![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gelooft ge dat nu echt? 't Is namelijk bullshit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Wel, wees consquent, en stop met je belastingen te betalen ? Wat wil je dat ze je doen ? De doodstraf bestaat hier niet. Dus ? Je riskeert toch niks ? Doe gewoon wat je wil, en zaag niet . D�*t is anarchistisch optreden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Vriend,
maak u toch niet zo druk meer in Heftruck! 't Is de moeite niet waard. Met rationnele mensen kunt ge discussiëren op een deftige manier, tegen domheid valt weinig te beginnen. Laatst gewijzigd door D@vid : 16 april 2009 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een arbeider/bediende/ambtenaar heeft geen controle over hoeveel belasting/voorheffing er van zijn brutoloon wordt afgehouden, terwijl een zelfstandige dit getal volledig zelf kan manipuleren in functie van zijn inkomsten/uitgaven. Hoe kom jij er in godsnaam bij dat de tweede categorie meer belastingen zou betalen als de eerste categorie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gemakkelijk om wat de anarchist te komen uithangen die vindt dat alles mag en niets moet en terwijl zelf zit mee te profiteren van het systeem waar hij zich zo tegen verzet.
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk. Voor mijn part zijn libertairen / liberalen enerzijds en marxisten / chaoten anderzijds van dezelfde soort. En dus ook gelijk te behandelen. Het toont enkel maar dat hun "discussies" en "strijdpunten" tegenover elkaar in feite nep zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
We weten al dat je "liberaal-denkenden grotendeels wil weren uit media, politiek, onderwijs", en dat je de "verwijdering" van hele bevolkingsgroepen uit Europa bepleit. Maar vertel eens concreet, "Félicien", hoe moeten "libertairen / liberalen en marxisten / chaoten" volgens jou behandeld worden? Bericht aan de moderatie: sommige citaten van "Félicien" zijn flagrante schendingen van uw forumreglement, maar daar u ze laat staan, mag ik ze wel citeren, dacht ik.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 april 2009 om 20:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een goed voorbeeld is de raamprostitutie van Afrikaanse dames in Brussel, die overigens plaatsvindt in de straat onder de toren van het hoofdkwartier van de federale politie. Het hoeft geen betoog dat de politiebonzen tot aan hun nek in deze trafiek verwikkeld zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#195 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik daarvoor de bewijzen had, dan vond je me morgen terug in het kanaal met een kogel door mijn hoofd.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet toch hoe beweringen en aanteigeningen zonder bewijsvoering, genoemd worden ???
![]() |
#197 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel alleen maar vast dat er mensenhandel gebeurt, en dat de politiebonzen dit vanuit hun bureau kunnen gadeslaan. Dan mag jij zo naief zijn om te geloven dat zij nog niet opgemerkt hebben wat elke voorbijganger onmiddellijk vaststelt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#199 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ofwel zijn ze naief, en zien ze minder dan elke voorbijganger (wat onwaarschijnlijk lijkt), ofwel knijpen ze bewust een oogje dicht omdat ze betrokken partij zijn. Ik heb er mijn idee over, en ik heb eerlijk toegegeven dat ik dit niet kan bewijzen. Ik heb slechts waarschijnlijkheden, maar elk juridisch bewijs is uiteindelijk opgebouwd uit waarschijnlijkheden. Wat is jouw hypothese, Pietje?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 16 april 2009 om 22:29. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien je dat daadwerkelijk vaststelt, moet je even daadwerkelijk het gerecht daarvan in kennis stellen, ipv je geweten te sussen door het op een gratuite manier, anoniem op een internetforum te poneren.
Laatst gewijzigd door Pietje : 16 april 2009 om 22:34. |
![]() |
![]() |