![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OP voorwaarde dat je minstens 60 km/h boven de max snelheid zit
![]()
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb dan chance gehad, ik kwam van de Reyers tunnel en reed naar die aansluiting, net voor de aansluiting gaat het van 3 rijvakken naar 2. Op het stuk met die 3 rijvakken reed er ene tergend traag volledig links, waarna ik hem langs rechts voorbijstak. Kijk ik achter mij, zie ik daar net een stuk of 3-4 zwaantjes rijden. Ik dacht natuurlijk 'fuck', zie ik die zwaantjes die gast ook langs rechts voorbijsteken en het teken doen dat hij links moet rijden. Zo zie je maar.... Voor de rest qua straffe stoten: - paar keer uit mijn raam gehangen aan 120 op de snelweg als ene mij ambeteerde, ook al zo op iemand zijn auto proberen te slaan al rijdende op de snelweg. Spuwen ook al geprobeerd maar dat lukt niet. - al gehad dat ene zijn auto dwars voor mij gooide en uitstapte, gelukkig bleef ik kalm en liet ik hem maar begaan - geregeld mensen die mij ambeteerde (met lichten flitsen, vingers opsteken enzo, kontrijden) voorbijgestoken en dan gewoon gestopt in het midden van de weg - op de weg van STVV in Sint Truiden richting Luikersteenweg, een gast op de tegenovergestelde richting geduwd nadat hij met zijn lichten flikkerde. Ik heb hem maar laten zijn toen ik zag dat er in de andere richting mensen afkwamen - paar keer mensen achtervolgd en zelf al achtervolgd geweest - wekelijks verbale agressie tov andere bestuurders, rechts voorbijsteken is zowat een vaste geworden Nu probeer ik er wat aan te veranderen, want gaat nog eens fout aflopen zo.... Over het algemeen ben ik rustig, maar in de auto verandert er zoiets met mij, gek. Laatst gewijzigd door Kay_ : 15 juni 2009 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister-President
|
![]() Autostoot?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik doe nu zoveel kilometers en ben echt fel veranderd op dat vlak, ik verschiet er zelf nog van. Nu rij ik ook standaard 140 als ik naar huis rijd van Brussel op de stukken waar ik het kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Diegenen die nog nooit met een auto hebben gereden weten nie goe wat ze zeggen ![]() Hoewel ik uw "rijgedrag" nu ook wel overdreven vind ![]() ...Wie had da ooit kunnen denken, dat onze rollen eens omgekeerd gingen zijn ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik probeer nu al wat meer rustige muziek op te zetten, die hip hop naaide mij soms wat te veel op in de auto ![]() Ik heb veel geluk gehad, want het is niet dat ik 2m00 ben en 90 kg weeg ofzo. ![]() Was nog vergeten als autostoot: - in de reyers tunnel richting centrum over de verdrijvingsvakken voor de tunnel rijden aan de linkerkant, vervolgens terug invoegen en de verdrijvings vakken in de tunnel rechts nemen om op tijd aan te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, dat rustiger worden gebeurd wel met den tijd
![]() -Ik ga opzij voor gatplakkers (ik zou ook graag hebben dat ze voor mij opzij gaan als ik eens zin heb om 200 te stuiven ofzo) -Stoppen voor een zebrapad wordt een gewoonte bij mij -Kalm blijven op ronde punten nadat net 10 auto's zonder pinken afslagen voor uw neus -Traagrijders voorbijsteken waar ik niemand in gevaar breng -... alleen da nuchter rijden, max snelheid respecteren en gordel zal nog lang duren denk ik ![]()
![]() |
![]() |
#190 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De claxon heb ik nog nooit gebruikt
![]() okee ja, misschien eens per ongeluk als ik mijn duim verkeerd op het stuur leg ofzo ![]()
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kwam met de boot aan in Hoek van Holland.
1000 km gereden in Engeland, door Londen naar Liverpool en terug niets gebeurd. Eerste de beste rotonde in Rotterdam neem ik links... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() ik hou mij steeds aan de snelheidsbeperkingen, al durf ik op de autostrade wel eens tot 130 gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar staan de borden achter het kuispunt en balande ik zo in Malmedy. Stelletje eikels daar in Eupen! ![]() http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=...,0.307617&z=12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() of je nu 127 of 138 km/h rijdt: de boete blijft 50 euro ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 15 juni 2009 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook opletten dat je geen U-bochtjes hebt als de zoeklichten van de tegenliggers je niet meer verblinden.
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |