![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar blonde meisjes hun haren donker verven en moderne kuisheidsgordels gaan dragen om niet verkracht te worden door de zonen van allah. Dát Zweden bedoelde je toch?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De islam is in Zweden dus helemaal niet weggewerkt, laat staan democratisch. Integendeel, de islam is daar, net als hier aan het voortwoekeren en maakt daar het land, net als hier, steeds minder bewoonbaar voor de autochtonen die zo gastvrij geweest zijn die lui met hun middeleeuws gedachtegoed binnen te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op welke manier moeten zulke on'mensen', volgens U, 'geholpen' worden?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Solidariteit gaat dus de mist in betreffende de Islam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Een totalitair gedachtegoed als de islam dat zelf absoluut niet solidair is met andersdenkenden en andersgelovigen, waar vrouwen maar de helft waard zijn van de mannen, dat oproept tot het doden en vernietigen van mensen, dat totalitaire gedachtegoed verdient geen enkele solidariteit - nu niet en nooit niet. Het enige wat zulk gedachtegoed, de islam dus, verdient, is aan de kaak gesteld te worden, te vuur en te zwaard bestreden worden, en indien en waar mogelijk met wortel en tak uitgeroeid te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En het verbranden van een boek gaat die mensen hoe helpen? Ziet ge niet in dat dat een averechts effect heeft? Ge wakkert op dat moment de haat nog wat aan.
![]() |
![]() |
#189 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Understatement of the Year!
Citaat:
Áls ze dan toch zouden moeten geholpen worden (dat zijn 'n hoop werkwoorden na mekaar), dan mag jij voorgaan, ik laat deze kelk aan me voorbij gaan. Citaat:
Lig ik daar wakker van? Citaat:
2. Wat kan mij die/hun haat schelen? Wat heb ik daar mee te maken? Voor mijn part 'haten' ze zó hard dat ze uit elkaar ploffen van haat! Ge brengt me zelfs op ideeén om er ook mee te beginnen...korans verbranden...ware 't niet dat er waarschijnlijk zo'n groengele, giftige dampen uit zouden opstijgen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 11 april 2011 om 18:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tja, als ge niet wakker ligt van het feit dat er voorgesteld wordt om het probleem nog erger te maken, dan ik ook niet. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij!
Ge vraagt U af op welke manier die mensen geholpen zijn met korans verbranden! Citaat:
Citaat:
![]() Doe nu 's Sus antwoorden, of is dat te moeilijk?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Aangezien alboreto het laat afweten, maar u blijkens uw antwoord het wel schijnt te weten, mag u me dan eens gaan uitleggen hoe het verbranden van een koran ergens in het westen de haat jegens homo's in de islamitische wereld zodanig aanwakkert dat ze daar overgaan tot het levend verbranden van die homo's omwille van hun homo-zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er �*s dus al haat sjok, anders zou die haat niet nog meer aangewakkerd kunnen worden, toch?
Goed van je dat je toch al tot die vaststelling gekomen bent!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 11 april 2011 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De haat tegen de Islam is soms wel terecht, maar ik vind dat het er ook wat over gaat. Er zijn goede moslims tussen die niet zo radicaal of gek zijn als de Taliban, Al-Quada,... Je zou eens naar Tunesië gaan, echt een solidaire Islam die zich ook aanpast aan de westerse samenleving. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 11 april 2011 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens wélke Georgische wet?
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Dat doen ze daar omdat ze zei dat dat in de Bijbel staat of zo. Ik weet niet of dat ook mag volgens de wet, maar ze zei zelf al eens tegen mij dat een vriendin van haar, ook een Georgische, dat eens zag op straat en dat de politie er niks tegen deed.
|
![]() |
![]() |