![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Droom maar lekker door... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waar staat dat ![]() in namen van die steden en landen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() overdrijf je niet een beetje, is toch zo erg nog niet ?
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rom 13: 1 Ieder mens moet zich onderwerpen aan de overheden, die boven hem staan. Want er is geen overheid dan door God en die er zijn, zijn door God gesteld. 2 Wie zich dus tegen de overheid verzet, wederstaat de instelling Gods, en wie dit doen, zullen een oordeel over zich brengen. 3 Want, als iemand goed handelt, behoeft hij niet bevreesd te zijn voor de overheidspersonen, maar wel, als hij verkeerd handelt. Wilt gij zonder vrees voor de overheid zijn? Doe het goede, en gij zult lof van haar ontvangen. 4 Zij staat immers in dienst van God, u ten goede. Maar indien gij kwaad doet, wees dan bevreesd; want zij draagt het zwaard niet tevergeefs; zij staat immers in de dienst van God, als toornende wreekster voor hem, die kwaad bedrijft. 5 Daarom is het nodig zich te onderwerpen, niet slechts om de toorn, maar ook om des gewetens wil. 6 Daarom brengt gij toch ook belastingen op; want zij zijn dienaren Gods, die juist op dit punt voortdurend letten. 7 Betaalt aan allen het verschuldigde, belasting aan wie belasting, tol aan wie tol, ontzag aan wie ontzag, eerbetoon aan wie eer toekomt. Bij de islam, met name in de koran is zulks niet te vinden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Partijlid
|
![]() Daar u ook niet gesproken hebt over deportatie was mijn vraag eigenlijk ook niet aan u gericht (tenzij u natuurlijk ook vindt dat alle moslims die hun geloof niet willen aanpassen moeten vertrekken).
Dus ik zal het nog eens proberen (indien u niet van mening bent dat we standvaste moslims moeten deporteren hoeft u niet te antwoorden). Waar moet er gebeuren met rasechte belgen die zich bekeren tot de islam? |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En wat moet er dan gebeuren met al die zwartwerkers? Het is wel duidelijk dat ze hun eigen mening boven de wetgeving zetten. Of zijn het alleen maar moslims die zwartwerken? Nog maar te zwijgen van cannabis gebruikers, fraudeurs, mensen die af en toe te snel rijden, mensen die vrienden kostloos helpen bij het bouwen van een huis, zelfstandigen bijspringen,... Allemaal deporteren? Belgie zou wel eens een LEEG land kunnen worden. Laatst gewijzigd door PvdV : 28 juni 2009 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook Jezus zei dat men de keizer moet geven wat des keizers is en God wat Gods is. U erkent de Bijbel als hoogste gezag, of u erkent het niet natuurlijk. In elk geval heeft Jezus nooit iets gedaan wat tegen de toenmalige Romeinse wetgeving inging, uit de bronnen die we voorhanden hebben. Laat staan opgeroepen tot...
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 juni 2009 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Partijlid
|
![]() Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen
Oordeelt niet, dan zult ge niet geoordeeld worden. Veroordeelt niet, dan zult ge niet veroordeeld worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar hadden de moslims het ook nogal moeilijk met de Mohammedcartoons, in ons land waar de vrije meningsuiting één van de fundamenten is van de democratie. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Want met het oordeel dat je oordeelt zul je geoordeeld worden en de maat waarmee je meet, zal u gemeten worden." Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Partijlid
|
![]() Dus u hebt nog NOOIT een wet overtreden? Indien dat het geval is bent u wel een uniekum lijkt mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als het u plezier kan doen: Ook ik moet mij aan de wetgeving houden, of ik verdien niet beter dat diezelfde wetgeving ook op mij wordt toegepast in geval van overtreding. Voor de moslims, net hetzelfde. Paulus. |
|
![]() |
![]() |