![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Partijlid
|
![]() Moet die zwarte zich dan wit verven? Anders zou de neutraliteit wel eens in gedrang kunnen komen niet? Want blijkbaar betekent neutraliteit voor jullie geen eigenheid (ten minste als die eigenheid niet historisch vlaams is)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Vanaf volgende week moeten alle zwarten hun haar ontkrullen en de "r" doen rollen als een Vlaming.
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juni 2009 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Ik heb jaren in de klas gezeten met een aantal medeleerlingen die keppltjes droegen. Niemand had er een probleem mee behalve sommige mensen van de Volksunie toen.
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juni 2009 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
door alle hoofddoeken te verbieden voorkomt men dat sommige individuen van bepaalde meisjes gaan afdwingen dat ze de hoofddoek gaan dragen. Als de hoofddoek verboden is, dan kan men niet meer eisen dat dames hem dragen, want het m�*g en k�*n gewoon niet meer. Er zal geen onderscheid meer gemaakt kunnen worden tussen een gelovige en ongelovige, op basis van uiterlijke tekenen. en dat is in een moderne maatschappij te verkiezen, me dunkt. duidelijk genoeg?
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inperking van de vrije meningsuiting, verbod op godslastering, inbreuken op slachtwetgeving (het misbruiken van de achterpoortjes), sexisme (via het apartheidszwemmen), aanpassen van de geschiedenislessen, biologie, opdringen van het creationisme, etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
u drijft het in het absurde. ik heb het nooit over historisch vlaams of zo gehad.
![]() |
![]() |
#191 |
Schepen
|
![]() wat vroeg u ook weer al aan mij?
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 juni 2009 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Partijlid
|
![]() Ik zie net dat ik wel op jouw bericht reageerde
![]() Laatst gewijzigd door PvdV : 24 juni 2009 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft worden er naar hartelust grappen en cartoons gemaakt over de paus, over Karl Marx, over Bart De Wever, over Mohamed, over God, over Allah, over Friedrich Nietzsche, over Koning Boudewijn, over mezelf. Wat mij betreft lopen meisjes op straat, in de winkel, op het strand, ... poedelnaakt, in bikini, in mini-rok, in jeans of met een hoofddoek rond zoveel ze zèlf willen. Wat mij betreft wordt pilaarbijters, scherpslijpers, fanatiekelingen het vuur aan de schenen gelegd, elke dag opnieuw. Wat mij betreft worden salafisten en wahabieten 'van den verre' hier onmiddellijk buiten gezwierd, zonder pardon. D�*�*r zal iederéén, en in de eerste plaats de gewone, brave moslims zèlf, alleen maar baat bij hebben. Als echter in een schoolreglement expliciet vermeld wordt dat geen enkel uiterlijk teken van een geloofsovertuiging/ideologie toegelaten is, dan moet daar niet over gezeurd worden. Als een school het reglement verandert, kan (en moet) daarover gediscussieerd worden, maar dan wel op zo beschaafd mogelijke toon, en daar hoort 'eisen' volgens mij eigenlijk niet echt bij.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 juni 2009 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juni 2009 om 21:51. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, in het geel, en met een zwart leeuwtje op de linkerwang getatoeëerd.
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zich ergens inschrijven impliceert dat men het schoolreglement terzake respecteert. U hebt onderwijs genoten in een instelling waar dit wel kon en dat is de keuze die een school maakt. Als ik als vrijzinnige morgen mijn zoontje inschrijf in een katholieke school moet ik niet zagen dat hij er katholieke godsdienst moet volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Moest ik moslim zijn zou ik het belange niet zo beschaafd aanpakken. Volgens mij heeft iedereen het recht om zich te kleden zoals hij zelf wil (zolang het maar geen haat symbolen zijn zoals een hakenkruis). Ik heb een vriend die testijds zwaar gediscrimineerd werd op school omdat hij lang haar had. Voor mij kan zoiets niet. Maar ja ik geloof dan ook in tolerantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschieen eens postuleren in een madrassa in Islamabad. Perfect op jouw niveau. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En neen, uw woord is geen betrouwbare bron. |
|
![]() |
![]() |