![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#183 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik knikte is, telt da dan ni mee?
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, want gij hebt u kunnen inhouden
![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kastelozen begrijpen niet de fijne structuur van een gezonde samenleving, en begrijpen niet de deugden die een mens waarlijk hoger maken. Zij geloven doorgaans dat prestige, dat gepaard gaat met het verdienen van veel geld, je niveau bepaalt in de samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ok ok
![]() on topic: het is een zegen een simpel mens te zijn, niet meer wakker te liggen van de wereldse problematiek.... maar net een tegenovergestelde pool te scheppen, positiviteit. Ik uit die levendig in het speels opvoeden van mijn dochter... Het leven begint pas echt als ge het zelf geschapen hebt ![]() Gezegend is mijn bestaan, en ik ben de meest simpelste boer da ge U kunt inbeelden mannen. Snap ni waar golle zo van wakker ligt gasten ![]()
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
Eerst een kleine zelfstandige, nu al een die veel geld verdient... ik ga duidelijk de goeie weg op... ![]() Wat doet u trouwens besluiten dat ik/mijn voorouders tot een verkoperskaste zou behoren? Het feit dat ik een kleine hardwerkende zelfstandige ben??
"Shove those taxes up your ass, you f*en politicians!" - Maximus Aurelius met menig promille in het bloed, lente 2011. Laatst gewijzigd door Maximus Aurelius : 19 augustus 2009 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tis te zien in welk perspectief ge dien "boer" drukt dan he
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ge oogst wat je zaait he hahahaha
A blessing it truly is indeed
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 19 augustus 2009 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat modern gedoe over wie dat waar meer waard is, nogal idioot. Men moet tegenwoordig heel goed oppassen met hoe men spreekt, of men stelt iemand wel eens minderwaardig. Ik vind dat met die waarde een vrij kunstmatig iets, eerlijk gezegd. Iemand die een hersenchirurg is, bezit in de meeste gevallen veel meer kennis en vaardigheid dan een hamburgerverkoper. Om hersenchirurg te worden is in veel gevallen veel discipline, doorzettingsvermogen, geduld en inzicht vereist, wat er vaak voor zorgt dat de mensen die daar terechtkomen van een geheel andere soort zijn dan mensen die hamburgers verkopen. Het is voor mij vanzelfsprekend dat een hersenchirurg over bepaalde dingen meer te zeggen heeft dan een hamburgerverkoper: zijn kennis is relevanter en uitgebreider. Wat voor mij niet vanzelfsprekend is, is dat een hersenchirurg zichzelf mag verheffen boven anderen en leven op de kosten van anderen. En dat gebeurt tegenwoordig, maar niet zozeer met hersenchirurgen, maar met economen. De vrije markt en de verlichting hebben ervoor gezorgd dat de bedrijfseconomie zoals wij ze nu kennen het belangrijkste is, en dat economen de hoogste "waarde", uitgedrukt in geld hebben. Daar met de liberalisering de oude waarden verloren zijn gegaan, krijgen wij nu mensen zoals Maximus die denken dat een diploma dat geld oplevert je bepaalde kwaliteiten zou opleveren, wat niet het geval is. Wat men nu dus krijgt is de verrijking van de verkoperskaste op de kosten van andere kastes, en de verheerlijking van bepaalde beroepen tegenover andere beroepen. Beide zaken zijn fout. Het eerste zorgt niet voor een evenwijdige ontwikkeling, en het tweede zorgt ervoor dat mensen beroepen gaan beoefenen waar zij niet in thuishoren en dat essentiele beroepen (zoals leerkracht) door incompetenten worden beoefend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij klinkt als een verkoper. Net zoals Dajjal en Savatage op dit forum. Niet dom in hun branche, lichtjes ambitieus, maar totaal gebrek aan kennis over bepaalde materies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ingelijks man.... ingelijks!
Ik heb ene keer raak geschoten, maar tzal de laatste keer zijn geweest lol ik word letterlijk ZOT soms. Ik zie ze doodgraag, maar damn ![]()
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door m'n eigen schuld heb ik nu wel zin in een hamburger
![]()
![]() |
![]() |
#198 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nen CBO vanuit de mcdonalds?
![]() Of nen Giabatta? als ze die nog verkopen
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
Verkoperskaste... het klinkt zo denigrerend terwijl het enkel wijst op het bezitten van bepaalde essentiële sociale vaardigheden. Ik ben dan ook trots dat ik klink als een verkoper. Gekoppeld aan menig universitair diploma is dat een ongelooflijke asset die mij momenteel professioneel verder heeft gebracht dan ik ooit had durven dromen. Het "klinken" als een verkoper is trouwens ook totaal niet in strijd met de eventuele aanwezigheid van waarden waarop je in je vorige post alludeerde. Maar goed, enige zin voor nuance is u duidelijk vreemd. Bon, ik zal effe doen alsof ik uw "totaal gebrek aan kennis" (waar je het ook moge halen) niet gezien heb.
"Shove those taxes up your ass, you f*en politicians!" - Maximus Aurelius met menig promille in het bloed, lente 2011. Laatst gewijzigd door Maximus Aurelius : 19 augustus 2009 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |