![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tot wanneer jij je leugens toegeeft, zal ik ze aan de kaak blijven stellen. En ik begrijp wel dat je dat niet leuk vindt, maar dat zal me worst wezen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
In het geval van de auto was een van de "leners" bekend, dus kan je ze niet meer van diefstal beschuldigen zonder die persoon er bij te naaien. Maar het verhaal wat ze dan maar ophangen slaat nergens op.
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Banneling
|
Citaat:
1 jij beweerde dat Xeno had geschreven dat hij expert is ... http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=64 2 die quote van Xeno waar hij zichzelf expert noemt is nergens te vinden 3 Raf liegt, Xeno heeft gelijk 4 en wat nu t plezantste is : Raf is geslagen op eigen terrein bij zijn eigen (semantisch) spelletje en wat doet de lezende derde ? want die ziet Raf daar in zijn bloot gat staan ... |
|
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind dat maar een bizarre redenering. Volgens mij zou zo iemand sowieso strafbaar moeten zijn. Het getuigt zeker niet van veel verantwoordelijkheidszin om je wapen aan wildvreemden uit te lenen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Banneling
|
Citaat:
een moord gepleegd met uw wapen de politie mag besluiten dat jij die moord pleegde ... ik schreef dat zulks een moord in iemands schoenen schuiven wel heel makkelijk zou maken ... terwijl dat wapen makkelijk 'tijdelijk' ontvreemd zou kunnen zijn, mogelijk zonder medeweten van de eigenaar. |
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#188 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Belgie zou je daar op afgerekend worden, in een rechtstaat niet. En het recht op zwijgen wil niet zeggen dat je zaken moet zeggen a la: "ik heb het uitgeleend maar zeg niet aan wie", het houdt in dat je geen verklaringen geeft. Je zwijgt. |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is het inderdaad. Zoals ik al zei, is het niet omdat hij dat niet letterlijk heeft geschreven, dat het niet even duidelijk blijkt uit alles wat hij in dit topic al schreef. Hij doet zich voor als een expert op het vlak van Nederlands strafrecht, terwijl ondertussen even duidelijk gebleken is dat hij niet de geringste notie heeft waar hij over spreekt. Hij probeert zich er dan maar onderuit te wurmen met semantische spelletjes. En jij speelt dat spelletje mee, want jij laat je zo'n kans op op Raf in te hakken natuurlijk niet ontglippen. Of dat je geloofwaardigheid op dit forum, die na je perikelen met de moderatie sowieso al gecompromitteerd was, erg ten goede komt, is maar zeer de vraag.
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er schiet van uw geloofwaardigheid weinig over, uw spartelen als een duivel in een wijwatervat maakt het alleen maar erger. |
|
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Banneling
|
Citaat:
da's jouw persoonlijke interpretatie, Raf, dat zit in uw hoofd, in uw persoonlijke kronkels. ik lees dat nergens in Xenophons tussenkomsten. merk op dat ik niet inhak op Raf, maar op zijn beweringen wat bedoel je juist met die zin over geloofwaardigheid en perikelen met de moderatie, Raf ? |
|
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dus dat voor justitie niet kan volstaan dat ze bewijzen dat dat wapen van mij is, maar ook dat ik er eigenhandig iemand mee vermoord heb. dat is toch wel een basis voor justitie, vind ik zo ... maar da's mijn mening hé, til er niet te zwaar aan mss ... Laatst gewijzigd door Anna List : 24 maart 2010 om 14:53. |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Precies!
|
|
|
|
|
#196 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inspector Morse zou de slechterik wel vinden.
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Minister-President
|
Witse bedoelt ge ..
![]()
|
|
|
#198 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Shimanski! ![]() |
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We weten dat jij alleen maar leest wat je wil lezen.
|
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volharding is soms een goede zaak maar je bent jezelf tentoon aan het stellen als onverbeterlijke leugenaar Raf. |
|
|
|
|