![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat de joden terecht boos zijn? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 24,44% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
68 | 75,56% |
Aantal stemmers: 90. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() USS Liberty ? Oh ja in 1967...vast relevant met de huidige situatie !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
Poor, very poor Ancapa ... ![]()
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#185 |
Parlementslid
|
![]() 'k heb dat gisteren gezien op canvas , joden boos op anciaux ........... hahahaha wie is daar nu niet boos op !
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg niet boos of ze worden kwaad hé,of was het verontwaardigd
![]() |
#187 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
gechokeerd ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
Nee, Jan heb ik niet gelezen. misschien maar goed ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schietkraam misschien ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar niet met lachgas, het moet met Joodse moppen en dito humor zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
diene marinower gaf gas gisteren nogal gas zenne ...............
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoef geen moslims persoonlijk te kennen om respect voor hen te hebben. Ik hoef geen hindoes persoonlijk te kennen om respect voor hen te hebben. Ik hoef geen boeddhisten persoonlijk te kennen om respect voor hen te hebben. Ik hoef geen katholieken persoonlijk te kennen om respect voor hen te hebben. Ik hoef geen protestanten persoonlijk te kennen om respect voor hen te hebben. Ik hoef geen vrijzinnigen persoonlijk te kennen om respect voor hen te hebben. Ik hoef geen .... persoonlijk te kennen om respect voor hen te hebben. Vermits het allemaal mensen zijn, volstaat het dat ik respect heb voor mensen. Het bovenstaande betekent echter ook dat ik mag lachen met wat ik wil. Nog het meest moet ik lachen wanneer de een of andere zelfverklaarde vertegenwoordiger van een van bovenstaande (of andere) groepen zich enorm zit op te winden over een grap die over de groep waar hij/zij behoort gemaakt werd. In het concrete geval is het overduidelijk dat ofwel: - dhr. Marinower (en anderen) het programma Man bijt hond en de rubriek in kwestie niet kennen en ze dus reageren op iets waar ze met een beetje kennis van zaken van hadden geweten dat ze er niet op moesten reageren omdat het voor de kijkers van het programma en de rubriek in kwestie overduidelijk is dat het 'beeld' dat in die rubriek 'opgehangen wordt' niet het beeld is dat de makers van de groep in kwestie hebben en nog veel minder dat dat het beeld zou zijn dat ze willen verspreiden over de groep in kwestie. - dhr. Marinower (en anderen) totaal, maar dan ook totaal geen gevoel voor humor hebben. - dhr. Marinower (en anderen) een verborgen agenda dienen met de elkaar steeds sneller opvolgende vlagen van geschoktheid en verontwaardiging (geen boosheid, dixit Marinower bij Phara gisteravond). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw methodes om mensen te diffameren zijn zo doorzichtig, veel te makkelijk te ontmaskeren. Informeer u bij het Vlaams Belang die de inheemse Joden zowel als Israël zoveel beter verdedigen.
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou jij willen bedoelen dat ze zich niet willen laten afmaken of in zee drijven?
![]() |
#195 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U hoeft dus niet benieuwd te zijn, het antwoord op uw vraag is gekend. Het luidt: niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de lokale regeringsideologie is zelfverdediging met alle middelen toegelaten. Zelfs "buitenproportioneel", zoals de voormalige premier enkele dagen geleden zei.
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() Waarom zou jij deze vraag wel stellen? Doorzichtig hoor. En gemakkelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Vandaag hoorde ik dat Freilich zei dat de Joden zoveel geleden hebben dat ze het recht hebben om vlugger en meer zaken op de korrel te nemen. Hoe hij het precies verwoordde weet ik niet.
Ik vind het toch wat fout hoor. beetje verontwaardigd zelfs.