![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wallonië is bezig met een inhaalmaneuver.
![]() |
#182 |
Vreemdeling
|
![]() Je kunt je opwinden over deze ongelijkheid in de verdeling in flitspalen. Je kunt je ook gelukkig prijzen met zo weinig flitspalen in Walonië. Voor mijn werk rijd ik door heel Europa met de auto, omdat ik vliegangst heb. Meestal rijd ik vanuit Rotterdam naar Brussel en dan via Luxemburg (voordelig tanken
![]() Laatst gewijzigd door Annete : 28 september 2013 om 06:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aanpassing van infrastructuur is efficiënter maar kost helaas meer. De keuze is dus vlug gemaakt. Met aanpassing van infrastructuur bedoel ik dan helemaal niet de zoveelste hobbel, draai of bloembak op de weg. Met aanpassing bedoel ik wel degelijk ervoor zorgen dat zo weinig mogelijk zwakke weggebruikers in aanraking kunnen komen met auto's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik rijd met de regelmaat van de klok de E40 en andere race circuits en ik ben er zeker van dat de flitspalen die daar 'aanwezig' zijn nooit gewerkt hebben wat vrij merkbaar is aan de snelheden die sommigen (lees: er velen) daar weten te halen.
Soms zie je die 'racers' al wel eens vertragen en dan denk je wat is er nu aan de hand ... dat zijn diegenen met één of ander systeempje (Stig/Coyote) in de wagen dat dan melding maakt dat er in de buurt een werkende flitspaal staat Moesten verboden worden die toestellen + boete om er één in bezit te hebben. In extremis maken flitspalen het inderdaad niet echt veiliger daar die racers in de veel gevallen zwaar op de rem gaan staan als ze er eentje opmerken, met alle gevolgen vandien. Ik heb dat allemaal niet nodig daar ik mij aan de vooropgestelde snelheden hou, misschien is dat wel een vorm van discipline. Di Rupo zoekt geld, veel geld! wel begin dan de buitenlanders PL, GB, D, NL, F ... die geen enkel probleem maken van snelheidsovertredingen te doen, ook de boetes aan huis te bezorgen of gelijk te ontvangen. (boter bij de vis zeg maar)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 september 2013 om 06:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dit apenland komt de aannemer er goedkoop vanaf terwijl de automobilist beboet wordt. Gewoon de wereld op z'n kop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer de laatste staatshervorming een feit is, gaan de verkeersboetes, uitgeschreven op Vlaams grondgebied naar de Vlaamse kas.
Als er van die 1300 flitspalen 1000 werken, zal dat een aardige € opbrengen. Laatst gewijzigd door Boduo : 28 september 2013 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Voor de geïnteresseerden en degene die het risico willen nemen : de nieuwste generatie radardetectoren kunnen met een kleine wijziging helemaal niet meer opgespoord worden. Wel redelijk prijzig.
Ikzelf gebruik gewoon een coyote en dat volstaat voor mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() reden temeer waarom een coyote of gelijkaardig systeem onontbeerlijk geworden is om je te beschermen tegen deze legale vorm van diefstal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rij jij misschien altijd gas/planché? Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 september 2013 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerste maand is zo een Coyote gratis dacht ik, daarna kan je beginnen betalen. Geen idee wat men ervoor vraagt voor het abonnement.
Weg met die handel! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In Wallonië betaalt men radiotaks in de auto. In Wallonië betaalt men taks op aanhangwagens (ook minder dan 750 Kg) In Wallonië betaalt men meer successierechten. In Wallonië betaalt men meer kadastraal inkomen........ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien is er daarvoor zo'n geldstroom naar het zuiden nodig, dus onrechtstreeks betaalt de Vlaming dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs als er ook maar tien procent waar is van alles wat je hier uitkraamt...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |