![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
La Francofonie IS één eenheid: zelfde taal, zelfde schrijwijze, zelfde uitspraak (enfin, op Quebecq na, en dan nog..) Ons Vlaams wordt een allegaartje van cafépraat, van ik wil wil wel maar ik kan niet, of van ik zou wel willen, maar ik kan niet: Dé dag dat echte Limburgers echte Westhoekers zullen verstaan, pas dan zijn wij één taal, één volk! Maar men doet er alles aan (VTM en C° op kop) om dat onmogelijk te maken. Natuurlijk is dialect plezant, ik ben de eerste om voor het dialect te ijveren, maar dan wel daar waar het thuis hoort: aan de toog en in familiekring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() Klopt niet IP-red want zo noemt die wetgeving is enkel in Zweden toegelaten, ook toegepast en reeds in de frigo gestopt, de andere landen waaronder België hebben dat afgeschoten omdat de privacy niet gegarandeerd wordt. Stel je maar eens voor dat je effe de gov gaat flaggen om te scannen da's poging tot inbraak hé, en dus ideaal voor advocaten.
![]() |
#184 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang ze ons ons jayke laten paffen is er toch niets aan de hand?
![]()
![]() |
#186 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je spreekt alsof er terzake geen strafwetgeving bestaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk bestaat er een strafwetgeving.
Kijkt, als ze die dingen voor de echte troubles gebruiken, mij goed. Als via zulke dingen aan het licht kan komen of kardinaal Daneels bv nu een pedo is of niet, dan mogen ze dat ding direct op elke burger inschakelen. Maar als ze nu letterlijk via uwe webcam beginnen kijken wat ge ligt te smoren in uw huis om het dan tegen u te gebruiken, dan is het ver gekomen. Kunnen ze zo een moord of andere ernstige zaak vervolgen met de nodige bewijzen, dan is dat goed.
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(heb ik al tegengekomen) Je bent er natuurlijk fijn gerust in , omdat je weet dat ze verkeerd zitten, maar ze houden u ondertussen wel een paar dagen bezig die gasten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede: als ze gegevens verkeerd interpreteren moet er een procedure bestaan om daar 'klacht' tegen in te dienen. Ten derde: als een onderzoek verkeerd uitdraait, moet defacto een excuus volgen. Dus ja ik ben niet tegen onderzoeken, maar wel tegen gevolgen van verkeerde beschuldigingen (dus laster hé) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan blijkt dat er je niets te verwijten valt en 6 weken later laten ze je vrij, in stilte, nadat de CIA haar akkoord gaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja zelf kunnen/mogen we het niet doen he.
Het wordt dus maar eens tijd dat de diensten waarvoor we belastingen betalen ervoor zorgen dat er minder onrecht in de wereld is. Klinkt naïef, maar ik vind dat de staat heel laks omgaat met pedofilie. Het is het ene schandaal na het andere dat ze maar al te graag keer op keer in de vergeetput steken. En hey, het lukt hen nog ook! Waar rook is, is vuur. En dat zulke mensen waar de rook opstijgt nog maar recht hebben op hun privacy tart alles!
![]() |
#196 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 oktober 2010 om 11:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 oktober 2010 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft er niets met te maken. Ik was al van die mening ver voor ik vader werd.
Dutroux affaire speelt parten in mijn ouder worden. Ik weet maar al te goed hoe vervuild ons land is met pedofilie en dat de netwerken tot in onze politieke en religieuze kringen reikt. Ik ben zelfs zo grof te zeggen dat onze Di Rupo hoogstwaarschijnlijk ook ene is, doch kans heeft op premierschap. Deze geaardheid moet bij de bron aangepakt worden. Castreren en wie al een feit gepleegd heeft afmaken.
![]() |
#199 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Burger
|
![]() Citaat:
"Wihr haben es nicht gewusst" is het nieuwe credo. De meeste mensen willen het niet weten. Ze verzuipen nog liever in hun dommigheid, passiviteit, "onwetendheid". Ondertussen raast de fascistische digitale machine door. Alles rondom de bevolking is volledig opzoekbaar en controleerbaar. Er zijn niet veel stappen meer nodig om totalitaire e-controle te hebben. Dat "den duits" het deed, dat was normaal (wie dat "den duits" sponsorde, zover kunnen ze meestal niet denken). Maar dat er machthebbers zijn vandaag die de meute willen enslaven, dat kan niet. En toch zie je dagelijks duidelijke tekenen aan de wand. Tel alles even op? Luxe is illusionair. Vrijheid ook. BTW: goeie quotes in je handtekening !
![]() |
![]() |