![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() ik heb dit al in mijn eerste postje gezegd.
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]() Op zich wordt de vraag dan wat je als een moslim ziet, iemand die een deel beoefent maar niet alles? Dan mag het niet. Bedoelt men emt moslim iemand die een aanhanger is van de sharia? Dan mag het wel. Voorts vind ik dat Wilders zich beter zou bezighouden met de Islam niet langer te laten erkennen als een religie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jij vindt dat dat rechten zijn ????? Wij vinden dat geen rechten, maar regelrechte vormen van sexisme, discriminatie die indruisen tegen onze Westerse waarden en normen, en derhalve zijn die islamitische "rechten" hier niet welkom. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 5 maart 2010 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Sywen, wanneer kan ik van u eens een antwoord op mijn tot vier keer toe gestelde vraag verwachten?
Als antwoord geven te moeilijk is omdat dan uw hypocrisie en islamofilie te duidelijk zichtbaar zou worden, kunt u dat uiteraard ook gewoon vermelden. Alvast bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() nee, ik heb je gewoon verkeerd gelezen
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]() mijn religie? ik heb geen religie
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Indien u geen religie hebt, zou normaal gesproken uw vermogen tot kritisch denken nog intact moeten zijn. Het bevreemdt me daarom dan ook om u zo pro-religie bezig te zien, en dan ook nog eens pro de grootste, gevaarlijkste en potentiëel geweldadigste religie. De enige manier waarop ik dit kan verklaren, is door te stellen dat de welhaast heilige mantra van de multikul door u tot religie is verheven, en dat u aldus uw kritisch denkvermogen hebt verspeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Dat heb je als je homo's niet erkend..kan je die niet inschakelen om je vrouwvolk in een sexueel neutrale omgeving hun hoofddoek te laten verwijderen..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da's straf da...een citaat van uzelf is een leugen die ik versprijd...
ge moet het maar doen zeg ik altijd... ![]()
![]() |
#193 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Zolang de islamieten en hun servieltjes deze vaststelling niet gaan verbieden uiteraard....
![]() |
![]() |
#194 | |
Parlementslid
|
![]() Sorry voor de lange tekst maar het leek mij de moeite waard om over te nemen.
Het gaat dan ook om het fundament van onze democratie, de vrij meningsuiting of wat er van overschiet. http://www.nieuwpierke.be/forum_voor...ie/nl/node/680 Citaat:
Paul
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leon De Winter heeft gelijk....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 6 maart 2010 om 21:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() welke vaststelling? ik zie enkel vooroordelen
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 6 maart 2010 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN