![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat heb ik niet gezegd, wat ik bedoel is als je meer dan 2 maanden van thuis weg bent geweest en in een vreemd land hebt vertoeft dat je dan echt het gevoel hebt dat je terug thuiskomt als je terug vlaanderen binnenrijd en terug in je eigen taal tegen mensen kan spreken. Ik antwoorde gewoon op "je krijgt toch geen speciaal gevoel als je een staatsgrens oversteekt?". Citaat:
Wat je uiteindelijk doet is ook je vrijheid beperken, want een kleiner land betekend ook een kleiner gebied waar dezelfde wetten gelden. Nu geld de Belgische wet over heel België, de Vlaamse nationale wetten zullen over een nog kleiner gebied gelden en al de nieuwe wetten op vlaams "nationaal" niveau zullen maar een klein machtgebied hebben vergeleken met België. De enige hoop is dan Europa, als we ons nu federaal niveau zouden gedeeltelijk naar Europa verplaatsen (defensie/justitie/...) ... probleem is dat de andere europese landen daar nog lang niet klaar voor zijn. Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 12 september 2010 om 22:42. |
||
![]() |
![]() |
#182 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik denk niet dat Wallonië in één slag pijn zal doen aan Vlaanderen. Daarentegen denk ik dat Vlaanderen zelf een te komen misserie aan het kweken is door haar kortzichtigheid en superieure houding tov. armere gebieden zoals het Franstalig België van een eeuw geleden tov de Vlamingen. Er komt een boemerang-effect.
Laatst gewijzigd door De Prodigy : 12 september 2010 om 23:01. |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kunnen ze gelijk heel de EU afschaffen want ik denk dat geen enkel land nu nog voldoet aan die voorwaarden.
Laatst gewijzigd door daiwa : 13 september 2010 om 00:15. |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |