![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is dat voor veel mensen wel te jong om al zonder werk te komen zitten! Het leger heeft er ook vele zo afgedankt trouwens. Oudere mensen worden gedumpt omwille dat een jongere wat goedkoper is. Ewel we zijn goed bezig al onze opgedane kennis op record tempo overboord te smijten.
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In '78 heb ik een paar maanden gedopt, in een randgemeente van Brussel, en daar kregen we onze dop toch maandelijks uitbetaald in het café, cash. Die uitbetaler zat in een zaaltje vanachter in het café, waar in het weekend fuiven gegeven werden, met zijn kassa. Laatst gewijzigd door den dinges : 17 oktober 2010 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag de dag zou ik dat toch niet meer doen.
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan maken we plaats voor andere! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In die tijd reden ook de postbodes nog op hun velo rond met de pensioenen die ze aan de oudjes aan huis gingen brengen . Ook d�*t zie ik vandaag niet meer gebeuren ! Zo een facteur word in het eerste het beste weggeltje of kalm straatje toch van zijn fiets geslagen, en bestolen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |