![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samenvattend komt het er op neer dat er een aantal 'stromingen' met elkaar aan 't botsen zijn dat de vonken er van af vliegen: "We moeten bij Frankrijk; neen, BDW heeft gelijk; neen, de koning moet een referendum uitschrijven; neen, de Vlamingen moeten zich maar onafhankelijk verklaren en wij gaan verder met Belgique (Brussel + de Rand + Wallonië); neen, BDW + N-VA + de rest van de 'nationalisten' zijn allemaal fascisten en in een democratie moeten die sowieso hun klep houden; neen, ge zoudt beter foutloos leren schrijven; neen, ge zijt een flamingantische infiltrant; neen, België én Luxemburg moeten tussen Frankrijk, Nederland en Duitsland verdeeld worden; neen, de MR moet nu maar bij de onderhandelingen worden betrokken (Maingain mag zich al klaarmaken); ..." Laten we zeggen dat er panique (paniek) in la poulaillère ('t kiekenkot) is uitgebroken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#182 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Groehah ! Er zijn zo te zien enkele Vlamingen actief op het het forum van La Libre. Ik ga me ook registeren. |
||
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
In plaats van zich als bange wezels terug te trekken binnen klein-Vlaanderen iedere keer VL niet meteen zijn zin kreeg; had VL wat meer geduld moeten hebben en haar ideeën in heel BE ingang moeten doen vinden. |
|
![]() |
![]() |
#185 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf hier, om tot mijn laatste snik en met alle middelen die mij ter beschikking staan 'Bruxelles Francophone' te saboteren.
Dit is MIJN stad (maar ik wil die best met al mijn vrienden delen).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister
|
![]() Citaat:
in welke wereld leef jij? Welke soort wiet smoort gij?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ach, wat geeft het? Als ze maar deftig Nederlands kunnen schrijven, hé djimi? |
|
![]() |
![]() |
#189 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maar ja toch, binnen een week �* tien dagen zou er toch een akkoord zijn, volgens het treiterende trio in De Zevende Dag, te weten Magnette, Wathelet (jr.) en Nollet.
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs gewoon begrijpen is al problematisch, laat staan spreken of, nog erger, schrijven.
|
![]() |
![]() |
#191 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Beginnen bij begrijpen, stillekesaan leren spreken en wat dat schrijven betreft, laat ze dat maar in de praktijk leren (lezen in andere talen heeft mij in ieder geval het schrijven onder de knie gebracht).
|
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]()
#193 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik herinner me nog een interview met hem in een studentenblaadje van de Gentse unief een jaar of drie geleden, waarin hij al verklaarde altijd overtuigd orangist geweest te zijn. |
|
![]() |