![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je vrijheid hoog acht, betekent het ook dat je iedereen de vrijheid geeft, ook aan degenen die voor anderen beperkingen willen op hun vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik niet. Die idioot van een Wilders krijgt wat hij verdient.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, de toegang wordt hem geweigerd. Niet gezien waar dit topic over gaat?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Europees Commissaris
|
![]() Lees je geen kranten en luister je niet naar het nieuws? Wilders is momenteel al in Groot-Brittanië. Eerst, in februari werd hij geweigerd door de Britse regering, een paar dagen geleden heeft een Britse rechter uitspraak gedaan over de onrechtmatigheid van die aanvankelijke weigering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij kan ik trouwens alleen voortgaan op de titel, want de link uit je openingspost werkt niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 17 oktober 2009 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je schaakt met pionnen van Monopoly zeker...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |