![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op de Ford kan je behoorlijk geld verdienen maar vrouwen aan de band zijn na 4 jaar "kapot".... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan tot uw 65 ?? Ziekelijk... Laatst gewijzigd door Wisord : 30 juni 2010 om 02:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(google maar even ![]() Maar je hebt gelijk natuurlijk: het kan veel beter en dat is wél niet de fout van de ambtenaren. Die slaan allemaal in paniek als de week weer aankomt dat ze geëvalueerd worden. Dus die weten intussen wat werken is. Ik geef de G20 ook gelijk. Die waren verdeeld tussen saneren en investeren. Innovatie moet gebeuren en dat vraag investering. MAAR.... de aandeelhouders houden hun centen vast en lossen niets. Ik hoop dat BDW dat ook beseft i.p.v. nieuwe slachtoffers te maken met die sanering waar iedereen toch zo graag over praat. [het gaat niet zo erg goed met BDW heb ik gehoord] Kijk eens thuis rond waar al die toestellen vandaan komen. China? Laatst gewijzigd door Tejokus : 30 juni 2010 om 02:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister-President
|
![]() Ja echt, ik ken zo mensen.
Een vriend van mij moest dus de ganse dag auto's van de band rijden naar de parking. En van hem weet ik een en ander. Die lak-spuiters kunnen ook meepraten. Ik ben beginnen nadenken toen ik "vader" zag thuis komen. Was toen een ventje van 11 �* 12 jaar. Vader was dus de oudere buurman die bij zijn dochter (en haar gezin) inwoonde. Een jaar na zijn pensioen werd de man ziek. Wat ik zag was dat ze hem thuis brachten met de ambulance om thuis te sterven.... Je had die man moeten horen praten over zijn baas (een aannemer). Vol lof natuurlijk maar hij was er wel aan kapot gegaan. Ideaal dus voor allen die het nu allemaal anders willen met "Durven. Denken.Doen". Laatst gewijzigd door Tejokus : 30 juni 2010 om 02:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie kreeg er geld cadeau ? Feitelijk niemand, VS heeft gewoon zijn economie opgeblazen als een ballon door geld teveel te drukken, en daardoor stond de dollar ook zo goedkoop. En dit opblazen van hun economie was om anno 1992 zo een beetje uit een 'crisis' te geraken die zich manifesteerde vanaf 1987 crash, waarbij ze de mensen vooral huizen laten bouwen hebben via die FannyMey en Freddy MC toestand. Maar als je MEER geld in de markt pompt dan de MENSEN SPAREN.... dan krijg je die balonnetjes dat je opblaast. Natuurlijk voor CLinton oogt het goed dat hij zo de economie zo fantastisch doen groeien heeft, en dat het onder Busch als een tijdsbom gecrascht is. Wie zal moeten inleveren ? Ho ja, het is nu niet omdat je 10 jaar met een ballonetje mogen spelen hebt, dat je nu moet huilen dat het ballonetje plat is... Laten we zeggen, wat is er weg ? Uw droom ? Uw illusie ? Ik leef liever in een realiteit dan in een illusie... van die bestaanszekerheid: er is op dat vlak niet veel veranderd, het enige die veranderd is, dat al wie geld heeft gestopt in Amerikaanse immobilien en gerelateerde bedrijven een goeie opdoffer in zijn portefeuille gehad heeft
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 juni 2010 om 07:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze spelen al langer dan 10 jaar met de arbeiders hun kl***n en ze zullen dat blijven doen zolang er "realisten ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]() Mijn moeder was een bediende , werkte op de dienst medische beeldvorming in een ziekenhuis als rüngtenlaborante.
Mijn vader was een arbeider, werkte in een fabriek als metaalarbeider. Groeide ik nu op in de armere klasse of eerder in de middenklasse? Ik ben een bediende ,mijn man is arbeider..... tot welke klasse behoren wij? En waarom die hokjesmentaliteit? -'T is ne zelfstandigen.....'t zal wel ne rijken tist zijn. -'T is ne arbeider ...... 't zal wel ne arme schooier zijn. -'T is ne neger......'t zal wel ne profiteur en een illegaal zijn. -'T is ene van het VB......'t zal wel ne racist zijn. *zucht* ![]()
![]() |
#189 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Belgie heeft een gini coëfficient van België 0,250 (VN human developement report 2004). Dat betekent dat de verdeling een kwart afwijkt van de situatie waarbij iedereen evenveel verdiend. Dus lijkt mij een lichte overstatement.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie heeft er hier een hokjesmentaliteit ?? Ikzelf ben zelfstandige van bijberoep .... het gaat hem over veel meer dan hokjesgedoe . Vrienden van ons zijn ook zelfstandig geweest en hebben niets dan armoede gehad. En daar gaat het hem over arm en rijk of " Marginale rijke tisten". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Neen, ik heb géén hoge pet op van ambtenaren. ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik heb het niet op zelfstandigen of gelijk wat gemunt. Ik las hier gewoon tusen de regels dat men onderscheid maakte tussen arbeiders en bedienden. Dat was enkel het enigste wat ik wou duidelijk maken. Omdat zowel een bediende als arbeider, een zelfstandige als werknemer armoede en rijkdom kunnen kennen. De grens daartussen is dun, heel dun zelfs. Vandaag kan je rijk zijn, morgen kan je op droog zaad zitten.
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Geraakt dit topic eigenlijk verder dan een "zij kunnen naar de millionair's fair en ik niet en dat is niet eerlijk"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's er toch ook ene die in dat rijtje past, vind ik. Verder vind ik uw vraag "En waarom die hokjesmentaliteit?" erg boeiend, en begrijp ik uw zucht en uw ![]() Ik zou daar eigenlijk dolgraag over doordrammen, maar misschien is dat in een draad over marginale tisten ongepast (ik vraag het hierbij vriendelijk aan álle deelnemers in deze discussie). Met uw toestemming wil ik de vraag even anders verwoorden: "Hoe zit het met een kosten-baten-analyse van de hokjes, en van de mentale inspanning (investering) die het instandhouden ervan nu eenmaal vergt?" Ik ben erg nieuwsgierig naar de uitkomst van deze berekening, omdat ik overweeg een gelijkaardige investering te doen. Ik zit namelijk met een bijkomende 'kwestie': op al even geregelde tijdstippen ben ik m'n eigen vastgeroeste denkbeelden en netjes opgepoetste denkkaders beu, en begin ik aan een 'grote kuis'. Het quasi-onophoudelijk op losse schroeven zetten van mijn *ahum, duur woord volgt* filosofische fundamenten brengt nogal wat rompslomp met zich mee, in de gedaante van oude strijdmakkers met wie ik eigenlijk niks meer te delen heb (én omgekeerd) of over wie ik mij zelfs een beetje zorgen begin te maken, alsmede de eigen voortvarende uitspraken waarmee ik - uiteraard steeds wanneer het mij niet goed uitkomt, én evenééns op geregelde tijdstippen - word geconfronteerd. Ik vraag mij af of een hokje voor mij geen ideale oplossing zou zijn, en welke mentaliteit bij het decor en het meubilair zou passen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 juni 2010 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://antwerpen.pvda.be/nieuws/arti...as-fortis.html Laatst gewijzigd door Wisord : 30 juni 2010 om 22:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |