![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zowel extreem-links als extreem-rechts klaagt dat de andere groep teveel wordt bevoordeeld, bewijst dat de moderatie haar werk goed doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom de thread van een ongelooflijk gefrustreerd ex-lid weer naar boven halen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 23 mei 2010 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit herlezen is hilarisch
![]() |
![]() |
#184 |
Administrator
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het logo in uw avatar is een groene planeet. Vind jij het kunnen dat je als admin van een politiek forum reclame maakt voor de ecologisten? For shame!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 24 mei 2010 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
En de kleur van de layout van het forum is blauw. En er zit ook geel en zwart in het logo. tja ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
kortom, je bent de hoer van het politieke spectrum?
![]() |
![]() |
#188 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Om neutraal te zijn vind ik dat je een zwarte layout moet maken, met zwarte links en zwarte tekst.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook zo een blaam gekregen voor het posten van expleciet materiaal ergens begrijp ik de ergernis van de toppicstarter wel , en het blijft fun om dit alles eens te lezen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Ik zou graag een nachtversie kunnen kiezen. Dat bespaart energie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |