![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft mijn nr en als er gerooid wordt of andere werkskes waar er extra man voor nodig is, sta ik daar. Nu gij !!! Dus frezen in de groentetuin??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Raad is vrijwel uitsluitend met economie bezig; zijn verordeningen, die zowat het hele acquis communautaire vormen, zijn vrijwel allemaal economisch van aard. Wat ik zit te vertellen, is dat het Europees Parlement daar nu meer bij betrokken zal worden, maar daar tot dusver weinig mee bezig was.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat klopt, maar het betekent niet dat we het voor lief mogen blijven nemen dat de burger in Europa niets te vertellen heeft, tenzij je vertellen heel letterlijk opvat, want praten mogen we nog. De vraag is: hoe lang nog?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 12 april 2010 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
komt eigenlijk neer op wat ik zeg, maar dan wat meer uitgerokken ![]() Mensen die blij zijn dat ze anderen kunnen 'controleren' zijn negatievelingen als je dan van bovenuit enkel op uw gedrukt wordt dat je 'effecient' moet zijn (die term staat in onze samenleving ondertussen zowat gelijk aan alles voor de cijfers niks voor de mens) dan krijg je dus een verzuurde samenleving. Dit allemaal dankzij hen die denken te moeten controleren wat anderen doen, die denken dat anderen (wat het zijn altijd de anderen) motivatie/controle nodig hebben. Wordt het niet eens tijd om de boel anders aan te pakken? Weg van het gecijfer en de mens centraal plaatsen; dit zal weinig financiële winst teweeg brengen en laat winst nu net het enige zijn dat de controlefreaks belangrijk vinden. Zolang mensen die in leidinggevende posities zitten niet voorbij het kinderlijke winstbejag evolueren zal er weinig veranderen vrees ik.
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
die dwang komt niet uit de mens doch uit het systeem dat wij momenteel opgedrongen krijgen en "de consument" uitgevonden heeft. Mensen die uitgewrongen worden ter meerdere eer en glorie van het winstbejag. Haal die, toch lichtelijk onverklaarbare drang naar meer winst weg en die dwang valt ook weg.
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat het geld niet naar een auto of iets dergelijks, dan gaat het toch naar de belastingen. Me dunkt dat als je het u kan permitteren liever 10'000 euro per jaar naar je auto afschrijft dan wel naar je belastingen. In elk geval het geld zijn ze sowieso toch kwijt. En op die manier draaien de fabrieken ook nog wat rond. Anders moeten ze daar ook nog eens een paar honderd miljoen in investeren. Waar een Chinees dan mee gaat gaan lopen of zo.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 april 2010 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u genoeg heeft met één auto, goed voor u maar voor de rest: moei u in uw garage.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn nog altijd mensen die daar zitten, en de scope is gewoon 50keer groter dan belgie allleen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk wat ik nodig heb bvb, zoek het nieuwste uit, zoek dan prijs kwaliteit, en kom dan bvb op een bepaald TV uit. Het gevolg is dat ik niet de goedkoopste gekocht heb, maar wel een, waar wel een heel goeie. Meestal staat die TV nergens te vinden in de winkels ? Ik begrijp dat zelfs niet als je dus de website van firma's bekijkt, dan al die TV's dan niet te vinden zijn in de winkel (je moet wel op de productnummers letten he, en niet gewoon naar 104 cm kijken) Ik vermoed dat een heleboel mensen wel kicken op die 'grenswaardes' van 100euro - 2000euro - 3000euro... En ik vermoed ook dat het gewoon de kunst is om die dingen aan te bieden aan de magische 1 maandloon grens... Dus crue statement van mij, als je morgen het sociaal minimumloon naar 1200euro zou verschuiven,g aan TV's flirten met die 1200grens... Niet dat je minder TV gaat hebben voor uw geld, ze maken gewoon maximaal TV voor die 1200grens... Nu om terug te komen op mijn statement: volgens mij kopenconsumenten gewoon in kudde op die vandeborre-krefelt manier hun TV, zodanig dat inderdaad op die manier de fabrikanten dwingen om meer TV te geven voor minder geld. Daar hangt dus die 104cm TV en 120cm TV te vergelijken met 10tal broertjes en zusjes, en moet hij concurreren voor aandacht met 'gimmick' en verkopers die toeten en blazen advies kunnen geven of de functies langs geen kanten kennen van de TV's. Dus TV's worden gekocht per oppervlakkige eigenschappen, enalles dat de consument niet kan evalueren wordt zoveel mogelijk verwaarloosd. Moest hij nooit openmoeten, maar vermoedelijk zouden ze zelfs niets vastvijzen bij wijze van spreken, maar het kastje moet wel blinken. Dus ja de consument koopt op die manier, en dwingt de producent om op die manier hem te verleiden.... En die drang naar winst is gewoon een economisch gegeven, want alles dat geen winst maakt zit aan de overheidskant, en de privé zit ingelepeld met het concept als ze niet efficient werken worden ze weggesaneerd... Dus ja het privé moet een soort winstbejag doen. Maar feitelijk een 'objectieve producent' doet vooral 'op LANGE termijn' visie winstbejag, en gaat dus niet voor de kortetermijn balance dressing
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 12 april 2010 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ik bedoelde was: er wordt voor gezorgd dat jij hier mag posten wat je wil, maar dat jouw en mijn mening toch van geen tel zal blijken te zijn, want dat de EU op ecomisch gebied de doorslag geeft, en die doorslag zonder ons en tegen ons regelt. En als je echt denkt dat het voldoende is dat daar mensen zitten... Nee, daarop antwoord ik niet.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem nu een paar beslissingen van de europese commissie die gezorgd hebben dat iedere belg 1% armer geworden is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() http://www.tuinvdb.be/page/26/HONDA_..._-_Tuinfrezen/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht het ook, hoe nerd kun je zijn dat je het woord frezen nog niet kent
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
1 auto van 1966, een auto van 1986 en een moto van 2000. Allen met een tweede of derde leven.... 602cc, 652cc en 400 cc. Wat is daar decadent aan??? Laatst gewijzigd door josebi : 13 april 2010 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Minister-President
|
![]() Wie zegt dat intussen die motors of iets anders in die voertuigen niet vernieuwd zijn? voor hetzelfde geld zijn die drie dingen misschein milieuvriendelijk dan die bussen die bij mij in de omgeving rondrijden met absoluut niemand erop.
En nu ga ik naar de garage om een nieuwe radio in mijn nieuwe, 2de handse (ma oh zo supervervuilende) auto te steken. Daarna ga ik gewoon wat rondrijden zonder reden om het milieu extra te vervuilen voor mijn plezier en om u te irriteren.