![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het valt op dat er niemand aanwezig is hier die in die autofabrieken werkt.
Ik ken er wel een paar en hun bijna volledige dag wordt ingenomen door herstellingen uit te voeren nog voor de wagen verkocht wordt (productiefoutjes dus). Halucinant hoe groot de verschillen zijn van de "in de massa geproduceerde" wagens.Toleranties weet u wel. Robots zijn er om de snelheid te verhogen, maar enkel dat. Mensen zijn nodig om te filteren, om de kwaliteit hoog te houden. Men zegge het voort. Computer = mislukte mensen die gecorrigeerd dienen en af en toe iets heel specifiek goed kunnen. Maar een wagen "ineensteken" doet geen enkele robot.
#182 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Dat is de huidige situatie. Ik had het over de situatie in enkele decennia. De wereld en technologie staan immers nooit stil.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2010 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag dan al naïef zijn, ik heb ook nooit geloofd dat de post-apocalyptische wereld ook maar enigszins op de in die trilogie geschetste wereld zou lijken, hoor. Nu, er zijn nog andere dystopieën die interessante stof tot discussie aanreiken. Kent u bijvoorbeeld "Soylent Green"? Daar kunnen we ook nog een aardige boom over opzetten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is dat die film over die kunstvoeding. Je hebt zo drie keuze soylent red, soylent blue en soylent green ofzo?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral "tijden van crisis" doen de in het nauw gedreven en panikerende homo sapiens sapiens wel eens erg rare sprongen maken. Voor het ogenblik lijken de problemen 'explosieve bevolkingsgroei' en 'stompzinnige consumptie-cultuur' mij net iets prangender te gaan worden dan de voortschrijdende automatisering (al is er m.i. wel een samenhang).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In het hele proces is praktisch geen mens te bespeuren. http://www.youtube.com/watch?v=5_557C6Bm9I Enkel ferrari werkt nog op de traditionele bijna ambachtelijke manier: http://www.youtube.com/watch?v=sRKL6hDng-Q
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2010 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik het me goed herinner, was er wel geen sprake van soylent blue, maar van soylent yellow. Een goede film is het uiteindelijk niet, maar het is wel een geschikte om discussies mee op gang te brengen. En dat is dan weer veel leuker dan naar zo'n film te zitten gapen, hé.
|
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
#190 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat je dan vooral niet door mij beïnvloeden! Doe maar alsof je niet gelezen hebt wat ik schreef
![]() Veel kijkplezier toegewenst.
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
Zo is er al een poos geen sprake meer van "explosieve bevolkingsgroei" op deze planeet, en toch blijven mensen het als probleem naar voor schuiven.
![]() |
#193 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2010 om 19:57. |
||
![]() |
![]() |
#194 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2010 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lompe, nonchalante en spilzieke omnivoren van het kaliber homo sapiens sapiens betekenen met z'n 500 miljoen al een flinke belasting van de planeet, als er zo'n 7 miljard van rondlopen/-rijden/-vliegen kunnen we misschien maar beter van een echte plaag beginnen spreken. Als die alle 7 miljard dan nog eens dolgraag op kosten van een ander als God in Frankrijk willen leven, dan is zelfs het woord 'plaag' een veel-te-braaf eufemisme.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 mei 2010 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Tegen 2050 schatten wetenschappers dat we met 9 miljard zijn.
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kanker overviel mijn schoonmoeder. Naast de strijd tegen kanker die ze moest strijden. Moesten ze strijden met een erg beperkt inkomen. Met 2 werken van u 14 jaar om dan samen op een bepaald moment het moeten doen met amper 1400 € . Medische kosten inbegrepen. Hoe denkt u dat die mensen naar het nieuws keken, toen asielzoekers 500 € per nacht!!!! kregen. ………… Dank u wel PS en Spa Wie denkt u die die mensen heeft geholpen op menselijke en materiële steun? D’n Morpheus. Kom niet af met u commentaar “ hopen dat je nooit ……”. O ja, mijn schoonmoeder is opnieuw genezen. |
|
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal er dan wel niet meer bij zijn, vermoed ik.
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
ferrari is trouwens niet uniek en de automarkt is niet uniek. Het is trouwens fout om te denken dat enkel arbeid betaald wordt. Ik sprak al over eigendom. Arbeid werd zelfs voor het kapitalisme niet betaalt maar wel "economisch" ingezet. Ik wil zeggen: arbeid werd weldegelijk al ingeruild.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 17 mei 2010 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |