![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En inderdaad, aardappels zijn veel lekkerder met schil. Zelfs mijn frieten gooi ik zo met schil en al in het kokende ossewit. Voor gepureerde aardappels maak ik dan wel weer een uitzondering. Die schil ik wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou dat ik dat ook kon. Echt waar.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het toch 'cool' vinden dat ik mij gedurende pakweg drie uur met het wassen van m'n ramen zou kunnen bezighouden zonder aan iets anders te denken. 't Is dat laatste dat mij niet lukt ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is dus even net iets anders. Een klein, doch wezenlijk verschil. Zo kan men bijvoorbeeld die mensen die onlangs in Duitsland in het gedrang om het leven kwamen, geen agorafobie verwijten, hoewel ze doodsbang voor die mensenmenigte waren. Evenzo kan men iemand die in het water ligt en dreigt te verdrinken geen hydrofobie verwijten. Dat zijn dus reële angsten, net als de angst voor de (uitwassen van de) islam zeer reëel kan zijn. Maar goed, dat label 'islamofobie' wordt tegenwoordig door met name de verzamelde Gutmenscherei al heel rap uitgedeeld zodra duidelijk wordt dat men geen islamofiel is. Een tussenweg bestaat voor deze lieden blijkbaar niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er bij U blijkbaar moeilijk in dat er ook vrouwen zijn die niet hoeven te werken, geld van zichzelf hebben en een relatie hebben met iemand omdat ze die iemand gewoon graag zien zonder dat die iemand 'the Provider' hoeft te zijn!!! Dat zwembad en dat huis waar die 'bepaalde persoon' woont is wel degelijk eigendom van die 'bepaalde persoon' en niet van diegene die U bestempelt als 'the Provider'! Ik aanvaard Uw excuses! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conspiracy believers ontlenen ook hun geloof aan het bestaan van allerlei complotten en bizarre theorieën. Of die zaken daarom ook werkelijk voorkomen is nog iets heel anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Niet alleen een verschil in mentaliteit...een diefstal/verkrachting/overval in een ander dorp was hoofdnieuws..nu is het een fait divers geworden..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er spelen natuurlijk nog andere factoren, de verhoogde mobiliteit sinds de jaren 50-60 en de verhoogde mediatisering..maar feit is dat het relatief rustig was in die periode..fietsdiefstallen werden nog beschreven in de pers.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit was vroeger ook zo met onze fameuze Roomse Kerk! Heb onlangs een boek uitgelezen over de pausen door de eeuwen heen: wat daar voor crapuul en machtswellustelingen inzat, niet te geloven! Of neem bvb de geschiedenis van Frankrijk eens door met Richelieu, enz Of de religieuze "raadgevers" aan de hoven van Spanje en Portugal enz Wat had dat soort gasten met "godsdienst" te maken? het waren niet allemaal brave patertjes die de bevolking hielpen en de moerassen droog legden... En nu we dat alles zo goed als "geneutraliseerd" hebben zouden we ons nog eens op onze kop laten sch...n door de "islam", hierheen gesleurd door vreemdelingen die denken dat ze het hier en elders mettertijd "wel zullen over nemen"? Laatst gewijzigd door andev : 16 augustus 2010 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U mag zoveel veronderstellen als u wilt. Ik had het niet over mezelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moslim! : 16 augustus 2010 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom hou je je zo intensief met islam bezig?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn wel problemen met Pakistanen vooral op Antwerpen Noord, en Indonesiers vind je meer in Nederland, hier zie je heel weinig Indonesische moslims, de meerderheid hier zijn Turken en Magrebijnen, en in sommige wijken vormen zij dan ook een meerderheid tegenover andere groepen migranten. |
|
![]() |
![]() |