Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 december 2002, 15:57   #181
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
De "haat" tussen Vlamingen en Walloniërs.

Kijk Darwin, dat vind ik nou echt flauw.
Al maanden lig je ons te bestoken met versies uit de Koran, moslims dit en moslims dat. En wanneer er dan eindelijk iemand op het forum is als Turk, iemand die inhoudelijk en verstandig wil discussiëren, iemand waar jij je, met al je Islamkennis eens kan meten, kom je niet verder dan bovenstaande reactie.
De helft van al de moslim-onzin die ik hier de laatste maanden heb gelezen, is ontkracht door Turk4ever, meestal met zinnige argumenten. Maar nergens heb ik ook maar één complementje gelezen over z'n dikwijls schitterende bijdragen op het forum.
Of gewoon eens toegeven dat je jezelf vergist hebt in iets. Is dat nu zó moeilijk?
In ieder geval Turk, ik hoop dat je doorgaat hier.
Het is verheugend om te zien hoe sommige van die pseudo- intellectuelen hier de mond gesnoerd worden door jou.
TURK RULES!!
Hihi. Vond dat gewoon een grappige eindzin.
De "haat" tussen Vlamingen en Walloniërs.

Wanneer was ook alweer de laatste veldslag tussen "Walloniërs" en Vlamingen? En wanneer gaan die vuile Waalse terroristen nu eindelijk eens ophouden met Vlaanderen te bestoken? Om dan nog niet te spreken van de vele tienduizenden doden die er al door die smerige Walloniërs gevallen zijn aan Vlaamse kant!

Hi-la-risch gewoon!

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2002, 18:19   #182
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Kijk Darwin, dat vind ik nou echt flauw.
Al maanden lig je ons te bestoken met versies uit de Koran, moslims dit en moslims dat. En wanneer er dan eindelijk iemand op het forum is als Turk, iemand die inhoudelijk en verstandig wil discussiëren, iemand waar jij je, met al je Islamkennis eens kan meten, kom je niet verder dan bovenstaande reactie.
De helft van al de moslim-onzin die ik hier de laatste maanden heb gelezen, is ontkracht door Turk4ever, meestal met zinnige argumenten. Maar nergens heb ik ook maar één complementje gelezen over z'n dikwijls schitterende bijdragen op het forum.
Of gewoon eens toegeven dat je jezelf vergist hebt in iets. Is dat nu zó moeilijk?
In ieder geval Turk, ik hoop dat je doorgaat hier.
Het is verheugend om te zien hoe sommige van die pseudo- intellectuelen hier de mond gesnoerd worden door jou.
TURK RULES!!
Hihi. Vond dat gewoon een grappige eindzin.
Dank je wel democratsteve. Ik ben blij dat er iemand als jij op dit forum post. Jij moet hier ook zeker blijven. Als mensen als jij er niet zijn is dit forum overgeleverd aan de fascisten.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2002, 18:32   #183
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sven_DP
Ik denk dat je je vrienden beter moet kiezen, of anders toch eens je ogen openen. Wij haten elkaar HELEMAAL niet, waar haal je het toch? Verder moet ik nog de eerste Waalse dorpen zien die wij Vlamingen met ons leger met de grond gelijk gemaakt hebben.
Jullie haten elkaar HELEMAAL niet? Ik ben al een aantal malen in Belgie geweest en ik heb met Vlamingen gesprokent. Ze denken er dus heeeeel anders over dan jij. Bovendien heb ik in de "binnenland" sectie van dit forum een topic gestart over Vlaanderen en Wallonie. Bekijk het resultaat van de poll eens. Natuurlijk is de poll niet representatief voor heel Vlaanderen maar het kan wel een indicatie zijn voor wat er onder een groot deel van de Vlamingen leeft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sven_DP
Ik ken de Turkse situatie niet goed genoeg, maar dat niet alle Koerden de extreem-linkse PKK steunen, wil ik best geloven, net zoals niet alle Katholieke Ieren fans waren van de IRA. Maar...de PKK was wel de meest zichtbare vorm van verzet tegen het Turkse imperialisme. Wat jullie daar uitgespookt hebben, dat hebben de Britten of Spanjaarden nooit geprobeerd met hun IRA of ETA...
De PKK had verhalen verzonnen dat het Turkse leger Koerdische dorpen aan het uitmoorden was. Dit was echter een leugen. Het waren de PKK strijders die de dorpen uitmoorden voor geld en om mensen te dwingen terrorist te worden. De Koerden in de dorpen waren dit helemaal beu geworden en hadden steund gevraagd aan de Turkse overheid. Hierop heeft het Turkse leger de Koerden getraind en bewapend. Deze Koerden werden dorpswachters. Hierna zijn de aanvallen op Koerdische volkeren afgenomen. Het leugen van de PKK is hierna nooit meer gebruikt.

