![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het leuke wordt natuurlijk, het halen van de kiesdrempel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele Belgen kennen ook de gebieden niet en weten ook niet wat tot Vlaanderen en wat tot Wallonië behoort. Wallonië heeft zelfs een boek uitgegeven waarin Voeren tot het Waalse grondgebied was gerekend. Vlaanderen heeft zijn hoofdstad buiten zijn gewest en de Franstalige Brusselse politici denken dat ze baas zijn over de Brusselse rand. Dat zelfs onze buren niet meer weten hoe alles in dit land in elkaar steekt is dus helemaal niet te verwonderen. De meeste Belgen weten zelfs niet dat België drie landstalen heeft en vier gewesten. Je kan dus moeilijk van niet Belgen verlangen dat zij er nog iets van begrijpen en alles juist kunnen uitleggen. De zaak België is zelfs voor de meeste Belgen onbegrijpbaar geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laat u vooral niet leiden door emoties, ik zie zoveel emotie rond dit dossier... En vooral aan Vlaamse zijde, dat ik mij niet kan ontdoen van de indruk dat dit 'linguistisch verloren gevecht' gevoerd wordt met 'verkeerde' argumentatie. Probeer vooral rustig te blijven en de focus te houden op Donderdag. Ik zeg ofwel hebben we Donderdag nacht een marathon vergadering van Didier met een oplossing. Ofwel hebben we een vlaamse stemming. Het zwaard van Damocles hangt nu duidelijk boven hun hoofd, ze weten hoeveel manoevreerruitme ze hebben: de Nota Dehaene of een Vlaamse stemming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, dus je moet de kiesdrempel drie keer kleiner maken hé. Want de walen zijn met 33% bvb 3 keer kleiner dan het geheel, dus de drempel drie keer kleiner maken voorkom je dat ze zichzelf uit het stelsel manoevreren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() Zeg, vriendjes, kunnen jullie je ruzie ergens anders uitvechten? Ik weet niet waarover het gaat, ik hoef het niet te weten, maar het hangt mijn keel uit dat ik ik alleen maar voor dergelijke onzin updates krijg. De hele discussie is natuurlijk onzin, maar is tenminste nog een beetje boeiend.
Edit: ik had het natuurlijk op dat gebekvecht tussen vooral Shadowke en Henri1.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone Laatst gewijzigd door groentje : 25 april 2010 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, U bent nog een "groentje" hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
hoe ver bepaalde mensen durven gaan op dit forum en dit louter in naam van het Belgicisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() en dan natuurlijk alles ontkennen en de bal terug naar het slachtoffer gooien.
is het ni ronny? Laatst gewijzigd door Shadowke : 25 april 2010 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() Ik wil graag updates van de discussie. Niet van jullie gebekvecht. Heren.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN