![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Burger
|
![]() Oeps, blijkbaar is het hele stuk van uw post met de "...want ..." verloren gegaan. Kun je het nog eens posten?
http://www.tdpf.org.uk/Transform_Drugs_Blueprint.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Burger
|
![]() Citaat:
"Zodra de binnenlandse drugsmarkt is gereguleerd, is er voor drugsbendes geen droog brood meer aan te verdienen. De samenleving wordt substantieel veiliger. En krijgt substantiële besparingen in de schoot geworpen." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan krijgt Artie veel moeilijker lijstjes samengesteld. Handtekeningen van linkse politici en dubieuze drugsexperts zijn gemakkelijker te verzamelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#191 |
Minister
|
![]() Aan het vak 'drugs' worden volledige universitaire cursussen gewijd. Ik heb zo'n vermoeden dat zij beter op de hoogte zijn van de feiten dan de zelfverklaarde betweters hier.
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het vak godsdienst wordt ook veelvuldig gedoceerd aan de universiteiten d.m.v. universitaire cursussen. Ik vermoed dat zij beter op de hoogte zijn of er een God bestaat, dan al die zelfverklaarde atheïsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het valt ook op dat men hier eigenlijk impliciet beweert dat alcohol en tabak geen drugs zijn aangezien men de gevaren probeert te vergelijken tussen alcohol en tabak enerzijds en "drugs" anderzijds. U kan zich ook de vraag stellen waarom men zich verschuilt achter de algemene term "drugs"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister
|
![]() Dus bij existentialistische thema's gebruik je dezelfde redenering als bij maatschappelijk-wetenschappelijke? Wat word jij een groot denker.
![]() |
#196 |
|
![]() Wie kent de gevolgen van drugs beter dan een arts? Ik hecht duizend keer meer waarde aan het oordeel van een neuroloog, toxicoloog of psychiater dan aan dat van een zelfverklaarde 'drugsdeskundige'.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Minister
|
![]() Misschien omdat die deskundige op de hoogte is van wat neurologen enzomeer daarover te vertellen hebben? Een arts is niet bekwaam om te oordelen over sociale gevolgen van de legalisering. Maar blijf gerust de koppige ezel uithangen.
![]() |
#199 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik heb mij door een preventiemedewerkster laten vertellen dat de verklaringen in gebruik kunnen gezocht worden in wat men de 3 M-en noemt. Mens, Milieu en Maatschappij: Hoe is de mens, in welk milieu/omgeving leeft hij/zij en hoe zit de maatschappij waarin hij/zij leeft in elkaar. Deze uitleg lijkt mij op het eerste zicht aanvaardbaar. Kan u mij - ter info - medelen wat de bron en het jaar is van de gegevens die hierboven gebruikt zijn? Alvast bedankt hiervoor. Laatst gewijzigd door T-101 : 24 mei 2010 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |