![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Op welke planeet leef jij?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nog een leerrijk linkje over die Ratzinger: http://radicalfilms.co.uk/.../crimen...norama-series/ Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2009 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind ik ook. Die linkse knuffelaars beseffen niet hoe minachtend ze in feite omgaan met hun troetels. Als moslim zou ik me meer beledigd voelen door die minachtende tot onmondige idioten degraderende attitude van links, dan door een lekker rake analyse van Cut de Krap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zijn er geen christenen brandschattend 't straat opgerend, zelfs niet als er cartoons of films gemaakt worden over hun idool'! Kortom, the usual waar je mee rond de oren wordt geslagen als men over islamitische terreur begint..."en de kruistochten dan - en een hele stad die vernietigd werd omdat mannen met mekaar sliepen - en en en"...je weet wel Steve ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien die katholieken maken hier al lang de dienst niet meer uit. In Vaticaanstad wel, maar hier zijn ze een uitstervend ras. Tegenwoordig moeten ze hun pastoorkes invoeren uit den Afrique en de Filippijnen. Wat als die de pedo-toer opgaan Filo? Dat zal een heel moeilijke gewetenskwestie worden voor jou. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 27 november 2009 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.guardian.co.uk/world/2003...hildprotection http://image.guardian.co.uk/sys-file...Criminales.pdf Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2009 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Over sommige standpunten ben ik het oneens met sommige moslims en dan probeer ik dat ook te argumenteren. Daarbij gaat het me vooral om wat er nu gebeurt en niet over wat in een of ander fictiewerk geschreven staat. Vandaar mijn vergelijking met de bijbel eerder. Niet om iets goed te praten, maar wel om aan te tonen dat ook andere religieuze boeken volstaan met allerlei nonsens. Die focus op de kinderneukerij van mohammed is niet zo algemeen in de islamitische wereld van vandaag (lees: is iets dat eerder genegeerd wordt, tenzij door viespeuken die de koran willen misbruiken om hun eigen gedrag te vergoelijken), maar is iets waar vooral de islamcritici (nu blij, CTC?) van wakker liggen. Het wezenlijke verschil tussen jullie en mij (ik kan niet spreken voor andere mensen) is dat jullie de wereld opdelen in moslims en niet-moslims. Ik vind de wereld een pak complexer, onder andere omdat ik zelf ben opgegroeid tussen nogal wat moslims. Voor jullie is een moslim een aanhanger van een verwerpelijke ideologie en bijgevolg 'ne slechte'. Als SDX schrijft dat er maar een beleving is van de islam, zonder mogelijkheid tot interpretatie, dan zit ze ernaast. Dat is niet zo, ongeacht wat Erdogan of andere individuele moslims daarover zeggen. Zoals ik eerder al zei: er bestaan homoseksuele moslims, er bestaan moslims die hun vrouw als gelijkwaardige partner behandelen, er bestaan moslims die al eens graag een smoske met hesp eten, er bestaan moslims die niet 'brandschattend' de straat oprennen na het zien van Fitna of de cartoons enz. Meerdere zelfs ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Erger : ze willen er niet mee stoppen! Aan het pietje van zuigelingen zuigen. Jakkes! Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er wel meer die zeggen dat een gematigde islam niet bestaat. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je leest niets, jij: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 28 november 2009 om 00:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ook een Dar al Suhl, zoek het eens op jongen! ...en daarna begin je weer over;"er zijn ook moslims die dit doen of dat..." ... het gáát NIET over wat individuele moslims al dan niet doen - het gaat om wat islam/koran voorschrijft - en dat die moslims die jij opnoemt NIET, NOOIT openlijk afstand genomen hebben of ooit zullen nemen van die onaanvaardbare dingen in die ideologie - dat maakt hen namelijk tot 'afvallige' en ze weten best welke straf er staat op afvalligheid - jij doet geringschattend over ex-moslims, het zijn 'emotionele natrappers' - je beseft niet hoe moedig die beslissing geweest is, je weet niet eens wat een innerlijke strijd daar aan voorafgegaan is, je weet niet eens wat er in die mensen omgaat of omgegaan is, je wil hun verhaal niet eens horen of lezen, je kent de reden niet waarom ze er uiteindelijk voor gekozen hebben om er afstand van te nemen, in welk gevaar sommigen zich bevinden, hoeveel lef er voor nodig was, welk een innerlijke strijd ze gevoerd hebben, verstoten door vrienden en familie...kortom, je weet er totaal NIKS over - and yet - ben jij de eerste om hén nog eens na te trappen - én het opnemen voor degenen die maar doen alsof ze moslim zijn, hun regels (gelukkig niet tot de letter naleven) en tóch niet openlijk afstand ervan kunnen of willen nemen (van hypocrisie gesproken overigens! ![]() ![]() Shame on you - jij durft jezelf links te noemen? PS; Vraagt U eens aan die 'doorsnee smoske-etende islamiet' - als puntje bij paaltje komt, wie of wat ie loyaal aan is, of de wetten van allah naast hen neergelegd mógen worden indien dat van hen verlangd wordt ten dienste van mensgemaakte democratische wetten?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat ook geen gematigde islam, er is maar 1 islam, de terroristische daden zijn geen 'uitwassen' die eigenlijk niet bij islam horen, maar zitten inderdaad in islam versmolten als een kuiken in het ei!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 28 november 2009 om 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is echter wel een wezenlijk verschil - de ene volgt niet wat zijn 'idool' predikte hoe ie zelf handelde, de ander juist wél!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 28 november 2009 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Je hebt gelijk, ik lees uw commentaren niet omdat ze zo weinig ter zake doen in deze draad. Uw commentaren maken duidelijk dat ge geen moment wakker ligt van pedofilie (zeker niet als moslims en rabbies van de partij zijn), maar dat je een ingebakken haat hebt voor alles wat RKK is.
Dat is natuurlijk uw goed recht. Zelf ben ik ook niet zot van dat heerschap. Ik dacht dat dat al lang duidelijk was. Niets mag u beletten om aparte discussies over op te starten over uw RKK-fobie. Plaats genoeg op dit forum. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland...priesters.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |