zijn er meer dan 400 dorpjes en steden. De vroegere bewoners daarvan wonen nu in vluchtelingenkampen in Gaza en die willen hun dorpjes terug, samen met hun landerijen en een schadevergoeding voor hun verloren vee en eigendommen die door bulldozers zijn platgewalst en door zionisten ingepalmd. Zolang dat niet gebeurt maken ze de gestolen dorpjes en steden onleefbaar voor de kolonisten zodat de waarde van grond en huizen inzakt (zoals het geval is). Ik zou precies hetzelfde doen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 10 januari 2009 om 23:50. |
||||
![]() |