Iets anders wat frappant is is dat IRA en ETA strijders worden afgestempeld als terroristen en de PKK strijders worden gezien als vrijeheidstrijders. Er is geen wezenlijk verschil tussen de PKK en de IRA of ETA.
Oud 31 december 2002, 19:40   #184
Stefanie
Minister-President

Standaard

Hey, zeg! 't Is niet omdat je je wilt afscheiden van Wallonië dat je hen haat! Wat voor zever is dat nu? Ongelofelijk van hier zoiets te lezen!
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2003, 05:30   #185
torvicx
Provinciaal Statenlid

torvicx's schermafbeelding

Standaard

Turk4Ever kijkt via een Turks-Koerdische bril naar de communutaire perikkelen in België EN naar dit forum. Voor een Turk is het facistisch om vrijdenker te zijn. Vandaar de achterstand van de Turken op alles.....
Tjai, als je een hamer in je hoofd hebt is ALLES een spijker.
En een ex-moslim moet dan een facist in het kwadraat zijn zeker.

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2003, 14:21   #186
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Turk4Ever kijkt via een Turks-Koerdische bril naar de communutaire perikkelen in België EN naar dit forum. Voor een Turk is het facistisch om vrijdenker te zijn. Vandaar de achterstand van de Turken op alles.....
Wat een belachelijke reactie zeg. In plaats van inhoudelijk op mijn berichten in te gaan kom je met zoiets. Voor mij maakt het helemaal niets uit dat jij een ex-moslim bent. Ook al geloof je in een steen. Dat kan mij helemaal niets schelen. En de meeste moslims laat het ook koud. Heb jij soms een enquete gehouden onder alle moslims? Jij bent wel heel erg goed in generaliseren. Tenzij je komt met onderbouwde bewijzen dat de meerderheid van de moslims ex-moslims afkeurd, is alles wat jij zegt onzin.
Oud 11 januari 2003, 15:30   #187
Stefanie
Minister-President

Standaard

Belachelijke reactie? Jouw opmerking was nu net belachelijk en Torvicx wijt dat aan jouw Turks-Koerdische bril. Je zou daar beter eens over nadenken.
Oud 11 januari 2003, 15:45   #188
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Jullie haten elkaar HELEMAAL niet? Ik ben al een aantal malen in Belgie geweest en ik heb met Vlamingen gesprokent.
Ik ben vorig jaar 365 keer in België geweest en het jaar daarvoor ongeveer evenveel keren.

En ik heb niet alleen met Vlamingen maar ook met Walloniërs gesprokent.

Ha-ten???????????????????????????????????????????

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2003, 20:14   #189
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wat een belachelijke reactie zeg. In plaats van inhoudelijk op mijn berichten in te gaan kom je met zoiets. Voor mij maakt het helemaal niets uit dat jij een ex-moslim bent. Ook al geloof je in een steen. Dat kan mij helemaal niets schelen. En de meeste moslims laat het ook koud. Heb jij soms een enquete gehouden onder alle moslims? Jij bent wel heel erg goed in generaliseren. Tenzij je komt met onderbouwde bewijzen dat de meerderheid van de moslims ex-moslims afkeurd, is alles wat jij zegt onzin.
Ik hoef hier helemaal niet af te komen met bewijzen man, ik hoef jou niet te overtuigen jij wilt zelf wel beter. En jij gaat hier niet bepalen wat onzin is , ik kan ook stellen dat de koran onzin is. Het zal wel toeval zijn dat er in de arabische wereld geen ex-moslims rondlopen. Een ex-moslim is even absurd voor de mohamedaantjes als een ex-vlieg. Dat ik met mijn achterlijke moslim familie heb moeten breken om te zijn die ik ben en op grond van de reacties van mohamedaantjes weet ik wel beter wat er onzin is en niet. Jij mag verder doen met uw diplomatiek offensief op dit forum nu je over je verbazing heen bent dat er uberhaupt ex-vliegen bestaan. "Gelukkig is hij die zich turk mag noemen" dat beste turk is onzin.......

Oud 11 januari 2003, 20:21   #190
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iets anders wat frappant is is dat IRA en ETA strijders worden afgestempeld als terroristen en de PKK strijders worden gezien als vrijeheidstrijders. Er is geen wezenlijk verschil tussen de PKK en de IRA of ETA.
Wat er ook van zij, ik heb hier in ieder geval nooit gesteld dat IRA- of ETA-militanten zijn. Ook zij zijn vrijheidsstrijders net als de PKK die door de Turken zo graag als "niet representatief" wordt voorgesteld, maar de werkelijkheid laat wel een ander plaatje zien.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2003, 20:24   #191
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Wat er ook van zij, ik heb hier in ieder geval nooit gesteld dat IRA- of ETA-militanten zijn. Ook zij zijn vrijheidsstrijders net als de PKK die door de Turken zo graag als "niet representatief" wordt voorgesteld, maar de werkelijkheid laat wel een ander plaatje zien.
Hm. Ik kan dat moeilijk beoordelen, maar ik dacht dat de Belgische pers kritisch was voor de Engelsen, hoor. En zeker voor Tatcher. Turk, weet jij niet wat Tobback zei toen Tatcher aftrad?

En recenter. In Engeland is dat zelfbestuur voor Noord-Ierland omstreden omdat die ministers vroeger banden hadden met het IRA. Bij ons vinden de journalisten het maar normaal dat Sin Fein daar mag meebesturen. Hier is het maar logisch dat zij mogen meedoen.
Oud 11 januari 2003, 20:26   #192
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
O ja voor ik het vergeet; het zijn mohamedaantjes die in de kabbaSTEEN geloven niet ik. Moslimtje.....

Oud 11 januari 2003, 22:31   #193
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

torvicx, ik vind het spijtig wat jij met jouw familie en in jouw omgeving hebt meegemaakt. Dat wil niet zeggen dat het met alle moslims op dezefde manier gaat. Ik heb een oom die atheist is geworden. Zijn zoon is ook een atheist. Iedereen heeft respect voor hen en we gaan nog steeds hetzelfde met hen om. Ze genieten ook respect in hun omgeving. Wat zijn de redenen dat jij een kruistocht bent begonnen tegen jou voormalige godsdienst? Welke godsdienst hang je nu aan? Door de Islam op deze manier zwart te maken maak je ook indirect je eigen bevolkingsgroep zwart. Mischien doe je dat onbewust of bewust. Als je het bewust doet ben je een "uncle Tom" die tevergeefs acceptatie zoekt bij de autochtone Belgen.
Oud 11 januari 2003, 22:35   #194
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als je het bewust doet ben je een "uncle Tom" die tevergeefs acceptatie zoekt bij de autochtone Belgen.
Onzin. Grote onzin. Het zijn net de moslims die zich weigeren te integreren die niet aanvaard worden.
Oud 11 januari 2003, 22:40   #195
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Onzin. Grote onzin. Het zijn net de moslims die zich weigeren te integreren die niet aanvaard worden.
Er zijn talloze moslims die integreren maar niet geaccepteerd worden.
Oud 11 januari 2003, 22:46   #196
Stefanie
Minister-President

Standaard

Denk jij nu echt dat ik die leugens slik? En in de gevallen dat dat inderdaad gebeurt, dan is dat de schuld van de moslims zelf.
Oud 11 januari 2003, 23:06   #197
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
torvicx, ik vind het spijtig wat jij met jouw familie en in jouw omgeving hebt meegemaakt. Dat wil niet zeggen dat het met alle moslims op dezefde manier gaat. Ik heb een oom die atheist is geworden. Zijn zoon is ook een atheist. Iedereen heeft respect voor hen en we gaan nog steeds hetzelfde met hen om. Ze genieten ook respect in hun omgeving. Wat zijn de redenen dat jij een kruistocht bent begonnen tegen jou voormalige godsdienst? Welke godsdienst hang je nu aan? Door de Islam op deze manier zwart te maken maak je ook indirect je eigen bevolkingsgroep zwart. Mischien doe je dat onbewust of bewust. Als je het bewust doet ben je een "uncle Tom" die tevergeefs acceptatie zoekt bij de autochtone Belgen.
Ik vind het helemaal niet erg integendeel zelfs.
En beschouw mezellf als een agnost-atheistische "kruisvaarder" tegen de islam, ronduit jullie vijand. In wat voor bevolkingsgroep jij mij ook denkt te kunnen plaatsen.
Jullie tactiek om "vriendelijk" te blijven omgaan met ex-moslims pakte bij mij niet man. Ik ben jullie nachtmerrie.....
En als jij me zou kunnen bewijzen dat die "god" meer is dan een concept dan wordt ik een "moderne satanist" (dus geen Luciferiaan, want die behouden iets theistisch).
NON SERVIAM

Oud 11 januari 2003, 23:12   #198
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Er zijn talloze moslims die integreren maar niet geaccepteerd worden.
Waar....? Hoeveeel......?
Zolang je niet met bewijzen afkomt is al wat je zegt onzin.......

Oud 11 januari 2003, 23:13   #199
Stefanie
Minister-President

Standaard

Turk, waarom zou Torvicx niet het recht hebben om van overtuiging te veranderen? Hij mag toch? Of niet? Trouwens, heb jij al gelezen wat Superstaaf allemaal over Christenen schrijft? Het feit dat jij zo fel reageert zal de anderen op het forum doen geloven dat Torvicx gelijk heeft. Het kan misschien zijn dat Torvicx zich niet altijd diplomatisch uitdrukt, maar als je je laat gaan en fel reageert, bevestig je alleen maar zijn beweringen.
Oud 11 januari 2003, 23:31   #200
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik vind het helemaal niet erg integendeel zelfs.
En beschouw mezellf als een agnost-atheistische "kruisvaarder" tegen de islam, ronduit jullie vijand. In wat voor bevolkingsgroep jij mij ook denkt te kunnen plaatsen.
Jullie tactiek om "vriendelijk" te blijven omgaan met ex-moslims pakte bij mij niet man. Ik ben jullie nachtmerrie.....
En als jij me zou kunnen bewijzen dat die "god" meer is dan een concept dan wordt ik een "moderne satanist" (dus geen Luciferiaan, want die behouden iets theistisch).
NON SERVIAM
Als je een satanist wilt worden vind ik dat niet erg hoor. Jij bent een persoon met een eigen wil en niemand denkt voor jou. Waarom wil jij je eigen bevolkingsgroep kwetsen? Heb je soms traumatiserende ervaringen meegemaakt waardoor nu jou enige doel in het leven wraak op de Islam is? Dan vraag ik me toch af waarom jou wraak niet gericht is op de personen in kwestie maar gericht is op een godsdienst die meer dan een miljard volgelingen heeft.

PS. Wat is jouw etnische achtergrond?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be