![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Op welke leeftijd gaan een ambtenaar trouwens op pensioen?
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
En vergeet ook de goede "ziekteverzuim" regeling van de ambtenaar niet. Deze geschiedt op een heel andere manier dan in de privé. Zo slagen veel ambtenaren er ook in om (volkomen onwettig trouwens) voor hun pensioen al hun "ziekteverlof" in één keer op te nemen. Soms moeten ze dan bijna een jaar niet meer werken, doorbetaald door vadertje staat.
|
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Burgemeester
|
Is dat al op de man spelen? Niet zo lichtgeraakt, mijn beste. Ik heb niets tegen jou. Ik zie naar de feiten in mijn gemeente. Het feit dat het bij velen zo overkomt, wil toch zeggen dat er iets van waar is. Maar ik maak me geen illusies. Wees gerust, er zitten zeker zoveel luiaards in de privé dan in de ambtenarij. IPV te zeggen drogredenering, kan je misschien aanduiden waarom. Vind ik wel interessant.
|
|
|
#187 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
“You cannot teach a man anything; you can only help him discover it in himself.” Galileo Galilei "Fear is the path of the dark side" Yoda Laatst gewijzigd door farak : 8 oktober 2009 om 10:52. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De staat betaalt uw salaris toch ook ? Buiten die paar euro remgeld.... |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Banneling
|
druk en stress bij de mannen van 't stad
Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 oktober 2009 om 12:40. |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo is het inderdaad. Maar het is niet zo dat wat ik nu afdraag opzij gezet wordt om later mijn pensioen te betalen. Het blijft dus, zoals ik al zei, maar zeer de vraag of er later nog wat zal overblijven om mijn pensioen uit te betalen. Ik zou dus de voorkeur geven aan eenzelfde regeling als in de privé: nu een beter loon en later wat minder pensioen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#195 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op 65 zoals iedereen.
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wees maar zeker dat dat niet zo is.
|
|
|
|
|
#198 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De patiënt betaald ons, en de staat betaald het gros terug aan de patiënt. De staat betaalt ons dus niet rechtstreeks. Ook krijgen we geen "loon" zoals een ambtenaar maar worden we per prestatie betaald. De vergelijking klopt dus in de verste verte niet. |
|
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|