Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2009, 16:00   #181
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Dat marginaal groepje van Guderian ???
Pietje heeft ook weer wat te zeggen.
Oud 24 juni 2009, 16:04   #182
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Inhoudelijk KAN jij dat idd niet, maar dat is simpelweg omdat JIJ geen argumenten hebt. De mijne staan er moest je ooit wijzer worden.

Ik zie wat er daar gebeurd maar ik ken ook allochtonen en moslims in belgie persoonlijk. Zou je ook eens moeten proberen, zou je misschien van een groot deel van je vooroordelen afgeraken.
hoe kan u mij beoordelen over wie of wat ik ken.

U heeft de arogantie om te oordelen over personen die u nog van haar of pluimen kent. en u heeft zelf de arogantie om alleen uw zalimakende verklaringen te verkondigen, zonder eens te kijken wat een ander schrijft. u heeft oogkleppen aan, en ik denk dat u nog nooit met een allochtoon heeft kennis gemaakt.
ik denk eender dat u een fantast bent die niets weet, en te d, om iets na te zien of na te trekken. slooaap maar rustig verder, jonge welweter. en bij deze mag u het laatste woord hebben, en in uw hondenhok kruipen,dat is toch de slaapste van canin.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2009, 16:10   #183
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
hoe kan u mij beoordelen over wie of wat ik ken.
Ik lees gewoon je posts, die inhoudelijk over niks gaan maar wel vol vooroordelen staan.

Citaat:
U heeft blah blah blah canin.
Meer van hetzelfde , zoals ik al zei mocht je ooit volwassen worden ...

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=157

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=152
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2009, 16:46   #184
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik lees gewoon je posts, die inhoudelijk over niks gaan maar wel vol vooroordelen staan.

Meer van hetzelfde , zoals ik al zei mocht je ooit volwassen worden ...

Uw post hebben zeer veel inhoud, maar ze raken kant nog wal, omdat u geen ervaring heeft. en alleen maar naaapt wat de correcten u voorschtelen. uw vooroordelen beperken zich alleen tot het goedpraten van de multicu. ik ken persoonlijk weinig allochtonen in de Gentse wijken die werken! maar u zal zeker veel autochtonen kennen die niet werken. de gezinsherenig is de melkkoe van de allochtoon. de sociale kassen welke wij hebben opgevult worden door de meesten van hen opge soepeert. en wanneer u dat een vooroordeel vind. dan heeft u geen oogkleppen op, maar ben u stekeblind.
ik hoop alleen dat er niet te veel rondlopen zoals u, a,ders hebben onze kleinkinderen de toekomst van de dhjihmi statuut.
Oud 24 juni 2009, 17:05   #185
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Alle mensen die via gezinshereniging naar hier komen zijn primitieven". Gewoon een debiele/racistische uitspraak er zijn idd mensen van een andere cultuur bij die soms moeite hebben met de cultuur hier.

"Alle vreemdelingen in belgie zijn een last voor belgie" even grote racistische onzin, er zijn problemen/last met enkele niet allemaal.
Ik zou toch wel eens willen weten waar u dat allemaal gehoord hebt.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2009, 17:16   #186
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Doe geen moeite. Hij is onverbeterbaar.
Oud 24 juni 2009, 17:25   #187
monte
Vreemdeling

Standaard

Ik zou toch oppassen met het willen verjagen van vreemdelingen. Anderzijds kan ik het begrijpen dat men een strenger migratiebeleid wil voeren om fortuinzoekers te weren.
Niettemin, vergelijk de werkloosheidscijfers met het percentage vreemdelingen in dit land. U zal bemerken dat de werkloosheidscijfers lager liggen dan de proportie migranten. Dit betekent dat bij een "verjaging" van migranten er een arbeidstekort zal ontstaan. En wie economische groei wil verwezenlijken, moet daarvoor voldoende arbeidskrachten hebben. Als er hier een tekort aan arbeidskrachten ontstaat, dan zal dat bedrijven ontmoedigen om hier te investeren.
monte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2009, 17:39   #188
k9

Standaard

Citaat:
Uw post hebben zeer veel inhoud, maar ze raken kant nog wal, omdat u geen ervaring heeft.
Ik heb 10 jaar in schaarbeek gewoond, nee ik heb echt geen ervaring met allochtonen. En eigenlijk is dat nog maar het minste maar nee "geen ervaring"

Indien je inhoudelijke argumenten heb, geef ze dan maar dit sorry dat ik het zeg maar gelul is onzin.

Citaat:

en alleen maar naaapt wat de correcten u voorschtelen. uw vooroordelen beperken zich alleen tot het goedpraten van de multicu.
Nog meer onzin, je zou eens moeten lezen wat ik schrijf voor een label erop te plakken .

Citaat:
ik ken persoonlijk weinig allochtonen in de Gentse wijken die werken! maar u zal zeker veel autochtonen kennen die niet werken.
Ik ken er die werken ik ken er die niet werken net zoals ik dat bij atochtonen doe en ja bij allochtonen ligt dat percentage hoger.

Citaat:
de gezinsherenig is de melkkoe van de allochtoon. de sociale kassen welke wij hebben opgevult worden door de meesten van hen opge soepeert. en wanneer u dat een vooroordeel vind. dan heeft u geen oogkleppen op, maar ben u stekeblind.
ik hoop alleen dat er niet te veel rondlopen zoals u, a,ders hebben onze kleinkinderen de toekomst van de dhjihmi statuut.
Het zijn zo'n debiele commentaren die op niks slaan.

Nee de islam die alles overheerst binnen 1-2 generaties is iets van de bange blanke man en onzin. Moslims zijn nu wat, 5-6-7% in belgie? Er komen er elke jaar enkele tienduizenden bij, grote delen van hen kan je nog amper moslim noemen ze zijn een enorm diverse redelijk arme groep die amper invloed heeft, maar jij bent bang dat ze binnen pakweg 20-30 jaar allesoverheersen?

En weeral weiger je inhoudelijk te reageren :

"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 24 juni 2009, 17:44   #189
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Komt uit de verkiezingsdebatten

"Wij zijn het syndicaat van de inboorlingen. Dat waarschuwt voor wat er komt. Onder meer voor een gezinshereniging die meer dan 20.000 primitieven naar hier haalt, jaarlijks. " door annemans

"Waar is de poen van uw pensioen? In de pocket van Mohammed" de winter

"Alle vreemdelingen zijn een last voor belgie" annemans weeral.

Zie bijvoorbeeld de thread

http://forum.politics.be/showthread....9&goto=newpost

speciaal opgericht daarvoor.

Oud 24 juni 2009, 18:20   #190
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
uitzondering die zodanig opviel dat er een heel proces rond startte dit toont enkel aan dat dit juist niet de norm is.
Tuurlijk niet!

O ja was er niet een cafébaas die gouverneur van Limburg mocht worden?

Het verhaaltje van je dat er geen gekleurde medemensen kunnen worden benoemd omdat ze niet voldoende opleiding of niveau zouden hebben is zó zwak, en vooral onwaar.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2009, 18:23   #191
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Tuurlijk niet!

O ja was er niet een cafébaas die gouverneur van Limburg mocht worden?
Je bedoelt diegene die een tiental cafe's had, die dan 20 jaar in de politiek zat waaronder burgmeester,Vlaams volksvertegenwoordiger,viceminister-president van de Vlaamse regering,voorzitter van een partij en Vlaams minister ?

Ach ja dat is niks van ervaring he?

Citaat:
Het verhaaltje van je dat er geen gekleurde medemensen kunnen worden benoemd omdat ze niet voldoende opleiding of niveau zouden hebben is zó zwak, en vooral onwaar.
Ok zeg me dan eens welke allochtoon er voor die possitie in aanmerking ook kwam, je voorbeelden bewijzen juist wat ik zeg

Oud 24 juni 2009, 18:28   #192
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Desalnietemin zijn er allochtonen die daar wel in slagen, neem pakweg di rupo, kind van allochtonen.
Di Rupo is net zo wit als de rest van de "democratische" bovenklassse in Belgie.
Alleen de meer dan gemiddeld gepigmenteerden lijken voortdurend en consquent te worden geweerd door de "anti"racisten. Daar zit Di Rupo niet bij. Buiten het feit dat hij een slecht voorbeeld is want gekozen en niet benoemd. (benoemingen, het domein waar onze "anti"racisten hun invloed zouden kunnen doen gelden)
Oud 24 juni 2009, 18:52   #193
k9

Standaard

Citaat:
Di Rupo is net zo wit als de rest van de "democratische" bovenklassse in Belgie.
Moeite met het woord allochtoon of zo? Er zijn enkel niet blanke migranten voor jou?

Citaat:
Alleen de meer dan gemiddeld gepigmenteerden lijken voortdurend en consquent te worden geweerd door de "anti"racisten. Daar zit Di Rupo niet bij. Buiten het feit dat hij een slecht voorbeeld is want gekozen en niet benoemd. (benoemingen, het domein waar onze "anti"racisten hun invloed zouden kunnen doen gelden)
Nee hij is niet benoemd door zijn partij als voorzitter en daarvoor minister president Mai van politiek ken je ook al 0.0

En blijkbaar wil je het nu nog beperken door enkel van marokaanse/turkse afkomst, of pak je aziaten er ook nog bij?

En je blijft het racisme van sommige VB'ers ontkennen?

"Wij zijn het syndicaat van de inboorlingen. Dat waarschuwt voor wat er komt. Onder meer voor een gezinshereniging die meer dan 20.000 primitieven naar hier haalt, jaarlijks. " door annemans

Duidelijk hoor.

Laatst gewijzigd door k9 : 24 juni 2009 om 18:52.
Oud 24 juni 2009, 19:02   #194
fernand
Europees Commissaris

Standaard

bekijk de cijfers van het OCMW, en U zal al enigzins klaarder zien.
Oud 24 juni 2009, 19:06   #195
k9

Standaard

Citaat:

bekijk de cijfers van het OCMW, en U zal al enigzins klaarder zien.
Als jij cijfers hebt die dit verklaren geef ze dan "het ocmw" zegt niks.

Oud 24 juni 2009, 19:16   #196
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moeite met het woord allochtoon of zo? Er zijn enkel niet blanke migranten voor jou?

Je bent je zelf aardig aan het vastpraten hier.
Een allochtoon is iets anders dan een gekleurde medemens.

Maar je begreep het verschil tussen een moslim en iemand met een kleur ook al niet, zoals eerder bleek.
Oud 24 juni 2009, 19:27   #197
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bedoelt diegene die een tiental cafe's had, die dan 20 jaar in de politiek zat waaronder burgmeester,Vlaams volksvertegenwoordiger,viceminister-president van de Vlaamse regering,voorzitter van een partij en Vlaams minister ?
Ja ik kan lezen, maar kan jij het?
Hierboven is het opeens de ervaring die telt.

Terwijl je (jouw eigen citaat) hieronder eerst zit te raaskallen over opleidingsniveau.

Gaan we onze criteria snel aanpassen als dat beter uitkomt?

De bottomline is bij mensen zoals jou dat ze altijd racisme van hun blanke bazen in de praktijk van de benoemingen-markt zullen blijven goedpraten.

"Anti"-racisme is dan ook vooral een marketingtool ter eer en meerdere glorie van de "anti"racist zelf.

Citaat:
Je kan toch lezen? :

veel allochtonen zijn lager opgeleid en dus is doorgroeien in bedrijven/overheid moeilijker.

Je kan net hetzelfde zeggen van vrouwen, nochtans is hun opleidingsniveau zelfs hoger .

Desalnietemin zijn er allochtonen die daar wel in slagen, neem pakweg di rupo, kind van allochtonen.

tel daarbij het mindere niveau van diploma's, racisme en het feit dat er zo weinig jobs zijn en dat er in belgie een 5-6% allochtonen zijn en je hebt idd amper zo'n mensen op die posities.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 juni 2009 om 19:27.
Oud 24 juni 2009, 20:10   #198
k9

Standaard

Citaat:
Je bent je zelf aardig aan het vastpraten hier.
Een allochtoon is iets anders dan een gekleurde medemens.
Leer lezen die commentaar kwam van fernand

Citaat:
Maar je begreep het verschil tussen een moslim en iemand met een kleur ook al niet, zoals eerder bleek.
?

Oud 24 juni 2009, 20:34   #199
k9

Standaard

Citaat:
Ja ik kan lezen, maar kan jij het?
Hierboven is het opeens de ervaring die telt.
Dat zei ik altijd, jij kwam af dat je zomaar iedereen kan benoemen.

Citaat:
Terwijl je (jouw eigen citaat) hieronder eerst zit te raaskallen over opleidingsniveau.
Opleidingsniveau naar optstap voor een carriere simpele, ik begin echt te betwijfelen of je kan lezen :
"veel allochtonen zijn lager opgeleid en dus is doorgroeien in bedrijven/overheid moeilijker."

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=180

Citaat:
Gaan we onze criteria snel aanpassen als dat beter uitkomt?
Nee je moet leren lezen.

Citaat:
De bottomline is bij mensen zoals jou dat ze altijd racisme van hun blanke bazen in de praktijk van de benoemingen-markt zullen blijven goedpraten.
Helemaal niet indien je kon lezen had je gezien dat ik gewoon zeg dat dit idd 1 van de oorzaken is maar niet de hoofdoorzaak .

En al deze moeite om het racisme van het VB te verdoezelen .

Oud 24 juni 2009, 20:38   #200
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

, ik begin echt te betwijfelen of je kan lezen :

Nee je moet leren lezen.

Helemaal niet indien je kon lezen
Drie maal in één post. Ook ergens benoemd missschien?

Verklaart ook waarom je alles op alles zet om het racistische benoemingsbeleid van je witte bazen probeert goed te praten

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 juni 2009 om 20:38.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be