![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder was de kern van Nexers betoog eerder de laatste twee regels, die je gewoon negeert: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vreemd, want ik heb me afzijdig gehouden in "de discussie", en zie dan ook niet in hoe ik een niet-bestaande discussie zou kunnen verliezen.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goed, dan heb je niks verloren ![]() Maar dat neemt niet weg dat het niet eerlijk is om iemand op zijn falen in de wiskunde te wijzen als hij het over geschiedenis heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Het is wel eerlijk om iemand op zijn falen in iets te wijzen als de persoon in kwestie misplaatste superioriteit predikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() De posts van Cdude stralen het uit. Zo voelt hij zich beter dan "reliwacko's" terwijl dat hij nog geen honderdste van de wetenchappelijke kennis van een dezer "wacko's", redwasp, bezit.
Zo was er een tijdje geleden een confrontatie tussen die twee waarbij Cdude kwam aandraven met de chaostheorie als "bewijs dat God niet bestaat". Toen redwasp een uitleg vroeg, in eigen woorden, aan Cdude, kreeg hij wat wikipediaartikels en erbij een commentaar (op een arrogante toon) dat hij niet meer weet. Tegen mij heeft Cdude onlangs ook een staaltje misplaatste arrogantie gebruikt. Hierzo: http://forum.politics.be/showthread.php?t=143064&page=2 (vierde post) En zo doet hij voortdurend. Een zeer povere kennis (hij gelooft nog steeds dat men met empirische wetenschap iets kan bewijzen), heel veel geroep en arrogantie. Het is dus broodnodig dat de jongen wat schaamte wordt ingeblazen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tja, hij is in your face, maar meestal is het "face" de oorzaak, niet cdude. Laatst gewijzigd door Travis66 : 1 september 2010 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hij is "in your face", maar een drol in iemands gezicht gooien noem ik geen goed betoog. En schreeuwen dat reli's wacko zijn omdat ze niks bewijzen, dat is het enige wat ik hem zie doen. Heb je misschien onderbouwde posts van de knaap? Ik wil ze graag lezen. Laatst gewijzigd door Discobitch : 1 september 2010 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Trouwens, kan iemand eindelijk aan mij uitleggen wat empirisch bewijs moge betekenen?
Ik las ooit zoiets over inductie, maar ik zou het wel niet goed begrepen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat jij die stelling aan "simpletons" toewijst zegt meer over jou dan over mij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij neemt dus niet aan dat stenen naar beneden vallen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En zoals Travis66, u hebt mijn laatste 2 zinnen mooi genegeerd. Krijg ik daar nog antwoord op of niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Atheisten zijn de nieuwe boekenverbranders. Let op mijn woorden.
Het kan nog slecht eindigen, hoe het nu aan toe gaat. 6000 jaar aan wijsheid op de brandstapel. |
![]() |
![]() |