Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 maart 2010, 19:24   #181
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ohh, zeg dat dan onmiddellijk!
ik heb dit al in mijn eerste postje gezegd.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2010, 19:24   #182
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Op zich wordt de vraag dan wat je als een moslim ziet, iemand die een deel beoefent maar niet alles? Dan mag het niet. Bedoelt men emt moslim iemand die een aanhanger is van de sharia? Dan mag het wel. Voorts vind ik dat Wilders zich beter zou bezighouden met de Islam niet langer te laten erkennen als een religie...
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2010, 19:30   #183
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
zoals ik al zei, de moslims hebben deze rechten in België wat dat te maken heeft met het feit dat bijvoorbeeld (waar deze draad over gaat) de mensenrechtenschender Wilders moslim-asielzoekers wil weigeren enkel alleen maar om dat ze moslim zijn, zie ik niet in.
"de moslims hebben deze rechten"

jij vindt dat dat rechten zijn ?????

Wij vinden dat geen rechten, maar regelrechte vormen van sexisme, discriminatie die indruisen tegen onze Westerse waarden en normen, en derhalve zijn die islamitische "rechten" hier niet welkom.

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 5 maart 2010 om 19:32.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2010, 19:33   #184
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Sywen, wanneer kan ik van u eens een antwoord op mijn tot vier keer toe gestelde vraag verwachten?

Als antwoord geven te moeilijk is omdat dan uw hypocrisie en islamofilie te duidelijk zichtbaar zou worden, kunt u dat uiteraard ook gewoon vermelden.

Alvast bedankt!
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2010, 19:34   #185
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik heb dit al in mijn eerste postje gezegd.
Wat?? Dat je hier aan dawa doet?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2010, 19:36   #186
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
"de moslims hebben deze rechten"

jij vindt dat dat rechten zijn ?????
nee, ik heb je gewoon verkeerd gelezen

Oud 5 maart 2010, 19:40   #187
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
nee, ik heb je gewoon verkeerd gelezen
Toch zijn dat typisch islamitische discriminatievormen, geïnspireerd en instand gehouden door uw religie.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2010, 19:43   #188
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Toch zijn dat typisch islamitische discriminatievormen, geïnspireerd en instand gehouden door uw religie.
mijn religie? ik heb geen religie

Oud 5 maart 2010, 19:53   #189
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
mijn religie? ik heb geen religie
Indien u geen religie hebt, zou normaal gesproken uw vermogen tot kritisch denken nog intact moeten zijn. Het bevreemdt me daarom dan ook om u zo pro-religie bezig te zien, en dan ook nog eens pro de grootste, gevaarlijkste en potentiëel geweldadigste religie. De enige manier waarop ik dit kan verklaren, is door te stellen dat de welhaast heilige mantra van de multikul door u tot religie is verheven, en dat u aldus uw kritisch denkvermogen hebt verspeeld.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2010, 20:48   #190
Doa
Banneling

Standaard

Citaat:
Op de Gazastrook heeft Hamas een verbod op mannelijke dameskappers afgekondigd. De Islamitische traditie schrijft immers voor dat vrouwen hun haar alleen mogen laten zien aan hun echtgenoot en familieleden.
lang leve de islam
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2010, 20:56   #191
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Dat heb je als je homo's niet erkend..kan je die niet inschakelen om je vrouwvolk in een sexueel neutrale omgeving hun hoofddoek te laten verwijderen..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2010, 09:25   #192
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee dat is een leugen die jij verspreid.
Da's straf da...een citaat van uzelf is een leugen die ik versprijd...
ge moet het maar doen zeg ik altijd...
Oud 6 maart 2010, 09:31   #193
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry Bekijk bericht
Wie ook maar iets over de Islam weet, beseft goed dat de Islam veel omvattender is dan het Christendom met zijn scheiding van kerk en staat: de Islam is in de eerste plaats een politiek-culturele beweging met een ingebakken expantiedrang.
Deze mag gerust ingekaderd worden.

Zolang de islamieten en hun servieltjes deze vaststelling niet gaan verbieden uiteraard....
Oud 6 maart 2010, 10:40   #194
Paul Nollen
Parlementslid

Standaard

Sorry voor de lange tekst maar het leek mij de moeite waard om over te nemen.

Het gaat dan ook om het fundament van onze democratie, de vrij meningsuiting of wat er van overschiet.

http://www.nieuwpierke.be/forum_voor...ie/nl/node/680

Citaat:
Het proces Geert Wilders

zo, 21/02/2010 - 15:47 — Guillaume Plas

http://www.nieuwpierke.be/forum_voor...ie/nl/node/680

Geert, Wilders vergeleek twee boeken met elkaar. Weldra zullen we weten of dit ook al strafbaar is.

De hiernavolgende paragraaf las ik in het opiniestuk van Nederlands schrijver Leon de Winter, “Stop het absurde proces tegen Geert Wilders» op de website De Morgen.be, 28.01.10, (verscheen ook in de Wall Street Journal Europe):

“De drie rechters, ongetwijfeld fatsoenlijke, bescheiden, postmoderne Nederlanders met een basiskennis van de islam, zijn cultuur en tradities, zullen nu gedwongen worden om het wezen van een religieuze tekst in vraag te stellen, iets wat ongehoord is in een rechtbank van een verlichte maatschappij. Voor de rechters en de tv-camera's zal de aloude stichtingstekst van een hele beschaving bekritiseerd worden en afgewogen worden tegen een van de meest inhumaneteksten uit de twintigste eeuw, zonder twijfel een grote belediging voor moslims, radicaal of niet.”

Uit deze paragraaf kan men afleiden dat het proces gaat om een mogelijk verbod om de vergelijking te maken, tussen de heilige “Koran” een totalitaire politiek-religieuze ideologie (de meest inhumane tekst uit de 7de eeuw) en een onheilige totalitaire ideologie, de nazi-ideologie, vervat in een recenter boek: “Mein Kampf” van Adolf Hitler (de meest inhumane tekst van de 20ste eeuw). Het zou zelfs zonder twijfel een belediging zijn tegenover de moslims lees ik in deze paragraaf.

Ik vraag mij trouwens ook af waarom het ongehoord is om een religieuze tekst aan een beoordeling van de rechtbank te onderwerpen. Geen enkele God heeft ooit een woord geschreven, en het gaat hier dus alleen over teksten door mensen geschreven, zij hebben dus geen enkel goddelijk karakter. Zelfs de profeet Mohammed schreef geen letter, hij was een analfabeet. Alleen in een theocratie kan men geen “religieuze ideologieën” laten onderzoeken door een rechtbank.

Men vergeet hier dus eens te meer, dat de islam geen ras is, dat ideologieën geen rassen zijn, en dat ideologieën niet kunnen beledigd worden, zelfs als men ze vergelijkt.

Neen, de islam is geen ras, en voor wie dat niet per se evident is, het wordt bewezen door degenen die dat geloof verlaten. Een ras verlaat je immers nog iets moeilijker dan de islam. (Kassander op de website “Het Vrije Volk”.

Men vergat ook een onderscheid te maken tussen “de gelovigen” en zijn “geloof”, omdat alleen de “gelovige” door de wet wordt beschermd, en niet “zijn geloof”.

Het tegenovergestelde beweren is ons verbieden om nog na te denken, vooral dan over de Islam. Als men dit toch doet, ja dan beledigt men Allah en zijn Profeet en ook alle moslims volgens bovengenoemde paragraaf. Als ik de nazi-ideologie beschimp, dan beledig ik «alle nazi’s en neonazi’s” die nog rondlopen in deze wereld. Kunnen die dan ook geen klacht indienen, omdat hun “groep of gemeenschap” zich beledigd voelt? Tijdens de naziperiode waren dat miljoenen aanhangers van deze ideologie.

Ja, in de vermelde paragraaf leest men ook dat het schijnbaar onaanvaardbaar is dat Geert Wilders, die voor het hof is gedaagd, zich daar zou verdedigen over de betichting die hem wordt ten laste gelegd: namelijk de vergelijking van twee afschuwelijke, onmenselijke boeken. De schrijver weet wel dat “Mein Kampf” een inhumaan boek is van de 20ste eeuw, maar schrijft er niet bij dat ook de Koran een inhumaan boek is, van de 7de eeuw. De koran wordt zelfs vermeld als “de aloude stichtingstekst van een hele beschaving”. Hoe kan men met dit criminogeen boek mensen beschaven? Moest de Koran alleen in de bibliotheken te vinden zijn als een historisch theologisch boek over de islam, dan zou dit geen probleem stellen voor de maatschappij, maar dit is niet het geval. De Koran is het meest actuele boek in de wereld, en wordt onderwezen in alle scholen overal in de wereld, in alle moskeeën. Er worden nationale en internationale wedstrijden georganiseerd door islamitische organisaties, om prijzen uit te delen aan de moslimkinderen die het best de Koran uit het hoofd hebben geleerd, zoals de robotten een tekst kunnen uitkramen. Met dit systeem worden ook terroristen voorbereid op een aanslag, omdat ze louter doen wat Allah zegt in de Koran: “de ongelovigen doden”, om vervolgens beloond te worden als martelaar in het moslimparadijs.

De Koran wordt in die paragraaf niet als inhumaan bestempeld, alleen voor “Mein Kampf” wordt dit verduidelijkt. Dat is op zichzelf al niet objectief, daar beide boeken onbetwistbaar totaal inhumaan zijn. De vergelijking van beide boeken kan uitwijzen welke van beide boeken het meest inhumaan is en welke gelijkenissen ze vertonen. Het is juist omdat de Koran zo onmenselijk is, dat de moslims niet willen, dat men zegt wat in deze afschuwelijke Koran te lezen staat. Zij voelen zich beledigd omdat de ongelovigen niet willen aanvaarden dat de Koran hen verguist en wil uitroeien. Wij moeten dus zwijgen, anders beledigen wij de moslims. Deze twee criminogene boeken “De Koran” en “Mein Kampf” vergelijken is godlastering en belediging van alle moslims. De werkelijkheid is totaal anders. Er wordt hier alleen aan vrij onderzoek gedaan, aan ideologiekritiek. Wij willen hier niet de apologeet zijn van Wilders, maar wel de apologeet van onze grondwettelijke fundamentele rechten, zoals de vrijheid van mening en de persvrijheid. De vrijheid van mening laat toe boeken te vergelijken, hoe zou er anders nog vrijheid van mening bestaan? Een rechtbank die zou verbieden twee boeken te vergelijken, kan men zich louter niet in inbeelden, tenzij de democratie wordt opgeheven en wij wegens de godsdienst terug slaven worden van een dictatoriaal regime.

Het hof heeft de zienswijze van de moslimklagers overgenomen om te vervolgen

Het Hof steunt de strafrechtelijke vervolging tegen Geert Wilders, op de zienswijze van de moslimklagers die zich zeer beledigd voelen door deze “ideologievergelijking”. De vergelijking van deze twee criminogene boeken heeft als doel, de overeenkomsten en verschillen tussen beide boeken in beschouwing te nemen. Als wij ons geen opinie meer mogen vormen door vergelijking van ideeën en teksten, dan is het verboden om nog na te denken, dan wordt het de “homo sapiens”, de “denkende mens “verboden te denken. Dan is het gedaan met “Ik denk, dus ik ben” (Cogito ergo sum ), dan wordt het “ik mag niet denken, dus ik ben niet ”.

De Amerikaanse islamoloog Dr. B. French, vergeleek ook de Koran met het boek “Mein kampf”. Volgens Dr. B. French is de Koran nog erger dan Mein Kampf. Hij deed tekstanalyses van de Koran en Hitlers Mein Kampf. French concludeerde dat 10,6% van de teksten in de koran haatdragend is tegenover Joden. In Mein Kampf is 6,8 procent van de tekst haatdragend tegenover Joden. (zie Nieuw religieus peil).

De Koran beledigt 5/6 van de wereldbevolking die geen moslims zijn en bedreigt ze met de dood wegens hun ongelovigheid. Wie is hier onverdraagzaam?

De Koran is een criminogeen boek, vol racisme, antisemitisme, misogynie, slavenuitbuiting, beledigingen, bedreigingen en aanhitsing tot uitroeiing van alle “ongelovigen”, tenzij bekering tot de islam. De haat tegen de ongelovigen ( alle niet-moslims) is een refrein dat op elke bladzijde van de Koran te vinden is. Miljoenen moslims hebben dit boek nooit gelezen. Ik raad ze aan dit wel te doen, maar ik raad ook aan, voor wie het boek wel gelezen heeft, zich de vraag te stellen of zij ermee akkoord gaan dat alle “niet-moslims” door de Koran worden gehaat, beledigd, met de dood bedreigd?

Maar wat zegt de Koran over de ongelovigen (5/6 van de wereldbevolking) en dus ook over Geert Wilders, de niet-moslim?

Verzen uit de Koran maken dit duidelijk:

De Koran is een verwittiging aan heel de wereld. Wij hebben U, Mohamed, gestuurd, om te verkondigen en te bedreigen. Dat is een klare inleiding van de Koran. De ongelovigen zijn uw vijanden. De godsdienst van God is de islam, de enige echte. Wij zullen U oproepen om tegen de sterke naties op te rukken, U zult ze bestrijden tot ze de islam aankleven. De moslims beweren beledigd te zijn door elke kritiek op de Koran. De imams als ze de Koran voorlezen, kunnen maar alleen haat uitspugen tegen de “ongelovigen”, omdat er niets anders te vinden is in de Koran. Het boek is gewijd aan de haat tegen de niet-moslims en de verheerlijking van de moslims die door hun geloof “superieur” zijn aan de niet-gelovige. Op de website van het «Islamitisch centrum van Geneva », bewijst men deze superioriteit, met een Koranvers : «Ne faiblissez pas, ne vous affligez pas alors que vous serez en situation de supériorité, si vous êtes croyants (Koran, 3,139) De “ongelovige” wordt het recht ontzegd dit haatboek openbaar aan te klagen, te bekritiseren, enz. Doet hij dit wel, dan wordt hij bedreigd, en nog sterker, hij beledigt dan de “gelovige moslim”. Dat is de wereld op zijn kop. De beledigde wordt vervolgd, omdat hij de Koranbeledigingen en bedreigingen onmenselijk acht en publiek durft ter sprake brengen.

Wat zijn wij als niet-moslims volgens de Koran?

De profeet Mohammed - die nochtans “ongeletterd” was - had toch een rijke woordenschap om de “ongelovigen” te beschimpen, te verguizen. De “ongelovigen” zijn: slecht, boosaardig, vals, trouweloos, bedriegers, verdorvenen, de meest perverse van alle geschapen wezens, leugenaars,, verdoemden, de ongelovigen zijn de meest gemene dieren, doof en stom,, afgodendienaars, criminelen, onrechtvaardigen, huichelaars, vervloekten,, bedriegers,, handlangers van Satan, enz.

Wat moeten de moslims met de ongelovigen (alle niet-moslims) doen volgens de Koran?

De Koran zegt: Zij die niet in de Koran geloven zijn ongelovigen. O gelovigen! Neem geen Joden of christenen als vriend, zij zijn vriend de enen van de anderen. Hij die ze als vriend neemt zal op hen beginnen te lijken, en God is niet de leider van de ontaarden. (perversen). Het merendeel van de Joden zijn pervers, enz. De Joden belasteren de echte godsdienst (islam). Als je de ongelovigen tegenkomt, sla ze in de hals totdat ze zich overgeven en dan de banden samenknijpen. De ongelovigen, het zijn uw vijanden, vermijd ze. Dat God ze vernietigt. Dood ze overal waar je ze aantreft. Roei de ongelovigen (slechten) uit. Gelovigen, heb alleen intieme banden tussen u, de ongelovigen zouden u bederven, zij willen uw ondergang. Hun haat dringt door in hun woorden, maar wat hun hart bevat is nog erger. Ten einde de ongelovigen te beproeven en ze te vernietigen. De ongelovigen zijn uw geopenbaarde vijanden. Als ze tot de ongelovigheid terugkeren, vat ze en dood ze overal waar je ze vindt. Zoek onder hen geen beschermer of vriend. Het is niet U die ze doodt (de ongelovigen), het is God. O gelovigen! Bestrijd de ongelovigen in uw nabijheid, wees altijd streng tegenover hen,. Zij die God en zijn profeet bestrijden, u zult ze de kruismarteling doen ondergaan, u zult ze afwisselend hun handen en hun voeten afsnijden. U zult de handen van de dieven afkappen, mannen of vrouwen voor hun misdaad. Wie meer voorbeelden wil, lees de Koran.

Kunnen Geert Wilders en alle andere ‘ongelovigen’ zich daardoor «beledigd» en bedreigd voelen? Ja, en dan komen de moslims zeggen dat Geert Wilders de moslimgemeenschap beledigt, omdat hij de Koran vergelijkt met “Mein Kampf». De Koran beledigt en bedreigt 5/6 van de mensheid.

De Jihad tegen de ongelovigen:

Voert oorlog tegen zij die niet in God geloven, noch in de laatste dag, die als niet verboden beschouwen wat de profeet verboden heeft, en zij, onder de mannen van de Schrift, die de echte godsdienst niet belijden. Voer oorlog tegen hen tot ze de tol betalen met hun eigen handen en onderworpen zijn. Spoor de gelovigen aan tot het gevecht. Twintig dapperen onder hen zullen 200 ongelovigen verslaan. Honderd zullen er duizend doen vluchten, omdat de ongelovigen geen wijsheid hebben. Denk niet, dat zij die gedood werden door te strijden in het pad van God dood zijn. Hoeveel steden hebben wij vernietigd? Welk was hun kreet toen onze woede ze heeft verrast? Ze schreeuwden: Ja! Wij waren ongelovig. De mannen zijn superieur aan de vrouwen en zij mogen ze slaan tot ze gehoorzamen.

Wie is nu het meest beledigd en bedreigd, Geert Wilders of de moslims? Wie is nu het meest onverdraagzaam Geert Wilders of de Koran?

Heeft Geert Wilders ooit beledigingen of bedreigingen tegen een moslim geuit? Nooit werd er een dergelijk geval gemeld, bij mijn weten. Alleen hij wordt persoonlijk beledigd en met de dood bedreigd. Hij moet zich overal wegstoppen, zelfs in kazernes gaan slapen wegens de ontelbare doodsbedreigingen. Geert Wilders, als Nederlander, als parlementslid, mag zich niet vrij verplaatsen in zijn eigen landChahdortt Djavann, Robert Redeker, en nog vele andere mensen, die bijna allemaal in Europa leven, niet in Pakistan. Zij worden met de dood bedreigd, omdat ze vertellen wat de islam is en wat de Koran bevat. Door deze fatwa’s worden nu overal in de wereld mensen met de dood bedreigd, envoor onze politici wordt dit al als een “banaal feit” beschouwd omdat één van hen nog niet werd gedood.. Zowel de journalisten en de politici zijn daardoor niet meer geschokt. Onze vrijheid hangt af van moslimfanaten. De dood van Theo Van Gogh heeft de Regering niet wakker geschut. Men berooft een Nederlander en een parlementslid in zijn eigen land van een “normaal” leven waarop hij recht heeft, zoals iedereen. Is het nu al normaal dat men zich moet wegstoppen in zijn eigen land wegens de opinies die men uit? Dat was ook het geval met Ayaan Hirsi Ali die moest vluchten wegens doodsbedreigingen. Moet één moslim zich in Nederland verstoppen omdat Geert Wilders hem zou bedreigen? Het antwoord is duidelijk neen? Wie is hier dan het slachtoffer? Mag hij zich beledigd en bedreigd voelen niet alleen omdat dit al zo is tijdens jaren, maar ook omdat hij een “ongelovige” is die door de Koran wordt beschimpt en bedreigd met “uitroeiing? Wat heeft men gedaan om deze moslimfanaten die hem bedreigen te identificeren, ze te veroordelen en hun de Nederlandse nationaliteit te ontnemen? De moslimfanaten hebben fatwa’s uitgevaardigd tegen Salman Rushdie, Hirsi Ali, Wafa Sultan,

Wat zou er gebeuren als men in de Koran het woord “ongelovigen” dat wil zeggen alle niet-moslims, zou vervangen door “gelovige “ moslims”.

Deze vervanging van “ongelovigen” door “gelovigen”, om duidelijk te zijn, gelovige moslims, zou tot gevolg hebben dat nooit in de wereld een boek, de moslims, zo erg zou beledigd, beschimpt en met de dood bedreigd hebben dan deze Koran; waarin maar één woord werd veranderd. Dat boek zo het meest gehate boek van de wereld worden, onmiddellijk verboden worden en de auteur ervan aangehouden. Nochtans zou er maar één woord in de Koran veranderen, ja zelf maar twee letters “on”.

Wie doet wat in de heilige boeken staat, kan alleen maar een moordenaar worden.

Adolph Hitler en de profeet Mohamed, twee oorlogvoerders.

De oorlogvoerder, Adolph Hitler, wou het nazisme opleggen in Europa en Oostbloklanden innemen voor meer “levensruimte”. Hij voerde een antisemitische politiek, waardoor 6 miljoenen Joden het leven verloren. Zijn boek ging over “Ras en politiek”. De nazi’s plunderden in de bezette gebieden. Het nazisme had als leuze dat het Germaanse volk het beste was. De slavendrijver Mohamed was ook een oorlogvoerder die met het zwaard de «islam» heeft verspreid, maar ook geplunderd en gedood heeft. Mohammed pleegde in 626-627, een algemene slachting van honderden Joden in Medina (Joodse stam Beni Khazradj, en Joodse stam Quarayza). In de Koran legt hij uit, hoe de buit genomen op de “ongelovigen” moet verdeeld worden en welk ieder zijn deel is. Mohamed zegt ook in de Koran dat moslims superieur zijn. Wie over de gelijkenissen tussen de beide oorlogvoerders meer wil weten leest best het boek van Ibn Warraq “Waarom ik geen moslim ben”. Daarin zijn de misdaden van Mohammed en de islam opgesomd. Wie pertinente vergelijkingen wil lezen tussen nazisme en islam, leest best “De overeenkomst tussen de islam en het Nazisme” van Ariël Bruens, op Contradicere. De bekende psychiater Carl Jung vergeleek ook Mohammed met Hitler.(Wikipedia). Lees ook: “De islam is een nazi-ideologie. Mag de moslim daarop persoonlijk aangesproken worden” door Kassander, op het “Vrije Volk”. De beroemde psycholoog Carl Jung vergeleek Mohammed met Hitler (Wikipedia).

Ja, wij leven momenteel in Europa nog in de “Dar al-Harb”, landen die nog niet aan de islam zijn onderworpen, maar de “Dar al-Islam” (land veroverd door de islam) stevent af op de landen van Europa.
www.opstand.net

Paul
Oud 6 maart 2010, 11:50   #195
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Leon De Winter heeft gelijk....
Oud 6 maart 2010, 21:10   #196
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Da's straf da...een citaat van uzelf is een leugen die ik versprijd...
ge moet het maar doen zeg ik altijd...
mij geen woorden in de mond leggen

Citaat:
de moslims dat ze te pas en te onpas staan te zwaaien
heb jij gezegd, niet ik.

Laatst gewijzigd door Sywen : 6 maart 2010 om 21:10.
Oud 6 maart 2010, 21:11   #197
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

Deze mag gerust ingekaderd worden.

Zolang de islamieten en hun servieltjes deze vaststelling niet gaan verbieden uiteraard....
welke vaststelling? ik zie enkel vooroordelen

Laatst gewijzigd door Sywen : 6 maart 2010 om 21:11.
Oud 8 maart 2010, 21:55   #198
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
welke vaststelling? ik zie enkel vooroordelen
Waar ziet u die vooroordelen dan?
Oud 8 maart 2010, 22:08   #199
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
naakt lopen maakt naar mijn weten geen deel uit van welke erkende godsdienst dan ook
En Adam en Eva dan ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 00:13   #200
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
En Adam en Eva dan ?
Daar denken niet alle gelovigen hetzelfde over, volgens sommigen schiep God de mens uit klei...vandaar de uitdrukking" een figuur als modder slaan,"
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be