![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Ja: wat als moreel aanvaardbaar of wenselijk wordt beschouwd evolueert door nieuwe inzichten vanuit nieuwe wetenschappelijke ontdekkingen en/of logisch na denken" U verwijt mij dat ik mezelf herhaal. Tja, als u telkens dezelfde of een nagenoeg gelijke vraag stelt, dan kan ik ofwel zeggen "ei manneke, ga ergens elders da papegaai uit hangen", of zeer geduldig als tegen een kind van 5 die telkens hetzelfde vraagt mijn antwoord herhalen. U hoeft hier niet verder op in te gaan, u hebt mijn definitief antwoord in het vet.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U woont in het Westen dat uw recht op leven respecteert, en u aanvaard dat bepaalde regimes nauwelijks waarde hechten aan een menselijk leven. U bent dus van mening dat uw leven meer waard heeft dan het leven van uw Iraanse zuster? Ik geloof dat elke mens evenwaardig is, en dat elk mensenleven evenveel waard is ongeacht in welk land de persoon zich bevind. Mijn oordeel is dat het recht op leven absoluut is, voor elk levend wezen geldt, en niet onderhevig aan het regime waaronder het zich toevallig bevind. Een regime die het recht op leven niet ter harte neemt door mensen voor onnozelheden dood ter martelen is een regime dat beter zo snel mogelijk wordt omver geworpen. De waarde van het leven (gelovigen zouden zeggen: het leven dat we van God/Allah gekregen hebben) staat boven de politieke spelletjes van een paar machsgeile fanatici die de Koran misbruiken om er zelf beter van te worden.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 8 juli 2010 om 02:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() Nope, sommigen onder ons hebben nachtdienst en hebben wel betere dingen te doen dan steeds op dezelfde vragen te beantwoorden van mensen die geen enkele vorm van inlevingsvermogen hebben...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het recht op eigen identiteit, deze identiteit voortvloeit uit de gemeenschappelijke consensus en deze consensus vindt plaats tussen twee partijen, enerzijds de componenten van de maatschappij de mensen en instituten enzovoort, en anderzijds de historische socio-culturele achtergrond. Laatst gewijzigd door porpo : 8 juli 2010 om 02:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gaan spreken over ""dezelfde"" vragen en dan nog beweren dat er een antwoord is gegeven, is eigenlijk ook geen excuus, daarom vind ik dat je niet verplicht bent om quasi-excuses te zoeken. Schrijf: - Einde discussie - En bij deze is het. Moeilijk? Laatst gewijzigd door porpo : 8 juli 2010 om 02:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het welzijn van de kinderen waar ik verantwoordelijk voor ben is miljarden keer meer waard dan deze beëindigde discussie. Ja ik ben een hulpverlener, daarom is het recht op leven voor mij absoluut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat dankzij een antiek versenboekje niet snel zal evolueren naar de 'universele rechten van de mens'.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je stenigt een vrouw niet omdat ze misschien, mogelijk met een andere man dan haar echtgenoot gevrijd heeft. en je zoekt géén excuses voor de schuldigen als het toch gebeurt. Bovendien, als mijn geheugen me niet bedriegt, wordt het zelfs door de Koran verboden. Want je moet niet minder dan VIER ooggetuigen hebben van overspel voordat je aan straffen kunt denken. Ken jij veel mensen die overspel bedrijven in het openbaar? Ik dus niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ale-druk.dhtml
Alvast het stenigen is afgevoerd..mogelijk krijgt deze weduwe een humanere doodstraf... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister
|
![]() En ze heeft niet eens overspel gepleegd! Haar man was overleden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
(Ik vind het fout dat die vrouw de doodstraf krijgt, begrijp me niet verkeerd, maar het is ook belangrijk om propaganda langs onze zijde te belichten) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe dom wilt u zijn?
De vrouw pleegde geen overspel - haar man was immers overleden.
![]() |
#196 |
Europees Commissaris
|
![]() Als dat echt is, dan is heel het verhaald in de media verzonnen.
Laatst gewijzigd door porpo : 9 juli 2010 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je kunt maar op één manier consequent zijn en dat is weigeren, nog langer deel uit te maken van dat door jou gehate Westen, en terugkeren naar de plek die jij zoveel beter vindt.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Gesteld _ondertussen heb je dat gerelativeerd... was een leuk stukje ...zie vraag 2 _ dat men doodstraf uitschrijft voor overspel vanwege een algehele consensus dat eerroof etc toch wel een zeer ernstig misdrijf is. Waarom geldt dat dan niet voor de man ? 2) Kom je hier nu werkelijk te beweren dat al die landen waar men de doodstraf heeft uitgevoerd voor overspel dat niet rijmbaar is met de koran of dat de geëxecuteerden dat zelf zouden gewillen hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
@ Je moet dus niet verder gaan zoeken. Je moet soms leren remmen. Laatst gewijzigd door porpo : 9 juli 2010 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ooit gehoord van identiteit? Ik besef dat dat een lelijk, achterlijk woord is voor de naaldkop op de wereld waar we hier wonen, maar op andere plaatsen ter wereld heeft dat wel degelijk betekenis. Ik hoop dat deze vrouw ook vrijzinnigheid zal kraaien in haar put... het recht op overspel, het recht op decadentie, het recht om Islam te schenden.... iedere steen zal haar op andere gedachten brengen.
![]() |