![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Banneling
|
![]() Ja u lacht ermee. Dus ik ben verplicht opnieuw te repliceren. Spijtig, want ik wilde het onderwerp sluiten.
Ik heb overigens -helaas voor u- twee andere goede bronnen die het verhaal bevestigen. 1) Een bron die niet kan worden betwist. Want de bron is het partijblad van de NVA zelf, oktober 2002. En wat staat daar? Daar staat dat Jan Peumans zeer vlug een adept werd van de Vlaamse beweging. En één van de motieven daarvoor was en ik citeer uit het partijblad van de NV-A: . Citaat:
Maar er is nog een tweede bron. 2) En die komt van dit forum hier. In het jaar 2006. Het gaat om een discussie tussen Jan Van den Berghe en Steenbok 66, die in de streek van Peumans woonde of woont. En wat zegt Steenbok 66? Wel, hij zegt het volgende: Citaat:
Elke keer als men gaat neuzen bij die Vlaams-nationalisten komt toch vaak een zwart verleden tegen. En het heeft geen zin om dat te ontkennen of om dat proberen te verdoezelen zoals sommigen hier nu proberen te doen met het geval Peumans. Het zijn zij die dat wel proberen te doen die de would-bedriegers zijn hier. Het wordt eens tijd dat men dit beseft. Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2009 om 16:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Ok, laten we dus een samenvatten volgens jou is peumans afkomstig uit een "zwart nest" omdat "een oom" van hem bij het VNV zat, een oom die bijna 10 jaar VOOR peumans geboren was al gedood werd? ![]() Leuk dat je dit tekstje gevonden hebt want het maakkt heel duidelijk dat peumans NIET daarvandaan komt. Ok je beweerde ook dat de meerderheid van NVA'ers hiervandaan komt, graag dus nog bewijzen voor de rest, hopelijk zijn ze even goed en ontkracht je die leugen van jou ook. Maar er is nog een tweede bron. 2) En die komt van dit forum hier. In het jaar 2006. Het gaat om een discussie tussen Jan Van den Berghe en Steenbok 66, die in de streek van Peumans woonde of woont. En wat zegt Steenbok 66? Wel, hij zegt het volgende: Citaat:
Citaat:
Laten we eens de NVA top zien : Bart De Wever ondervoorzitter Jan Peumans ondervoorzitter Karl Vanlouwe algemeen secretaris Frieda Brepoels algemeen penningmeester Andries Gryffroy staf directeur Piet De Zaeger woordvoerder Jeroen Overmeer stemgerechtigde leden algemeen voorzitter Bart De Wever algemeen secretaris Frieda Brepoels ondervoorzitter Jan Peumans ondervoorzitter Karl Vanlouwe algemeen penningmeester Andries Gryffroy Vlaamse ministers Geert Bourgeois Philippe Muyters fractie Kamer van Volksvertegenwoordigers Jan Jambon (fractievoorzitter) Sarah Smeyers fractie Senaat Louis Ide (fractievoorzitter) Helga Stevens fractie Vlaams parlement Matthias Diependaele Liesbeth Homans fractie Brussels parlement Paul De Ridder fractie Europees parlement Frieda Brepoels (fractievoorzitter) voorzitter Jong N-VA David Manaigre voorzitter partijraad Tim Moens provinciaal voorzitter Antwerpen Geert Antonio provinciaal voorzitter Limburg Steven Vandeput provinciaal voorzitter Oost-Vlaanderen Jan Martens provinciaal voorzitter Vlaams-Brabant Theo Francken leden Annemie Charlier Patrick De Groote Laurens De Vos Kim Geybels Marc Hendrickx Lies Jans Lieve Maes Paul Van den Bosch Roeland Vavedin leden met raadgevende stem directeur Piet De Zaeger woordvoerder Jeroen Overmeer fractie Vlaams parlement Vera Celis Lieven Dehandschutter Mark Demesmaeker Sophie De Wit Tine Eerlingen Danielle Godderis-T'Jonck Willy Segers Kris Van Dijck (fractievoorzitter) fractie Kamer van Volksvertegenwoordigers Els De Rammelaere Peter Luykx Flor Van Noppen Ben Weyts Jij beweerd dat van deze een meerderheid een zwart verleden heeft, wel bewijs dat dan maar. Peumans is er 1 die al niet daarin valt.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2009 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() [quote=k9;4234975]
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2009 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Het koppelen van familiehistories uit lang vervlogen tijden aan politiek inzicht van politici van vandaag is veel meer dan een leugen. Het is een schande voor én de geloofwaardigheid en het morele niveau van diegenen die zich van zo laag bij de grondse technieken denken te moeten bedienen. Maar: als U toch een onweerstaanbare drang heeft om met stront te gooien, ontleed dan eens de familiegeschiedenis van onze Roi van Saxen Coburg mijn beste. En hierbij hoef je helemaal niet op de man te spelen, het ontrafelen van de crapulauze misdaden van het instituut "koning van België" is voldoende. En dan kunnen we, uw techniek toepassend, een oordeel vellen over al diegenen die dwepen met dit perfide instituut.
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou het kunnen dat u uit hetzelfde nest komt? Aan sommige van uw postings te lezen wel in ieder geval. En voor de goede orde van zaken: ik ben een republikein. Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2009 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben evenwel fier op mijn voorouders die gevochten hebben tegen elke buiten- en binnenlands imperialisme zonder daarvoor iemands afkomst te moeten gebruiken. Ik schaam mij dus voor diegenen die vandaag een buitenlands ideologie importeren om ons volk eens te meer te knechten. Ik behoor bijgevolg vandaag de dag ook weer tot het klubje van de "weerstanders".
![]() |
![]() |
#192 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar uw postings getuigen dan toch soms van SA-methoden. Citaat:
Uw antwoord: Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2009 om 17:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() [quote]Als U het in die termen wil expliciteren dan kan ik onmogelijk anders dan uw postings te interpreteren als SD-methoden.
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch hetzelfde als vroeger: iemand een jodenster op? In mekaar slaan! Zelfs de SA sloeg niet alle joden met een jodenster in mekaar. U wilt blijkbaar wel alle mensen met een hoofddoek op in mekaar slaan. Wordt het niet eens tijd dat u zich bezint? Welnu als u met zo'n mentaliteit uit een weerstandshoek komt, dan kom ik uit het land van de Bojaren. Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2009 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afijn, samengevat:
de Peuk, anno 2009 verkozen tot eerste burger van Vlaanderen, wil niet naar resepsies op het palais de Laeken, en dat is vermoedelijk het gevolg van zijn verkeerde nonkel, zo ongeveer 60 jaar geleden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Juist niet. Was hij voor 100% als zijn nonkel geweest, dan zat hij vermoedelijk bij het VB. Aan de kant dus. Voor meer dan 30 jaar. Maar er blijft toch nog altijd iets hangen aan bepaalde Vlaams-nationalisten wat mij niet helemaal aanstaat; Nu Peumans geef ik het voordeel van de twijfel. Was een meer dan degelijk parlementariër. Zonder twijfel. Maar echt vertrouwen doe ik hem toch niet. Neen..., neen dat doe ik niet.
Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2009 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Dan zou het geen kwaad kunnen. Let wel, nu denkelijk evenmin. Maar ja, u weet wat sommigen vertellen. NVA= VB-light. Laat ons voorlopig maar aannemen dat dit laatste kwaadsprekerij is.
Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2009 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het onderwerp hier is wel ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |